השקעות דיגיטליות

מילון שיווק ועסקים

שיתוף:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תוכן עניינים

נעים להכיר

נעים להכיר, White Collar מומחים למדיניות הפרסום של פייסבוק.

המשימה שלנו:

לסייע לסוכנויות פרסום להשיג תוצאות ארוכות טווח מפרסום בפייסבוק. 

איך אנחנו עושים את זה?

בזמן שאתם פירסמתם, אנחנו חקרנו את מדיניות הפרסום של פייסבוק.

מסוף שנת 2017 צברנו ניסיון תקדימי בתחום מדיניות הפרסום של פייסבוק.
צפינו באלפי קמפיינים, דפי נחיתה ואתרים, דיברנו עם אנשי דיגיטל מתעשיות ונישות פרסום שונות.
ראינו פרסום מקומי, בינלאומי, מוצרים, שירותים, עסקים קטנים וגדולים, חברות ומיזמים מסוגים רבים ותקציבים בכל הגדלים.

מה למדנו והסקנו מהמחקר?

לכל עסק מפרסם, הכרת מדיניות הפרסום היא הבסיס לכל תכנון והוצאה לפועל של מהלך פרסומי ועסקי.

פרסום מפר מדיניות מזמן חסימות וסנקציות פתאומיות למפרסם וללקוח ואינו משתלם.

רוב שוק הפרסום מפר את מדיניות הפרסום.
מפרסמים ותיקים ואנשי פרפורמנס, קופירייטרים, סוכנויות ומשרדי פרסום, מקצוענים, פרילנסרים, עסקים וחברות. רובם לא לוקחים את מדיניות הפרסום כשיקול עסקי פרסומי והם משלמים על כך בהמשך הדרך.

פרסום ותכנון עסקי שיווקי מותאמי מדיניות, הינם הבסיס לצמיחה עסקית ארוכת טווח ביחד עם הפלטפורמה ולא כנגדה.

אנחנו יודעים לזהות הפרות מדיניות כמו שאתם יודעים להקים קמפיין. אנחנו יודעים איך למנוע חסימות מראש ולתכנן נכון את כל תהליך הפרסום בפייסבוק, ואנחנו מלמדים סוכנויות אחרות איך לעשות את זה.

בתכנית הליווי שלנו נלמד אתכם (ארגון, סוכנות פרסום) את כל סעיפי וחוקי מדיניות הפרסום של פייסבוק וכן איך להתנהל עסקית ושיווקית מבלי להיחסם בעתיד.

התכנית מותאמת לכל עסק מפרסם שמוכן להשקיע בתשתיות שלו ורוצה להימנע מהפתעות יקרות מאוד.

התכנית כוללת שלב איפיון מעמיק שבו אנו מתאימים את תכנית הליווי לעסק.

בדף "צרו קשר" שלנו.
ניתן ללחוץ כאן.

ניתן לעקוב בלחיצה על שם דף הפייסבוק שלנו:
White Collar – מדיניות הפרסום.

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

שאלות נפוצות

ניתן לקרוא מאמר מבוא כאן

אם מעולם לא למדתם את המדיניות לאורך ולרוחב על כל מאות סעיפיה. אתם מפרים אותה בסיכוי מאוד גבוה וכבר עכשיו יש מה לעשות כדי להציל את העסק שלכם ולהימנע מטעויות יקרות שיעלו בחסימות בהמשך הדרך.

הפרות מדיניות חוזרות, יכולות להוביל לפגיעה בתוצאות הפרסום ולחסימת המפרסם ונכסיו. 

אם מדובר בסוכנות פרסום או במפרסם שמנהל פרסום עבור מספר עסקים, הפרת מדיניות באחד העסקים יכולה לפגוע בשאר העסקים ובמפרסם עצמו.

כפי שהפלטפורמות יודעות להרחיק מפרסמים על הפרות מדיניות, כך הן יתגמלו את מי שמפרסם לפי החוקים, בין אם הוא סוכנות פרסום או מפרסם עצמאי.

לא, אנחנו סוכנות פרסום עצמאית.

השארת פרטים

לפתרון בעיות, ייעוץ והדרכות

מילון שיווק ועסקים

מילון שיווק ועסקים

לנוחיותכם - המילון מסודר לפי סדר אלפביתי.

אופטמיזציה – ביצוע פעולות ייעול במאמצי השיווק הדיגיטלי, מתבצעת על סמך ניתוח מעמיק של נתוני השיווק.

בידול – תוצר של תכנית עסקית ושיווקית. ניסיון לבדל אלמנט עסקי מסוים בעיני הצרכנים. לדוגמא, מותג שמחליט להיתפס כזול, אמין, יוקרתי וכן הלאה.

היתכנות עסקית – תשובה לשאלה, האם עסק יכול להתקיים בסביבה עסקית מסוימת ובאילו תנאים והגבלות. חלק מתכנית עסקית. 

השקעה – הקצאת משאבים בהווה בציפייה לקבל כמות גדולה יותר של משאבים בעתיד. לדוגמא: עסק משקיע כסף בשיווק כדי להביא מכירות, או עסק שמשקיע בקורסים לעובדים כדי להרוויח מהם תפוקות איכותיות יותר בעתיד. 

טראפיק Traffic – תנועה – כמות גולשים לנכס דיגיטלי מסוים על פני תקופת זמן. למשל אתר שבו יש בחודש 50,000 גולשים.

מחקר מילות מפתח – מתבצע בעזרת כלי תכנון מילות המפתח של גוגל – מציג כמות חיפושים, עוצמת תחרות ועלויות משוערות לפרסום בגוגל בהקשר למילה או מילים רלוונטיות לעסק. להרחבה – קראו את הערך פרסום ממומן בגוגל.

מטרה עסקית – נגזרת של תכנית עסקית. הגדרה של יעדים שהעסק רוצה להשיג בתקופת זמן מסוימת. (גדילה עסקית, רכישת ידע מקצועי, התרחבות, מכירות, מלאי, עובדים וכן הלאה)

מותג – תוצר של תהליך מיתוג. יצירת תפיסה סובייקטיבית מסויימת לגבי חברה או עסק.

מיצוב – תהליך בו עסק מנסה לייצב את התפיסות לגביו בעיני השוק.

מיתוג – התהליך בו יוצרים תפיסות מסוימות לגבי מותג אצל צרכנים. (למשל בנק שתורם לנזקקים – רוצה ליצור תדמית נדבנית).

משאבים- נכסים חשובים לעסק. לרוב בהקשר של כוח אדם, ציוד, זמן, ממון.

נכס דיגיטלי – כל שטח וירטואלי על גבי האינטרנט (אתר, דף, מאגר מידע, קבוצה או דך פייסבוק, בלוג עם גולשים וכן הלאה).

פלטפורמה – מדיה – השטח עליו פורסים את הפרסום של העסק. עיתון, רדיו, גוגל, פייסבוק, לינקדאין, טאבולה, אאוטבריין, אטסי וכן הלאה.

פריסת מדיה – מסמך המתאר את חלוקת שטחי הפרסום של עסק, התקציב המופנה לכל אחד מהשטחים והתוצאות הצפויות, אם ניתנות לחישוב.

פרסום – פעולה שיווקית. פנייה ללקוחות על גבי מדיות שונות כדי להשיג מטרות עסקיות. 

פרסום אורגני בפייסבוק – פרסום בפייסבוק הנעשה ללא תשלום לפייסבוק. פרסום זה לרוב מוגבל למעגלים חברתיים של משתפי הפוסטים.
לדוגמא: העלאת פוסטים בקבוצות ובדפים ושיתוף בפרופיל הפרטי. להבדיל מפרסום ממומן בפייסבוק בו משלמים על חשיפות. 

פרסום ממומן בגוגל – שיטת פרסום בה העסק משלם לגוגל על כל לחיצה על מודעה שמפנה לאתר/דף נחיתה של העסק. נקראת גם PPC – Pay Per Click.

פרסום ממומן בפייסבוק – שיטת פרסום בה העסק משלם לפייסבוק על כל חשיפה של המודעה שמפנה לאתר/דף נחיתה של העסק. נקראת גם PPC – Pay Per Click.

קידום אורגני בגוגל – SEO – קידום אתר אינטרנט כך שיעלה בתוצאות הראשונות בתוצאות החיפוש של מילות מפתח מסוימות בגוגל. להבדיל מ PPC ששם משלמים על כך והגולש רואה פרסומת.

קריאייטיב – מלל, תמונות, סרטונים וכל מה שמכיל מודעה מסוימת מהבחינה היצירתית.

רימרקטינג – Remarketing – שיטת פרסום בה מפרסמים מודעות לאנשים שכבר היו באינטרקציה עם נכס דיגיטלי כלשהו. (אנשים שביקרו בדף מסוים, באתר מסוים, קנו מוצר, הגיבו תגובה בעמוד פייסבוק וכן הלאה)

שוק כלל העסקים הפועלים בתחום מסוים. לדוגמא, שוק הנדל"ן, שוק המחשבים, שוק הדיגיטל וכן הלאה. 

שיווק כלל הפעולות שעסק מבצע כדי לייצר תדמית בעיני השוק. (שפה, לבוש, מסרים, מדיניות, מחירים, תנאי שירות וכו')
(פרסום נחשב לפעולה שיווקית).

שיווק דיגיטלי = פרסום דיגיטלי – פרסום באמצעים דיגיטליים. הכוונה לרוב היא פרסום על גבי האינטרנט – פרסום בפייסבוק, גוגל, לינקדאין, טאבולה, אאוטבריין ואתרים אחרים.

תכנית עסקית – מסמך המפרט את מצב השוק על כלל השחקנים שבו, ומציע תכנית פעולה לצמיחת עסק בשוק זה.

תכנית שיווקית – נגזרת מהתכנית העסקית. תכנית המתארת איך ניתן להשיג יעדים עסקיים/מסחריים על באמצעות פעולות שיווקית. 

דוגמאות: עסק רוצה למכור 20% יותר מוצרים, הוא יפרסם בפייסבוק ובגוגל. 

העסק רוצה לגייס עובדים: הוא יפרסם קמפיין בפייסבוק.

להרשמה לניוזלטר שלנו בנושא מדיניות הפרסום של פייסבוק (מאמרים וסרטונים מקצועיים שלא מופיעים בבלוג - בלעדי לנרשמים לניוזלטר)

להצטרפות לדף הפייסבוק שלנו על מדיניות הפרסום של פייסבוק. (עדכונים, חדשות וכל שחשוב לדעת כדי למנוע חסימות ולהרוויח דירוג גבוה יותר מול הפלטפורמה)

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

צ'אט בפייסבוק עם נציג תמיכה, כך תדעו אם האופציה נפתחה עבורכם כמפרסמים
כך תמנעו פריצה לפייסבוק ולחשבון הפרסום שלכם בפייסבוק ובאינסטגרם
הפוך, גוטה – זו הסיבה לחסימת חשבון פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם
למה כשחוסמים אותי, לא אומרים לי על מה נחסמתי? מדיניות הפרסום של פייסבוק
המודעה נחסמה בפייסבוק? כל הסיבות האפשריות ומה ניתן לעשות כדי למנוע חסימות לאחר מכן

שאלות נפוצות

ניתן לקרוא מאמר מבוא כאן

אם מעולם לא למדתם את המדיניות לאורך ולרוחב על כל מאות סעיפיה. אתם מפרים אותה בסיכוי מאוד גבוה וכבר עכשיו יש מה לעשות כדי להציל את העסק שלכם ולהימנע מטעויות יקרות שיעלו בחסימות בהמשך הדרך.

הפרות מדיניות חוזרות, יכולות להוביל לפגיעה בתוצאות הפרסום ולחסימת המפרסם ונכסיו. 

אם מדובר בסוכנות פרסום או במפרסם שמנהל פרסום עבור מספר עסקים, הפרת מדיניות באחד העסקים יכולה לפגוע בשאר העסקים ובמפרסם עצמו.

כפי שהפלטפורמות יודעות להרחיק מפרסמים על הפרות מדיניות, כך הן יתגמלו את מי שמפרסם לפי החוקים, בין אם הוא סוכנות פרסום או מפרסם עצמאי.

לא, אנחנו סוכנות פרסום עצמאית.

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

השארת פרטים

לפתרון בעיות, ייעוץ והדרכות

White Collar - Intelligent Marketing דילוג לתוכן