השקעות דיגיטליות

כוחו של השיווק הדיגיטלי

שיתוף:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תוכן עניינים

נעים להכיר

נעים להכיר, White Collar מומחים למדיניות הפרסום של פייסבוק.

המשימה שלנו:

לסייע לסוכנויות פרסום להשיג תוצאות ארוכות טווח מפרסום בפייסבוק. 

איך אנחנו עושים את זה?

בזמן שאתם פירסמתם, אנחנו חקרנו את מדיניות הפרסום של פייסבוק.

מסוף שנת 2017 צברנו ניסיון תקדימי בתחום מדיניות הפרסום של פייסבוק.
צפינו באלפי קמפיינים, דפי נחיתה ואתרים, דיברנו עם אנשי דיגיטל מתעשיות ונישות פרסום שונות.
ראינו פרסום מקומי, בינלאומי, מוצרים, שירותים, עסקים קטנים וגדולים, חברות ומיזמים מסוגים רבים ותקציבים בכל הגדלים.

מה למדנו והסקנו מהמחקר?

לכל עסק מפרסם, הכרת מדיניות הפרסום היא הבסיס לכל תכנון והוצאה לפועל של מהלך פרסומי ועסקי.

פרסום מפר מדיניות מזמן חסימות וסנקציות פתאומיות למפרסם וללקוח ואינו משתלם.

רוב שוק הפרסום מפר את מדיניות הפרסום.
מפרסמים ותיקים ואנשי פרפורמנס, קופירייטרים, סוכנויות ומשרדי פרסום, מקצוענים, פרילנסרים, עסקים וחברות. רובם לא לוקחים את מדיניות הפרסום כשיקול עסקי פרסומי והם משלמים על כך בהמשך הדרך.

פרסום ותכנון עסקי שיווקי מותאמי מדיניות, הינם הבסיס לצמיחה עסקית ארוכת טווח ביחד עם הפלטפורמה ולא כנגדה.

אנחנו יודעים לזהות הפרות מדיניות כמו שאתם יודעים להקים קמפיין. אנחנו יודעים איך למנוע חסימות מראש ולתכנן נכון את כל תהליך הפרסום בפייסבוק, ואנחנו מלמדים סוכנויות אחרות איך לעשות את זה.

בתכנית הליווי שלנו נלמד אתכם (ארגון, סוכנות פרסום) את כל סעיפי וחוקי מדיניות הפרסום של פייסבוק וכן איך להתנהל עסקית ושיווקית מבלי להיחסם בעתיד.

התכנית מותאמת לכל עסק מפרסם שמוכן להשקיע בתשתיות שלו ורוצה להימנע מהפתעות יקרות מאוד.

התכנית כוללת שלב איפיון מעמיק שבו אנו מתאימים את תכנית הליווי לעסק.

בדף "צרו קשר" שלנו.
ניתן ללחוץ כאן.

ניתן לעקוב בלחיצה על שם דף הפייסבוק שלנו:
White Collar – מדיניות הפרסום.

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

שאלות נפוצות

ניתן לקרוא מאמר מבוא כאן

אם מעולם לא למדתם את המדיניות לאורך ולרוחב על כל מאות סעיפיה. אתם מפרים אותה בסיכוי מאוד גבוה וכבר עכשיו יש מה לעשות כדי להציל את העסק שלכם ולהימנע מטעויות יקרות שיעלו בחסימות בהמשך הדרך.

הפרות מדיניות חוזרות, יכולות להוביל לפגיעה בתוצאות הפרסום ולחסימת המפרסם ונכסיו. 

אם מדובר בסוכנות פרסום או במפרסם שמנהל פרסום עבור מספר עסקים, הפרת מדיניות באחד העסקים יכולה לפגוע בשאר העסקים ובמפרסם עצמו.

כפי שהפלטפורמות יודעות להרחיק מפרסמים על הפרות מדיניות, כך הן יתגמלו את מי שמפרסם לפי החוקים, בין אם הוא סוכנות פרסום או מפרסם עצמאי.

לא, אנחנו סוכנות פרסום עצמאית.

השארת פרטים

לפתרון בעיות, ייעוץ והדרכות

כוחו של השיווק הדיגיטלי

כוחו של השיווק הדיגיטלי

השיווק הדיגיטלי פרץ לחיינו וקצב הגדילה של השוק הזה הוא מסחרר. מאמר זה נועד לעזור לקוראים להבין טוב יותר מהו שיווק דיגיטלי, איזו מהפכה הוא ייצר בעולם הפרסום ואיך ניתן באמצעותו להגדיל את העסק.

עולם הפרסום הישן

בעולם הישן, פרסומות היו מוצגות בעיקר על גבי עיתונים, שלטים, מוצרים, רדיו ומוצרים פיזיים.
ההחלטה לגבי המסר והתמונה מאחורי הפרסומת הייתה שמורה לפרסומאים מתוחכמים. הפרסומאים ישבו בשולחן גדול, הציגו רעיונות שונים ללקוחות שלהם ובסוף הייתה מתקבלת החלטה לגבי פרסומת או סט פרסומות שהלקוח ירוץ איתם לתקופה מוגדרת.
לרוב הקמפיינים הגדולים נשמרו רק לחברות גדולות והיה צורך בתקציב גדול מאוד כדי לרכוש נדל"ן פרסומי מראש (שלטים, כתבות וכיו"ב).

ואז, נולד השיווק הדיגיטלי. השיווק הדיגיטלי יצר מהפכה של ממש בעולם הפרסום וטרף את כללי המשחק של שוק הפרסום והשיווק. 
אם בעולם הישן, הפרסומאי היה צריך להחליט מראש מה עובר בראשו של הלקוח ואיזו פרסומת תייצר את התוצאה הרצויה לארגון, בשיווק הדיגיטלי ה"ניחוש המושכל" הזה כמעט ומיותר. 

עולם השיווק הדיגיטלי - תוצאות ותיקונים - און-ליין

במילים פשוטות – כשאומרים שיווק דיגיטלי מתכוונים לשיווק באינטרנט ופה הכוונה היא לכל מה שמופיע באינטרנט. אם זה בגוגל, פייסבוק, לינקדאין, טאבולה, אאוטבריין, פורומים, אתרי אינטרנט וכן הלאה.
בשיווק הדיגיטלי – ניתן בלחיצת כפתור לנסות סטים שונים של פרסומות על קהלים שונים. ניתן לערוך טסטים של טקסט ותמונות ולראות מה עובד ומה לא ולייצר פרסומות מצליחות מתוך בדיקה מדעית ולא מתוך "ניחוש מושכל" והכל בזמן אמת. כבר אין צורך לנחש מראש, אפשר פשוט לבדוק.  

בנוסף, ניתן לשנות בזמן אמת פרמטרים שונים בפרסום, כגון תקציב, קהל יעד, פרטים, תמונה, תנאים מסחריים וכל דבר שניתן לחשוב עליו. ניתן גם לעצור את הפרסום לזמן מה ולהמשיך לאחר מכן.
כבר לא צריך להיות איש תוכן מדהים או פרסומאי מדופלם. למעשה, איש ניתוח נתונים עם יכולות פרסום בינוניות, ינצח כל פרסומת של פרסומאי מצליח, מהסיבה הפשוטה שהוא יכול לנסות פרסומות ללא סוף, להשוות בין הפרסומות השונות, לראות את התוצאות ולתקן בזמן אמת.

זה המקום להגיד שאם אתם מפרסמים בעולם הדיגיטל ומנסים בכל פעם רק פרסומת אחת, אתם חוטאים ליכולות של השיווק הדיגיטלי.
אתם בעצם עושים פרסום ישן בפלטפורמה חדשה. זו לא הדרך להשתמש בשיווק הדיגיטלי.

עולם השיווק הדיגיטלי - לא רק לארגונים ותאגידים

לפני מהפכת השיווק הדיגיטלי, רק עסקים גדולים וארגונים יכלו להרשות לעצמם לקנות שטחי פרסום גדולים והעסקים הקטנים היו מפרסמים בבעיקר במקומונים שאף אחד לא טורח לקרוא. 
כיום, גם פלאפל קטן באזור תעשייה יכול בסכומים נמוכים לפרסם לכל מי שנמצא בסביבה שלו בשעות מסוימות. עסקים קטנים יכולים להפיץ את הבשורה שלהם ולהתרחב לערים נוספות ועסקים בינוניים גדולים יכולים לפנות לקהלים מעבר לים. 

גם מבחינת מיתוג – עסק קטן שישקיע במיתוג ובאיש שיווק שיודע לנתח את נתוני הפרסומות, יעקוף בנקל עסק וארגון גדול. 
חשוב להבין שהתחרות הדיגיטלית שונה מאוד מהתחרות הפיזית בשוק. על כך אולי במאמר אחר. 

עולם השיווק הדיגיטלי - פילוח קהלים ודיוק בפרסום

כשאנחנו מפרסמים על פני שלט חוצות, או על אוטובוס, אנחנו לא בהכרח פונים למי שאנחנו רוצים. אם אנחנו חברת שעוני יוקרה, או רשת בתי מלון, אנו מפרסמים להמון אנשים לא רלוונטיים במיקומים לא רלוונטיים ובזמן לא רלוונטי עבורם לראות פרסומות. 
בפייסבוק ואינסטגרם למשל, האלגוריתם יודע להגיד באילו שעות וימים ואפילו באילו מכשירים ניידים אתם הכי רווחיים לעומת המתחרים שלכם. 
אתם יכולים להגדיר את הקהלים שלכם מבחינת מגדר, גיל, אזורים בארץ ונתנונים דמוגרפיים שונים כגון ימי הולדת וימי נישואין.
לפייסבוק יש רשימות של מאות אלפי תחומי עניין רלוונטיים על הגולשים שלה והיא נותנת לנו המפרסמים את הגישה לתחומי העניין האלו. 
כך שכשאתם מפרסמים את שעון היוקרה שלכם, אתם יכולים להחליט שאתם פונים מראש לגברים בני +40 מכפר שמריהו והרצליה עם חיבה לשעוני יוקרה. ושוב, אם משהו בפרסום לא עובד, פשוט משנים. 

עולם השיווק הדיגיטלי - מעקב אחר תנועות גולשים

אם חשבתם שפה זה נגמר, אז יש עוד. 
כל לחיצה שגולש לוחץ על הפרסומת שלכם מתועדת. כל גולש שהגיע לאתר שלכם נשמר במערכת וניתן לפרסם פרסומות מדויקות לפי עמודי אינטרנט שאנשים ביקרו בהם, מעורבות שלהם בעמוד הפייסבוק שלכם וביקורים שלהם בעמודים שמסונפים לאתר שלכם. גם לרשימת הלקוחות שלכם יש כוח רב בשיווק הדיגיטלי שכן ניתן ליצור ממנה קהל ולפנות אליהם בפרסום ממוקד. ניתן להחליט שאנחנו עוקבים אחר לחיצות של כפתורים שונים באתר שלנו ומייצרים גם מהם קהלים שנפרסם להם בעתיד. בשורה התחתונה מדובר בחיתוך עלויות משמעותי. כותב הפוסט הוריד עשרות אחוזים ללקוחותיו באמצעות הפיצ'רים האלו.

כוחו של מעקב זה הינו אין סופי. ניתן למשל להציע הנחה לכל מי שביקר בדף מסוים שלכם מעבר לדקה וחצי. ניתן להחליט שהפרסומות לא יוצגו למי שכבר השאיר פרטים ובעצם לשלם בעיקר על פרסומות מדויקות או למשל לפנות לאנשים בעלי תחומי עניין דומים ללקוחות שלכם.
בנוסף, הכסף שהשקעתם בשיווק לא הולך לפח והוא נשמר כדאטה שמשווקים דיגיטליים יכולים לעבוד איתה בעתיד.

עולם השיווק הדיגיטלי - העתיד

בעולם החדש של השיווק הדיגטלי, העתיד הוא בהווה. בכל יום יוצאות לשוק מאות תוכנות חדשות ומתוחכמות. כאלו שמשוות את האתר שלכם עם זה של המתחרים, כאלו שעוזרות לראות את תוצאות הפרסום מפלטפורמות שונות ולרכז אותן בדו"ח אחד וכן הלאה. כל מה שניתן לחשוב עליו כבר קורה בעולם הזה. המובילות בתחום כיום הן פייסבוק/אינסטגרם וגוגל והפרסום בהן מניב תוצאות יפות מאוד לעסקים.

איך לנהל את העסק בעולם השיווק הדיגיטלי?

תעבדו עם משווק רציני שמבין גם שיווק, גם בשיווק דיגיטלי וגם בעסקים. כזה שיודע לנתח נתונים ולהמליץ לכם על פריסת התקציב הנכון לעסק שלכם. 
תתנו אמון באיש השיווק. אתם לא צריכים לדעת הכל. ישנם המון חוקים שמתייחסים למה מותר ואסור להגיד לגולשים בפייסבוק למשל. ישנם פרמטרים טכניים של מהירות אתר שגם משפיעים ישירות על השיווק ויש את התחרות בשוק עצמו.
אתם לא יכולים לנהל את זה לבד ולמעשה כל שקל שאתם תשקיעו שווה 10-20 שקלים של איש שיווק דיגיטלי מנוסה. אז חבל על הזמן והכסף שלכם. תתנו את העבודה למקצוענים ותתרכזו בייעול העסק ובהרחבתו.
כפי שנאמר, המידע נצבר עם הזמן וניתן לאחר זמן מה, לנתח תוצאות ולהסיק מסקנות מרחיקות לכת לגבי העסק שלכם והלקוחות שלו. מסיבה זו, תוצאות של שיווק דיגיטלי בוחנים לרוב על פני מספר חודשים ולא על פני מספר ימים.

ל White Collar ניסיון בתקציבים גדולים מאוד שפונים לקהלים בכל העולם וכן בתקציבים קטנים לעסקים קטנים ומקומיים. אנו יודעים לחבר בין ניתוח העסק, יכולותיו, התחרות בשוק, לתקציב ולתוצאות. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר. אנו מקווים שנהנתם מהאמר והשכלתם.

להרשמה לניוזלטר שלנו בנושא מדיניות הפרסום של פייסבוק (מאמרים וסרטונים מקצועיים שלא מופיעים בבלוג - בלעדי לנרשמים לניוזלטר)

להצטרפות לדף הפייסבוק שלנו על מדיניות הפרסום של פייסבוק. (עדכונים, חדשות וכל שחשוב לדעת כדי למנוע חסימות ולהרוויח דירוג גבוה יותר מול הפלטפורמה)

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

צ'אט בפייסבוק עם נציג תמיכה, כך תדעו אם האופציה נפתחה עבורכם כמפרסמים
כך תמנעו פריצה לפייסבוק ולחשבון הפרסום שלכם בפייסבוק ובאינסטגרם
הפוך, גוטה – זו הסיבה לחסימת חשבון פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם
למה כשחוסמים אותי, לא אומרים לי על מה נחסמתי? מדיניות הפרסום של פייסבוק
המודעה נחסמה בפייסבוק? כל הסיבות האפשריות ומה ניתן לעשות כדי למנוע חסימות לאחר מכן

שאלות נפוצות

ניתן לקרוא מאמר מבוא כאן

אם מעולם לא למדתם את המדיניות לאורך ולרוחב על כל מאות סעיפיה. אתם מפרים אותה בסיכוי מאוד גבוה וכבר עכשיו יש מה לעשות כדי להציל את העסק שלכם ולהימנע מטעויות יקרות שיעלו בחסימות בהמשך הדרך.

הפרות מדיניות חוזרות, יכולות להוביל לפגיעה בתוצאות הפרסום ולחסימת המפרסם ונכסיו. 

אם מדובר בסוכנות פרסום או במפרסם שמנהל פרסום עבור מספר עסקים, הפרת מדיניות באחד העסקים יכולה לפגוע בשאר העסקים ובמפרסם עצמו.

כפי שהפלטפורמות יודעות להרחיק מפרסמים על הפרות מדיניות, כך הן יתגמלו את מי שמפרסם לפי החוקים, בין אם הוא סוכנות פרסום או מפרסם עצמאי.

לא, אנחנו סוכנות פרסום עצמאית.

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

השארת פרטים

לפתרון בעיות, ייעוץ והדרכות

White Collar - Intelligent Marketing דילוג לתוכן