השקעות דיגיטליות

כמה צריך להשקיע על שיווק?

שיתוף:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תוכן עניינים

נעים להכיר

נעים להכיר, White Collar מומחים למדיניות הפרסום של פייסבוק.

המשימה שלנו:

לסייע לסוכנויות פרסום להשיג תוצאות ארוכות טווח מפרסום בפייסבוק. 

איך אנחנו עושים את זה?

בזמן שאתם פירסמתם, אנחנו חקרנו את מדיניות הפרסום של פייסבוק.

מסוף שנת 2017 צברנו ניסיון תקדימי בתחום מדיניות הפרסום של פייסבוק.
צפינו באלפי קמפיינים, דפי נחיתה ואתרים, דיברנו עם אנשי דיגיטל מתעשיות ונישות פרסום שונות.
ראינו פרסום מקומי, בינלאומי, מוצרים, שירותים, עסקים קטנים וגדולים, חברות ומיזמים מסוגים רבים ותקציבים בכל הגדלים.

מה למדנו והסקנו מהמחקר?

לכל עסק מפרסם, הכרת מדיניות הפרסום היא הבסיס לכל תכנון והוצאה לפועל של מהלך פרסומי ועסקי.

פרסום מפר מדיניות מזמן חסימות וסנקציות פתאומיות למפרסם וללקוח ואינו משתלם.

רוב שוק הפרסום מפר את מדיניות הפרסום.
מפרסמים ותיקים ואנשי פרפורמנס, קופירייטרים, סוכנויות ומשרדי פרסום, מקצוענים, פרילנסרים, עסקים וחברות. רובם לא לוקחים את מדיניות הפרסום כשיקול עסקי פרסומי והם משלמים על כך בהמשך הדרך.

פרסום ותכנון עסקי שיווקי מותאמי מדיניות, הינם הבסיס לצמיחה עסקית ארוכת טווח ביחד עם הפלטפורמה ולא כנגדה.

אנחנו יודעים לזהות הפרות מדיניות כמו שאתם יודעים להקים קמפיין. אנחנו יודעים איך למנוע חסימות מראש ולתכנן נכון את כל תהליך הפרסום בפייסבוק, ואנחנו מלמדים סוכנויות אחרות איך לעשות את זה.

בתכנית הליווי שלנו נלמד אתכם (ארגון, סוכנות פרסום) את כל סעיפי וחוקי מדיניות הפרסום של פייסבוק וכן איך להתנהל עסקית ושיווקית מבלי להיחסם בעתיד.

התכנית מותאמת לכל עסק מפרסם שמוכן להשקיע בתשתיות שלו ורוצה להימנע מהפתעות יקרות מאוד.

התכנית כוללת שלב איפיון מעמיק שבו אנו מתאימים את תכנית הליווי לעסק.

בדף "צרו קשר" שלנו.
ניתן ללחוץ כאן.

ניתן לעקוב בלחיצה על שם דף הפייסבוק שלנו:
White Collar – מדיניות הפרסום.

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

שאלות נפוצות

ניתן לקרוא מאמר מבוא כאן

אם מעולם לא למדתם את המדיניות לאורך ולרוחב על כל מאות סעיפיה. אתם מפרים אותה בסיכוי מאוד גבוה וכבר עכשיו יש מה לעשות כדי להציל את העסק שלכם ולהימנע מטעויות יקרות שיעלו בחסימות בהמשך הדרך.

הפרות מדיניות חוזרות, יכולות להוביל לפגיעה בתוצאות הפרסום ולחסימת המפרסם ונכסיו. 

אם מדובר בסוכנות פרסום או במפרסם שמנהל פרסום עבור מספר עסקים, הפרת מדיניות באחד העסקים יכולה לפגוע בשאר העסקים ובמפרסם עצמו.

כפי שהפלטפורמות יודעות להרחיק מפרסמים על הפרות מדיניות, כך הן יתגמלו את מי שמפרסם לפי החוקים, בין אם הוא סוכנות פרסום או מפרסם עצמאי.

לא, אנחנו סוכנות פרסום עצמאית.

השארת פרטים

לפתרון בעיות, ייעוץ והדרכות

כמה צריך להשקיע על שיווק

כמה צריך להשקיע על שיווק?

כל עסק שמעוניין בצמיחה וגדילה, מגיע לשלב מסוים שבו הוא צריך לשווק ולפרסם. בעלי עסקים ומשקיעים רוצים לדעת ובצדק, מהו הסכום שעליהם להשקיע כדי להביא את העסק שלהם למקסימום – ומצד שני, לא לאבד תקציב שיפגע במאזן העסק. כתבה זו תעשה קצת סדר בנושא ותעזור לקוראים להבין טוב יותר מהו שיווק, איך כדאי לבחון אותו במשקפיים עסקיות ומהם הגורמים בהם יש להתחשב בתהליך קבלת ההחלטות לגביו.

שיווק בראייה עסקית

כמנהלי עסקים ומשקיעים, עליכם להסתכל על שיווק כעל השקעה לכל דבר. כמו בכל השקעה אחרת, עסק משקיע סכום מסוים בהווה כדי לראות ממנו רווחים בעתיד. בפועל יכולים לקרות מספר דברים: 

  1. "הפסד" של כל הסכום. (נדיר שכל הסכום לא מניב תוצאות).
  2. החזר חלקי של הסכום בדמות לקוחות ומכירות לאורך זמן.
  3. רווח = מחזירים יותר מהסכום המושקע.

למשוואה זו נכנסים משתנים נוספים כגון באיזו פלטפורמות פרסום לבחור, (גוגל, פייסבוק, טלוויזיה, שיחות טלפון, פלאיירים, מקומונים וכיו"ב) העלויות שלהן והתוצאות הצפויות מכל אחת מהן. 

כבעלי עסקים ומשקיעים, אינכם נדרשים להתמצא בכל היתרונות והחסרונות של כל המשתנים השיווקיים. לשם כך, ישנן חברות שיווק וייעוץ.
אתם נדרשים רק לדבר אחד: לנהל השקעה – כמה אני משקיע ומה יוצא לי מזה. 

כמה שווה לי מכירה אחת

סכום השיווק הנכון לכל עסק הוא הסכום שבו לכל הפחות הוא מכסה את הוצאות השיווק שלו. בכלכלה מצב זה נקרא "מצב שיווי משקל". ברמה התיאורטית עסק ירצה לפעול גם במצב של 0 הכנסות מכיוון שבעתיד סביר להניח שהוא יגדל.

לכן, עסק שמוכר קרקעות להשקעה ברווחים של מאות אלפי שקלים למכירה, יכול וצריך להרשות לעצמו לשווק בעשרות ואף מאות אלפי שקלים מכיוון שמכירה אחת, תחזיר את ההשקעה שלו. עסק שמוכר רהיטים ברווחים של מאות שקלים, יכול להרשות לעצמו להשקיע אלפי שקלים וכן הלאה.
כמובן שאם ישנם משתנים נוספים – כגון מצבו הפיננסי והעסקי של העסק, גודלו, התחרות וכן הלאה, יש לקחת אותם בחשבון.

שיווק דיגיטלי - הדרך הנכונה לניהול הוצאות השיווק בתקציב מוגבל

להבדיל משיווק מסורתי בו לרוב אנו רוכשים מראש את שטחי או מאמצי הפרסום (פלאיירים, שלטים, תשדירים ברדיו ובטלוויזיה) בחלק מפלטפורומות השיווק הדיגיטלי, אנו יכולים לשנות את סכומי ההשקעה ואף לעצור את הפרסום בזמן אמת, בהתאם למצב העסקי. חישבו על עסק בינוני עם 20 עובדים. העסק מוכר מכונות מסוימות. בעל העסק מחליט להשקיע סכום מסוים בשיווק וכתוצאה מכך מתחילים להגיע לידים וטלפונים לעסק. העסק עלול להגיע מאוד מהר לנקודה שבה הוא לא מספיק לחזור לטלפונים ולא עומד בהזמנות. מצב זה עלול ליצור לעסק מוניטין רע וזה משהו שאי אפשר להרשות בשוק התחרותי של היום.

בשיווק דיגיטלי, ניתן בזמן אמת, לעצור את השיווק עד להתייצבות העסק, להמשיך לשווק וחוזר חלילה. פרסום ממומן בפייסבוק רלוונטי מאוד לאופי שיווק זה. יתרון נוסף של פרסום בפייסבוק הינו שהמידע שנצבר עקב מאמצי השיווק אינו הולך לאיבוד וניתן להשתמש בו גם לאחר תקופה. כך שהכסף אינו באמת מבוזבז לחלוטין.

אסטרטגייה מוצעת לניהול תקציב שיווק

מכיוון שבעולם האמיתי, תקציב השיווק מוגבל לסכום מסוים, הדרך הנכונה והזהירה לנהל אותו היא כדלקמן:
1. יש לפתוח מספר ערוצי שיווק במספר פלטפורמות או לשגר מספר קמפיינים בפטלפורמת שיווק אחת.
2. מדידת הביצועים.
3. התקדמות הלאה והשקעת משאבים בפלטפורומות המניבות ביותר.

ממש כמו בהשקעה, גם כאן אנו נפזר את ההשקעה בסכומים שאינם גדולים מדי במספר אפיקים, נראה איפה אנחנו רווחיים ונתקדם משם. 

נקודה חשובה: לכל פלטפורמת שיווק יש חוקים משלה. התשובה לשאלה האם אני רווחי בפלטפורמה מסוימת או האם מיציתי את מאמצי השיווק בה, נמצאת אצל המשווק/יועץ דיגיטלי שלכם. בכל פלטפורמת שיווק, ניתן לנסות אסטרטגיות שונות, לפנות ללקוחות שונים במסרים שונים ולבדוק עשרות משתנים כדי למצוא את תמהיל השיווק הדיגיטלי הנכון לעסק. משתנה אחד שלא נראה משמעותי לעין, יכל ליצור הבדל משמעותי בתוצאות השיווק ובעלויות שלהן.

איש השיווק - איש המפתח של בעל העסק לניהול ההשקעות הדיגיטליות

כל תכנון עסקי ושיווקי, מפורט ומחושב ככל שיהיה, חייב לצאת לפועל על ידי איש שיווק מקצועי. ללא איש שיווק שיודע לחבר בין יכולות העסק, המסרים השיווקים הרלוונטיים לו, השקעת הכספים בערוצים הנכונים, מדידת תוצאות השיווק וייעול ההשקעה, ההשקעה הכספית בשיווק עלולה לרדת לטימיון או לא למצות את מלוא הפוטנציאל שלה. בעל העסק צריך לנהל את העסק ואיש השיווק את השיווק. צוואר הבקבוק של ההשקעה בשיווק הינה איש ניהול השיווק, זכרו זאת כאשר אתם בוחרים חברה לשיווק.
במידה ואתם זקוקים לייעוץ ועזרה, אתם מוזמנים לפנות אלינו בדף צור קשר.

בהצלחה !

להרשמה לניוזלטר שלנו בנושא מדיניות הפרסום של פייסבוק (מאמרים וסרטונים מקצועיים שלא מופיעים בבלוג - בלעדי לנרשמים לניוזלטר)

להצטרפות לדף הפייסבוק שלנו על מדיניות הפרסום של פייסבוק. (עדכונים, חדשות וכל שחשוב לדעת כדי למנוע חסימות ולהרוויח דירוג גבוה יותר מול הפלטפורמה)

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

צ'אט בפייסבוק עם נציג תמיכה, כך תדעו אם האופציה נפתחה עבורכם כמפרסמים
כך תמנעו פריצה לפייסבוק ולחשבון הפרסום שלכם בפייסבוק ובאינסטגרם
הפוך, גוטה – זו הסיבה לחסימת חשבון פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם
למה כשחוסמים אותי, לא אומרים לי על מה נחסמתי? מדיניות הפרסום של פייסבוק
המודעה נחסמה בפייסבוק? כל הסיבות האפשריות ומה ניתן לעשות כדי למנוע חסימות לאחר מכן

שאלות נפוצות

ניתן לקרוא מאמר מבוא כאן

אם מעולם לא למדתם את המדיניות לאורך ולרוחב על כל מאות סעיפיה. אתם מפרים אותה בסיכוי מאוד גבוה וכבר עכשיו יש מה לעשות כדי להציל את העסק שלכם ולהימנע מטעויות יקרות שיעלו בחסימות בהמשך הדרך.

הפרות מדיניות חוזרות, יכולות להוביל לפגיעה בתוצאות הפרסום ולחסימת המפרסם ונכסיו. 

אם מדובר בסוכנות פרסום או במפרסם שמנהל פרסום עבור מספר עסקים, הפרת מדיניות באחד העסקים יכולה לפגוע בשאר העסקים ובמפרסם עצמו.

כפי שהפלטפורמות יודעות להרחיק מפרסמים על הפרות מדיניות, כך הן יתגמלו את מי שמפרסם לפי החוקים, בין אם הוא סוכנות פרסום או מפרסם עצמאי.

לא, אנחנו סוכנות פרסום עצמאית.

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

השארת פרטים

לפתרון בעיות, ייעוץ והדרכות

White Collar - Intelligent Marketing דילוג לתוכן