השקעות דיגיטליות

כך תנהלו את העסק והשיווק בצורה נכונה

שיתוף:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תוכן עניינים

נעים להכיר

נעים להכיר, White Collar מומחים למדיניות הפרסום של פייסבוק.

המשימה שלנו:

לסייע לסוכנויות פרסום להשיג תוצאות ארוכות טווח מפרסום בפייסבוק. 

איך אנחנו עושים את זה?

בזמן שאתם פירסמתם, אנחנו חקרנו את מדיניות הפרסום של פייסבוק.

מסוף שנת 2017 צברנו ניסיון תקדימי בתחום מדיניות הפרסום של פייסבוק.
צפינו באלפי קמפיינים, דפי נחיתה ואתרים, דיברנו עם אנשי דיגיטל מתעשיות ונישות פרסום שונות.
ראינו פרסום מקומי, בינלאומי, מוצרים, שירותים, עסקים קטנים וגדולים, חברות ומיזמים מסוגים רבים ותקציבים בכל הגדלים.

מה למדנו והסקנו מהמחקר?

לכל עסק מפרסם, הכרת מדיניות הפרסום היא הבסיס לכל תכנון והוצאה לפועל של מהלך פרסומי ועסקי.

פרסום מפר מדיניות מזמן חסימות וסנקציות פתאומיות למפרסם וללקוח ואינו משתלם.

רוב שוק הפרסום מפר את מדיניות הפרסום.
מפרסמים ותיקים ואנשי פרפורמנס, קופירייטרים, סוכנויות ומשרדי פרסום, מקצוענים, פרילנסרים, עסקים וחברות. רובם לא לוקחים את מדיניות הפרסום כשיקול עסקי פרסומי והם משלמים על כך בהמשך הדרך.

פרסום ותכנון עסקי שיווקי מותאמי מדיניות, הינם הבסיס לצמיחה עסקית ארוכת טווח ביחד עם הפלטפורמה ולא כנגדה.

אנחנו יודעים לזהות הפרות מדיניות כמו שאתם יודעים להקים קמפיין. אנחנו יודעים איך למנוע חסימות מראש ולתכנן נכון את כל תהליך הפרסום בפייסבוק, ואנחנו מלמדים סוכנויות אחרות איך לעשות את זה.

בתכנית הליווי שלנו נלמד אתכם (ארגון, סוכנות פרסום) את כל סעיפי וחוקי מדיניות הפרסום של פייסבוק וכן איך להתנהל עסקית ושיווקית מבלי להיחסם בעתיד.

התכנית מותאמת לכל עסק מפרסם שמוכן להשקיע בתשתיות שלו ורוצה להימנע מהפתעות יקרות מאוד.

התכנית כוללת שלב איפיון מעמיק שבו אנו מתאימים את תכנית הליווי לעסק.

בדף "צרו קשר" שלנו.
ניתן ללחוץ כאן.

ניתן לעקוב בלחיצה על שם דף הפייסבוק שלנו:
White Collar – מדיניות הפרסום.

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

שאלות נפוצות

ניתן לקרוא מאמר מבוא כאן

אם מעולם לא למדתם את המדיניות לאורך ולרוחב על כל מאות סעיפיה. אתם מפרים אותה בסיכוי מאוד גבוה וכבר עכשיו יש מה לעשות כדי להציל את העסק שלכם ולהימנע מטעויות יקרות שיעלו בחסימות בהמשך הדרך.

הפרות מדיניות חוזרות, יכולות להוביל לפגיעה בתוצאות הפרסום ולחסימת המפרסם ונכסיו. 

אם מדובר בסוכנות פרסום או במפרסם שמנהל פרסום עבור מספר עסקים, הפרת מדיניות באחד העסקים יכולה לפגוע בשאר העסקים ובמפרסם עצמו.

כפי שהפלטפורמות יודעות להרחיק מפרסמים על הפרות מדיניות, כך הן יתגמלו את מי שמפרסם לפי החוקים, בין אם הוא סוכנות פרסום או מפרסם עצמאי.

לא, אנחנו סוכנות פרסום עצמאית.

השארת פרטים

לפתרון בעיות, ייעוץ והדרכות

צעדים לבניית שיווק דיגיטלי נכון

כך תנהלו את העסק והשיווק בצורה נכונה

ניהול עסק הינו משימה מורכבת וכמות המשימות שיש לעשות עולה על כמות הזמן הפנוי. לכן נדרש תכנון ותעדוף של משימות.
כשמדברים על שיווק ופרסום – הצרה של מרבית העסקים היא שאין להם תכנית התנהלות סדורה וכשאין תכנית סדורה, הדברים נוטים לא לעבוד וגרוע מכך, אין יכולת הסקת מסקנות סדורה מפרויקטים שנוסו בעבר.

הפרדה בין מטרות עסקיות למטרות שיווקיות

נתחיל בעובדות היבשות: שיווק הינה פעולה שמטרתה היא לשרת מטרה עסקית.
דוגמאות למטרות עסקיות: עסק רוצה שידעו שהוא נותן שרות באזור מסוים, חברה רוצה למכור את המוצרים שלה לקהלים חדשים באזורים שונים בעולם, יזם רוצה לבדוק היתכנות עסקית וכן הלאה.
דוגמאות למטרות שיווקיות: פרסום בפייסבוק לקהל בארה"ב בתקציב של 7,000 דולר ובדיקת עלות לליד. השוואת עלויות פרסום בפייסבוק בין מדינות שונות, הגעה ל 30,000 אנשים סביב חנות מסויימת וכן הלאה.

בעלי עסקים נוטים לערבב בין מטרות השיווק ובין מטרות העסק וכתוצאה מכך, התהליך שהם מגדירים אינו נכון ומדויק, הם פונים במסרים לא נכונים לקהלים שלהם ובעצם עושים כמעט ההיפך מהמטרה שהם רוצים להשיג. התוצאה?
בזבוז של כספים וזמן ופגיעה במוניטין ובתוצאות העסק לטווח הארוך. 

הלימה בין שיווק לתפעול

פלאפל מסוים פותח סניף באזור הומה אדם. בעל הפלאפל מבקש מעובדיו המסורים לצאת לרחוב כדי לעשות פרסום לעסק ולהביא לקוחות. העובדים הנלהבים פונים לאנשים ברחוב ומזמינים אותם לטעום מהפלאפל החדש. הפרסום של העובדים נושא פרי ואנשים מגיעים לפלאפל. בעל הפלאפל עומד לבדו בדוכן ופתאום מגיעים אליו עשרות אנשים רעבים שמצפים לקיום ההבטחות שהבטיחו עובדיו, (הפלאפל שלנו טעים, טרי, חדש, מרווח, שירות מצוין).

לאט לאט מתחיל להיווצר תור, הלקוחות מזיעים מהמחנק, הצ'יפס מתחיל להיגמר, אנשים מחכים לכדורי פלאפל שיצאו מהצ'יפסר וכן הלאה.
החוויה של הלקוחות החדשים נפגמת והם מסמנים לרעה את הפלאפל. חווית השירות של הלקוחות נפגמה כי הייתה אי הלימה בין המסרים לבין מה שהעסק מציע ומסוגל להציע בפועל. העסק הזה מייצג את מרבית העסקים בשוק. במיוחד אלו שנסגרים. 

תכנון הינו השלב הכי חשוב וקריטי בכל ביצוע של פרוייקט. כל שעת תכנון תחסוך שעות רבות בשלב ההוצאה לפעול. הדבר נכון גם לבניית תכנית שיווקית.
כמנהלים, יש לנו נטייה להתקדם, לעשות, לעצור את הברברת. הגישה הזו מתאימה לשלב הביצוע ולא לתכנון המשימות.
מי שממהר להשיג תוצאות בכל מחיר וללא תכנון, ימצא את עצמו שורף זמן בטלפון עם לקוחות לא רלוונטיים, משנה את מאמצי הפרסום ואת מסרי העסק ומראש מגביל את עצמו שיווקית ועסקית.

השירות ללקוח

חשוב לזכור: לקוחות – הם בני אדם מדברים, ממליצים, מגבשי דעות, חושבים ובעיקר זוכרים. הם הכוח המניע חיים בעסק.
בדוגמת הפלאפל, בעל העסק עשה שיווק טוב שהניב לו תוצאות מצוינות. הלקוחות הגיעו בהמוניהם על סמך ההבטחות שניתנו להם.

אבל הוא לא לקח בחשבון מספר דברים:
הוא לא תכנן עסקית את הגדילה בכמות הלקוחות, הוא לא חיבר את המסר השיווקי ליכולות העסק, העסק לא היה מוכן תפעולית וכתוצאה מכך הוא הפסיד את הלקוחות הכי נאמנים שיכלו להיות לו (הראשונים להגיע). כך נוצר לו מוניטין רע והוא הרחיק מעצמו לקוחות. עדיף שלא היה משווק מלכתחילה. 

יהיה חכם להסיק שעם תכנון עסקי נכון והתאמה תפעולית – בעל הפלאפל יכל להיות במקום אחר לגמרי מהבחינה העסקית.

לפני שרצים לשווק - צריך לדבר על זהות העסק

לכל עסק צריכות להיות גבולות. גבולות גיאוגרפיים, גבולות של שירות ומוצרים, גבולות של לקוחות, תעשייה וכולי. אין זה אומר שהעסק לא יכול להתפתח ולפרוץ גבולות, אבל בכל זמן נתון העסק והעובדים בו צריכים לדעת במה הם ממוקדים כרגע. במה הם טובים יותר מהמתחרים ובמה פחות. מצב זה עוזר להגדיר טוב יותר את העסק מול השוק, עוזר לייצב (מיצוב) את תדמית העסק בשוק ומונע מהעסק להתפזר לכיוונים לא רצויים. 
הגדירו לעצמכם מי אתם, מה אתם מוכרים ומה לא, מה המתחרים שלכם מציעים (לא רק בהיבט הפיזי, אלא גם במסרים שלהם ובהיבט השיווקי) איך אתם מניעים את הלקוחות שלכם לרכוש מכם ומה מטריד את הלקוחות שלכם כשהם יוצרים איתכם קשר. מענה על כל השאלות האלו, יעזור לכם להתבלט ולמקסם את הסיכוי שיקנו ממכם.

מה ניתן לקחת מכאן ?

תשקיעו בתכנון– תכינו קובץ פשוט שבו מרוכז כל המידע עליכם, על המתחרים, על הלקוחות, על השוק שבו אתם פועלים. על איכות השירות, על המגבלות שלכם על היתרונות והחסרונות שלכם מול המתחרים. אחרי שתסיימו להכין את הכל – תתכננו תכניות קצרות וארוכות טווח. תסיקו מסקנות, תחזקו את מה שעובד ותכחידו את מה שלא עובד. 

תעבדו מסודר – עבודה איטית ומסודרת משיגה פירות איכותיים לטווח הארוך. עבודה בראייה קצרת טווח רק כדי להביא מכירות או לידים, מביאה מכירות אבל פוגעת במוניטין ובאיכות השירות ולכן פוגמת בעסק בטווח הרחוק ומרחיקה לקוחות איכותיים. 

התאמה בין עסק למסרים הפרסומיים שלו – שיווק איכותי מביא לקוחות. כדי שלקוחות יהפכו לקבועים ומשלמים, הם צריכים לקבל שירות טוב. שירות טוב מתחיל במודעה הממומנת, נמשך בשיחת מכירה וממשיך כל הזמן גם אחרי המכירות. תתרכזו בזה ולא תצטרכו להתאמץ לגייס לקוחות כל הזמן. 

תחשבו אסטרטגית – לעסק ישנן שתי פעולות עיקריות:
1. פעילות יום יומית קצרת טווח.
2. פעילות אסטרטגית שנמשכת על פני שנים.

אם לא נתכנן היום את התקופה הקרובה, סביר להניח שהמציאות תמשיך לנהל אותנו ונהיה תקועים במקום.

רוב החברות הגדולות התחילו כעסקים קטנים. הן נוהלו כהשקעה, תוכננו ונמדדו, שינו לפי הצורך, טעו ותיקנו וכך הן הפכו לגדולות. 
תחשבו כמו גדולים ותהפכו לגדולים. 

בהצלחה !.

להרשמה לניוזלטר שלנו בנושא מדיניות הפרסום של פייסבוק (מאמרים וסרטונים מקצועיים שלא מופיעים בבלוג - בלעדי לנרשמים לניוזלטר)

להצטרפות לדף הפייסבוק שלנו על מדיניות הפרסום של פייסבוק. (עדכונים, חדשות וכל שחשוב לדעת כדי למנוע חסימות ולהרוויח דירוג גבוה יותר מול הפלטפורמה)

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

צ'אט בפייסבוק עם נציג תמיכה, כך תדעו אם האופציה נפתחה עבורכם כמפרסמים
כך תמנעו פריצה לפייסבוק ולחשבון הפרסום שלכם בפייסבוק ובאינסטגרם
הפוך, גוטה – זו הסיבה לחסימת חשבון פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם
למה כשחוסמים אותי, לא אומרים לי על מה נחסמתי? מדיניות הפרסום של פייסבוק
המודעה נחסמה בפייסבוק? כל הסיבות האפשריות ומה ניתן לעשות כדי למנוע חסימות לאחר מכן

שאלות נפוצות

ניתן לקרוא מאמר מבוא כאן

אם מעולם לא למדתם את המדיניות לאורך ולרוחב על כל מאות סעיפיה. אתם מפרים אותה בסיכוי מאוד גבוה וכבר עכשיו יש מה לעשות כדי להציל את העסק שלכם ולהימנע מטעויות יקרות שיעלו בחסימות בהמשך הדרך.

הפרות מדיניות חוזרות, יכולות להוביל לפגיעה בתוצאות הפרסום ולחסימת המפרסם ונכסיו. 

אם מדובר בסוכנות פרסום או במפרסם שמנהל פרסום עבור מספר עסקים, הפרת מדיניות באחד העסקים יכולה לפגוע בשאר העסקים ובמפרסם עצמו.

כפי שהפלטפורמות יודעות להרחיק מפרסמים על הפרות מדיניות, כך הן יתגמלו את מי שמפרסם לפי החוקים, בין אם הוא סוכנות פרסום או מפרסם עצמאי.

לא, אנחנו סוכנות פרסום עצמאית.

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

השארת פרטים

לפתרון בעיות, ייעוץ והדרכות

White Collar - Intelligent Marketing דילוג לתוכן