ניהול עסק

איך נכון להתנהל עם איש השיווק הדיגיטלי שלכם

שיתוף:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תוכן עניינים

נעים להכיר

נעים להכיר, White Collar מומחים למדיניות הפרסום של פייסבוק.

המשימה שלנו:

לסייע לסוכנויות פרסום להשיג תוצאות ארוכות טווח מפרסום בפייסבוק. 

איך אנחנו עושים את זה?

בזמן שאתם פירסמתם, אנחנו חקרנו את מדיניות הפרסום של פייסבוק.

מסוף שנת 2017 צברנו ניסיון תקדימי בתחום מדיניות הפרסום של פייסבוק.
צפינו באלפי קמפיינים, דפי נחיתה ואתרים, דיברנו עם אנשי דיגיטל מתעשיות ונישות פרסום שונות.
ראינו פרסום מקומי, בינלאומי, מוצרים, שירותים, עסקים קטנים וגדולים, חברות ומיזמים מסוגים רבים ותקציבים בכל הגדלים.

מה למדנו והסקנו מהמחקר?

לכל עסק מפרסם, הכרת מדיניות הפרסום היא הבסיס לכל תכנון והוצאה לפועל של מהלך פרסומי ועסקי.

פרסום מפר מדיניות מזמן חסימות וסנקציות פתאומיות למפרסם וללקוח ואינו משתלם.

רוב שוק הפרסום מפר את מדיניות הפרסום.
מפרסמים ותיקים ואנשי פרפורמנס, קופירייטרים, סוכנויות ומשרדי פרסום, מקצוענים, פרילנסרים, עסקים וחברות. רובם לא לוקחים את מדיניות הפרסום כשיקול עסקי פרסומי והם משלמים על כך בהמשך הדרך.

פרסום ותכנון עסקי שיווקי מותאמי מדיניות, הינם הבסיס לצמיחה עסקית ארוכת טווח ביחד עם הפלטפורמה ולא כנגדה.

אנחנו יודעים לזהות הפרות מדיניות כמו שאתם יודעים להקים קמפיין. אנחנו יודעים איך למנוע חסימות מראש ולתכנן נכון את כל תהליך הפרסום בפייסבוק, ואנחנו מלמדים סוכנויות אחרות איך לעשות את זה.

בתכנית הליווי שלנו נלמד אתכם (ארגון, סוכנות פרסום) את כל סעיפי וחוקי מדיניות הפרסום של פייסבוק וכן איך להתנהל עסקית ושיווקית מבלי להיחסם בעתיד.

התכנית מותאמת לכל עסק מפרסם שמוכן להשקיע בתשתיות שלו ורוצה להימנע מהפתעות יקרות מאוד.

התכנית כוללת שלב איפיון מעמיק שבו אנו מתאימים את תכנית הליווי לעסק.

בדף "צרו קשר" שלנו.
ניתן ללחוץ כאן.

ניתן לעקוב בלחיצה על שם דף הפייסבוק שלנו:
White Collar – מדיניות הפרסום.

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

שאלות נפוצות

ניתן לקרוא מאמר מבוא כאן

אם מעולם לא למדתם את המדיניות לאורך ולרוחב על כל מאות סעיפיה. אתם מפרים אותה בסיכוי מאוד גבוה וכבר עכשיו יש מה לעשות כדי להציל את העסק שלכם ולהימנע מטעויות יקרות שיעלו בחסימות בהמשך הדרך.

הפרות מדיניות חוזרות, יכולות להוביל לפגיעה בתוצאות הפרסום ולחסימת המפרסם ונכסיו. 

אם מדובר בסוכנות פרסום או במפרסם שמנהל פרסום עבור מספר עסקים, הפרת מדיניות באחד העסקים יכולה לפגוע בשאר העסקים ובמפרסם עצמו.

כפי שהפלטפורמות יודעות להרחיק מפרסמים על הפרות מדיניות, כך הן יתגמלו את מי שמפרסם לפי החוקים, בין אם הוא סוכנות פרסום או מפרסם עצמאי.

לא, אנחנו סוכנות פרסום עצמאית.

השארת פרטים

לפתרון בעיות, ייעוץ והדרכות

השיווק הדיגיטלי

איך נכון להתנהל עם איש השיווק הדיגיטלי שלכם

שיווק דיגיטלי הינו מקצוע לכל דבר. מהמשווק נדרש לנתח שיווקית ועסקית את העסק, את המתחרים והתחרות, להחליט איפה לפרסם ואיך לפרוס את התקציב, לבנות אסטרטגיית מותג ולנהל את כל מאמצי השיווק אד הוק. אז איך מנהלים אופרציה כזו מלמעלה ?

סמכו על המשווק

אמון הינו אלמנט בסיסי ביחסים בין אנשים ובמיוחד ביחסים עסקיים. ישנם אין ספור פרמטרים מקצועיים ואנליטיים בעולם השיווק הדיגיטלי. להם מתווספים הפרמטרים הייחודיים לכל פלטפורמת שיווק (גוגל, פייסבוק, לינקדאין, טאובלה, אאוטבריין, אתרי אינטרנט שונים) והחוקים של אותה פלטפורמה ובין כל אלו, נדרש המשווק לנהל ולהביא תוצאות לעסק בזמן אמת.

לכך מתווספת העובדה ששיווק דיגיטלי אינו נגמר כשלוחצים על מקש האנטר ומתחילים לפרסם. נהפוך הוא – השיווק רק מתחיל בנקודה זו. המשווק יכול וצריך לראות את התוצאות בזמן אמת ועליו לבצע התאמות ושינויים כדי למצות את תקציב השיווק. ככל שתקציב השיווק גדול יותר, כך המשווק נדרש ליכולות אנליטיות גבוהות וליצירתיות רבה וזאת מכיוון שהוא עובד עם נפח נתונים גדול יותר.

הנטייה להיות מעורבים היא טבעית לגמרי אבל עדיף לכם לתת למשווק לעשות את העבודה מאשר לשאול אותו שאלות רבות או לעניין אותו במה שחבר שלכם אמר לכם במפגש הנטוורקינג האחרון. אם הוא משווק מקצועי, הוא יכיר את כל מה שתספרו לו. ישנן מאות דרכים בהן ניתן לשווק ומה שעובד לעסק א' לא יעבוד בהכרח לעסק ב'.
משווק טוב, ידע להוציא מהעסק את הנתונים הרלוונטיים לשיווק, להפוך אותם למסרים ולבדוק את המסרים על קהלים שונים.
מכיוון שקיים פער מקצועי ופער של ידע בין בעל העסק והיזם לבין המשווק ומכיוון שאתם משלמים לו כדי לא לעשות את העבודה שאינכם יודעים לעשות בעצמכם,  לא נותר לכם אלא לסמוך על היכולות והאינטילגנציה שלו. 

תנו לשיווק הדיגטלי זמן

בהרבה מסוגי העסקים, התוצאות משיווק יכולות לקחת זמן. בסופו של יום אתם קונים תנועה של גולשים לאתר שלכם ועל סמך התנועה הזו ניתן להסיק מסקנות ולחזור לאותם גולשים מתעניינים בהצעות שונות ומעניינות.
אם השקעתם סכומים יפים בשיווק והגעתם לעשרות אלפי או מאות אלפי אנשים, ניתן להסיק מסקנות ולהתחיל לייעל תקציבים. אבל אם אתם משקיעים מאות או אלפי שקלים בחודש, ייקח זמן לדאטה להצטבר ולהתייעל. 

להבדיל משיווק רגיל, בדיגיטל ניתן לנסות דברים שונים, לטעות, לתקן ולייעל תקציבי שיווק. לרוב, צריך לבחון את השיווק לאורך תקופה של לפחות שלושה חודשים ולפעמים גם חצי שנה. אמירה זו מסוייגת מאוד כאמור, לתקציב השיווק של העסק. ישנן דרכים ופלטפורמות רבות לשווק את המוצר/שרות של העסק וכדי לדעת מי מהן היא הטובה ביותר, לא נותר אלא לנסות. זהו תהליך שלוקח זמן. 

* טיפ קטן: פייסבוק וגוגל לא אוהבות שינויים. זאת אומרת שאם ביצענו שינוי ולו הקטן ביותר, בטקסט של מודעה, בתקציב, בקהל היעד וכן הלאה, צפו לזעזוע של מספר ימים בתוצאות. מצב זה מתרחש מכיוון שמבחינת הפלטפורמות, אתם מפרסמים עכשיו משהו שונה לגמרי.
האלגוריתם שלהן לא יודע שרק הוספתם מילה, או שרק שיניתם את הרקע של התמונה מכחול לאדום. האלגוריתם רואה תמונה חדשה והוא בודק את כל הפרסום שלכם מהתחלה. כאילו התחלתם לפרסם כרגע.
את התוצאות של השינוי אתם תתחילו לראות בעוד מספר ימים ולא באותו הרגע. 

תנו למשווק שקט נפשי

שיווק דיגיטלי הינו תחום מרתק הדורש יכולות אנליטיות ויצירתיות כאחד. כשאנו נמצאים במצב של לחץ, אנו לא פוריים מחשבתית. לכן, נתקו מהמשווק את לחצי העסק שלכם, תנו לו תחושת ביטחון והראו לו שאתם סומכים על העבודה שלו. גישה זו נכונה גם לניהול עובדים במציאות התעסוקתית של היום.
על המשווק לנסות דברים שונים, להיות מרוכז כשהוא מעלה קמפיינים שונים, לבצע ניתוח תוצאות בזהירות רבה ולשנות כל הזמן את הקמפיינים.
לשם כך נדרש שקט נפשי ותעשייתי.

במה מנהל העסק, היזם צריך להתמקד

כבעלי עסקים ומשקיעים, עליכם להתרכז בשני דברים:
1. תוצאות. כמה השקעתם ומה קיבלתם בחזרה. (כאמור בטווח זמן מוגדר).
2. וודאו שהמסרים שהמשווק מפרסם, עולים בקנה אחד עם המיתוג והמסרים של העסק שלכם, כדי שחלילה לא תפגע בתדמית העסקית של הארגון. (לפעמים משווקים נוטים להביא תוצאות במסרים שליליים או על ידי מסרים שלא עולים בקנה אחד עם תדמית של ארגון או עסק)

טיפ אחרון בניהול השיווק הדיגיטלי

בתחילת ההתקשרות עם המשווק, עקבו בזהירות רבה יותר אחר המודעות שהוא מפרסם. וודאו שהן מייצגות את העסק כראוי. 
בהמשך כשיחסי האמון נבנו ואתם רואים שהמשווק יודע לעבוד לבד, פנו לעצמכם ולמשווק זמן ותדברו איתו רק כשאתם חווים ירידה בתוצאות.
אחרת, אתם מבזבזים את משאב הזמן היקר שלכם ושלו. 

בהצלחה רבה !

להרשמה לניוזלטר שלנו בנושא מדיניות הפרסום של פייסבוק (מאמרים וסרטונים מקצועיים שלא מופיעים בבלוג - בלעדי לנרשמים לניוזלטר)

להצטרפות לדף הפייסבוק שלנו על מדיניות הפרסום של פייסבוק. (עדכונים, חדשות וכל שחשוב לדעת כדי למנוע חסימות ולהרוויח דירוג גבוה יותר מול הפלטפורמה)

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

צ'אט בפייסבוק עם נציג תמיכה, כך תדעו אם האופציה נפתחה עבורכם כמפרסמים
כך תמנעו פריצה לפייסבוק ולחשבון הפרסום שלכם בפייסבוק ובאינסטגרם
הפוך, גוטה – זו הסיבה לחסימת חשבון פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם
למה כשחוסמים אותי, לא אומרים לי על מה נחסמתי? מדיניות הפרסום של פייסבוק
המודעה נחסמה בפייסבוק? כל הסיבות האפשריות ומה ניתן לעשות כדי למנוע חסימות לאחר מכן

שאלות נפוצות

ניתן לקרוא מאמר מבוא כאן

אם מעולם לא למדתם את המדיניות לאורך ולרוחב על כל מאות סעיפיה. אתם מפרים אותה בסיכוי מאוד גבוה וכבר עכשיו יש מה לעשות כדי להציל את העסק שלכם ולהימנע מטעויות יקרות שיעלו בחסימות בהמשך הדרך.

הפרות מדיניות חוזרות, יכולות להוביל לפגיעה בתוצאות הפרסום ולחסימת המפרסם ונכסיו. 

אם מדובר בסוכנות פרסום או במפרסם שמנהל פרסום עבור מספר עסקים, הפרת מדיניות באחד העסקים יכולה לפגוע בשאר העסקים ובמפרסם עצמו.

כפי שהפלטפורמות יודעות להרחיק מפרסמים על הפרות מדיניות, כך הן יתגמלו את מי שמפרסם לפי החוקים, בין אם הוא סוכנות פרסום או מפרסם עצמאי.

לא, אנחנו סוכנות פרסום עצמאית.

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

השארת פרטים

לפתרון בעיות, ייעוץ והדרכות

White Collar - Intelligent Marketing דילוג לתוכן