מדיניות הפרסום של פייסבוק ואינסטגרם

דברים שחשוב לדעת לפני בניית אתר אינטרנט/דף נחיתה.

שיתוף:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תוכן עניינים

נעים להכיר

נעים להכיר, White Collar מומחים למדיניות הפרסום של פייסבוק.

המשימה שלנו:

לסייע לסוכנויות פרסום להשיג תוצאות ארוכות טווח מפרסום בפייסבוק. 

איך אנחנו עושים את זה?

בזמן שאתם פירסמתם, אנחנו חקרנו את מדיניות הפרסום של פייסבוק.

מסוף שנת 2017 צברנו ניסיון תקדימי בתחום מדיניות הפרסום של פייסבוק.
צפינו באלפי קמפיינים, דפי נחיתה ואתרים, דיברנו עם אנשי דיגיטל מתעשיות ונישות פרסום שונות.
ראינו פרסום מקומי, בינלאומי, מוצרים, שירותים, עסקים קטנים וגדולים, חברות ומיזמים מסוגים רבים ותקציבים בכל הגדלים.

מה למדנו והסקנו מהמחקר?

לכל עסק מפרסם, הכרת מדיניות הפרסום היא הבסיס לכל תכנון והוצאה לפועל של מהלך פרסומי ועסקי.

פרסום מפר מדיניות מזמן חסימות וסנקציות פתאומיות למפרסם וללקוח ואינו משתלם.

רוב שוק הפרסום מפר את מדיניות הפרסום.
מפרסמים ותיקים ואנשי פרפורמנס, קופירייטרים, סוכנויות ומשרדי פרסום, מקצוענים, פרילנסרים, עסקים וחברות. רובם לא לוקחים את מדיניות הפרסום כשיקול עסקי פרסומי והם משלמים על כך בהמשך הדרך.

פרסום ותכנון עסקי שיווקי מותאמי מדיניות, הינם הבסיס לצמיחה עסקית ארוכת טווח ביחד עם הפלטפורמה ולא כנגדה.

אנחנו יודעים לזהות הפרות מדיניות כמו שאתם יודעים להקים קמפיין. אנחנו יודעים איך למנוע חסימות מראש ולתכנן נכון את כל תהליך הפרסום בפייסבוק, ואנחנו מלמדים סוכנויות אחרות איך לעשות את זה.

בתכנית הליווי שלנו נלמד אתכם (ארגון, סוכנות פרסום) את כל סעיפי וחוקי מדיניות הפרסום של פייסבוק וכן איך להתנהל עסקית ושיווקית מבלי להיחסם בעתיד.

התכנית מותאמת לכל עסק מפרסם שמוכן להשקיע בתשתיות שלו ורוצה להימנע מהפתעות יקרות מאוד.

התכנית כוללת שלב איפיון מעמיק שבו אנו מתאימים את תכנית הליווי לעסק.

בדף "צרו קשר" שלנו.
ניתן ללחוץ כאן.

ניתן לעקוב בלחיצה על שם דף הפייסבוק שלנו:
White Collar – מדיניות הפרסום.

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

שאלות נפוצות

ניתן לקרוא מאמר מבוא כאן

אם מעולם לא למדתם את המדיניות לאורך ולרוחב על כל מאות סעיפיה. אתם מפרים אותה בסיכוי מאוד גבוה וכבר עכשיו יש מה לעשות כדי להציל את העסק שלכם ולהימנע מטעויות יקרות שיעלו בחסימות בהמשך הדרך.

הפרות מדיניות חוזרות, יכולות להוביל לפגיעה בתוצאות הפרסום ולחסימת המפרסם ונכסיו. 

אם מדובר בסוכנות פרסום או במפרסם שמנהל פרסום עבור מספר עסקים, הפרת מדיניות באחד העסקים יכולה לפגוע בשאר העסקים ובמפרסם עצמו.

כפי שהפלטפורמות יודעות להרחיק מפרסמים על הפרות מדיניות, כך הן יתגמלו את מי שמפרסם לפי החוקים, בין אם הוא סוכנות פרסום או מפרסם עצמאי.

לא, אנחנו סוכנות פרסום עצמאית.

השארת פרטים

לפתרון בעיות, ייעוץ והדרכות

בניית אתר אינטרנט מה כדאי לדעת לפני

דברים שחשוב לדעת לפני בניית אתר אינטרנט/דף נחיתה.

בניית אתר אינטרנט – מה קריטי לדעת

אתר אינטרנט הינו החנות הווירטואלית שלכם. כיום, לקוחות פוטנציאליים מתרשמים מאתרים ומדפי נחיתה כשם שהם מתרשמים ממסעדה או חנות בגדים. להתרשמות זו ישנה השפעה מכרעת על סיכויי הקנייה שלהם מכם בהווה ובעתיד.

ישנם מספר דברים טכניים שצריך לדעת לפני שאתם בונים אתר או מזמינים עבודה כזו מבעל מקצוע מעבר להיבט הנ"ל.

בבניית אתר אינטרנט ישנם חוקים והם רלוונטיים בין אם כבר בניתם אחד ובין אם אתם רוצים לעשות זאת כעת.

1. מהירות טעינת האתר או דף הנחיתה

בעולם שבו הכל מהיר ומיידי, למהירות טעינת האתר ישנה חשיבות מכרעת.

לזמן שלוקח לאתר שלכם להופיע על גבי מחשב או מכשיר נייד, יש השפעה מכרעת על מאמצי הפרסום והשיווק שלכם.

אין זה משנה אם התוכן שלכם איכותי, או כמה הגרפיקה מושקעת ומקורית, אם זמן טעינת האתר הוא מעבר לזמן סביר, אנשים לא יכנסו אליו, לא יהנו לדפדף בו וכתוצאה מכך ינטשו אותו. גוגל ופייסבוק מנטרות את המידע של האתרים כל הזמן והן יפגעו במאמצי הקידום שלכם ובשם של הדומיין שלכם במידה והאתר נטען לאט. מה שיוביל לכמעט 0 תוצאות שיווקיות או לתוצאות מאוד יקרות.

למעשה, גוגל ופייסבוק לא מחכות לגולשים, הן סורקות את האתר שלכם ומדרגות אותו לפי פרמטרים שוניםשחלקם ידועים לנו וחלקם לא. כיום, לפרמטר מהירות הטעינה ישנה חשיבות מכרעת ואתם תתוגמלו או תתוגמלו בהתאם למהירות האתר.

מה משפיע על מהירות הטעינה ומהי מהירות סבירה

ניתן להתייחס אל אתר כאל קובץ. לכל קובץ יש משקל שנמדד ביחידות MB. ההיגיון אומר שככל שהקובץ גדול יותר, כך לוקח יותר זמן להוריד/לטעון אותו.

אותו הכלל מתקיים באתרי אינטרנט. מהרגע שלחצתם על קישור מסוים, מתחיל תהליך של הורדות ובקשות קבצים ממקורות שונים לצורך טעינת הדף/אתר ותוצאה היא האתר שאתם רואים בעיניים. ככל שהקבצים גדולים ומסורבלים יותר, כך זמן הטעינה שלהם מתארך.

לכן, חשוב מאוד שתבנו את האתר עם בעל מקצוע שיש לו ידע ורקע מקצועי בתכנות אתרים ושיפור מהירות של אתרים. תדרשו את זה לפני הבנייה.
ישנם שני פרמטרים עיקריים שקובעים עד כמה האתר שלכם יהיה מהיר.
1. כמות הקוד שיש להוריד (מתכנתים ובוני אתרים עם רקע בתכנות מבינים בנושא זה)
2. השרת עליו האתר שלכם מאוחסן.

מבחינת מהירות הטעינה עצמה: 1-4 שניות זה זמן מצוין שידרג אתכם גבוה מעל המתחרים. 5-7 שניות זה כבר מתחיל לגבול בבעייתיות ואם האתר שלכם נטען אחרי 7 שניות ויותר, אתם בבעיה שדורשת תיקון. במידה ואתם בעלים של אתר אינטרנט איטי שמביא לכם תוצאות יפות, אם תשפרו את המהירות שלו, אתם תראו את מדדי הפרסום שלכם עולים ואת העלויות יורדות דרמטית. לכן, שיפור מהירות אתר הינו השקעה מניבה ומשתלמת.

*יוצאי דופן הינם אתרים עם פונקציונאליות מוגברת, טפסים מיוחדים, מערכות חיצוניות, כמות דאטה גדולה וכיוצא באלו. אלו יטענו לאט ועדיין יניבו תוצאות טובות. גוגל ופייסבוק סלחניות כלפי אתרים מהסוג הזה בגלל אופי הפעילות שלהם.   (יד 2, דפי זהב,  Rest ודומיהם)

ישנם כלים רבים לבדיקת מהירות אתר ולכל אחד מהם יתרונות וחסרונות משלו. כלי נפוץ מאוד לבדיקה הינו ה PageSpeed Insights של גוגל.
הכלי מספק לכם ציון וזמן משוער עד לעליית אתר בנייד ובמחשב נייד. ניתן לבדוק את מהירות טעינת האתר שלכם על ידי לחיצה כאן.

2. התאמת התכנים לשיווק בפייסבוק

לפייסבוק יש מדיניות פרסום מפורטת מאוד. הרבה מהמסרים השיווקיים הבסיסיים שמלמדים בבתי הספר לשיווק ועסקים ומותרים לשימוש בטלוויזיה, רדיו ועיתון אסורים בתכלית בפייסבוק והם עלולים להביא לחסימה שלכם, של מערכת הפרסום אליה אתם קשורים, של הפרופיל הפרטי שלכם ושל המשווקים שלכם. אז לפני שמשלמים על תכנים ולפני שבונים תכנית שיווקית, יש להתחשב בהגבלות מדיניות הפרסום של פייסבוק.

המלצתנו היא להיצמד למדיניות הפרסום ולא להתחכם, שכן פייסבוק עלולה לחסום אתכם ללא התראה מוקדמת ואתם לא רוצים לעמוד במצב כזה.

ברגע שמודעה ממומנת מפורסמת, היא עוברת לבדיקה במערכות של פייסבוק, נבדק ההקשר הרעיוני, ייצוגי שלה לדף שאליו היא מפנה והמודעה מקבלת ציון מסוים מהמערכת.(תהליך דומה מתרחש אצל גוגל ועל כך בפיסקה הבאה). בסוף התהליך, פייסבוק מחליטה אם לאשר את המודעה או לא ומה יהיה הדירוג שלה לעומת המתחרים. דירוג המודעה שלכם הינו מדד מרכזי שמשפיע על איכות הפרסום, איכות האנשים שאליהם תגיעו והעלויות שתשלמו על הפרסום.

תוכן שנכתב ללא מחשבה מראש על מדיניות הפרסום של פייסבוק, עלול להוביל לבעיות לאחר מכן ומאמצי השיווק שלכם לא ימוצו עד תום.  לכן, יש לוודא שעובדים עם כותב תוכן ומשווק שמכיר את מדיניות הפרסום של פייסבוק על בוריה.

ניתן לקרוא את מדיניות הפרסום של פייסבוק כאן.

3. התאמת התכנים לשיווק בגוגל

כמו לפייסבוק, גם לגוגל מדיניות פרסום משלה. מדיניות הפרסום של גוגל פחות סבוכה ויותר אינטואטיבית ופשוטה מזו של פייסבוק.

אך גם כאן, כדאי לוודא עם איש מקצוע או לקרוא את המדיניות בעצמכם כדי לוודא שהמוצר/שרות שלכם ניתן למכירה ושהתכנים שלכם הולמים את המדיניות.

גם בגוגל ,מודעות עוברות תהליך שבו הן מאושרות והן מקבלות ציון לעומת המתחרים שלכם. ציון זה משפיע ישירות על העלויות והתוצאות של הקמפיין. התכנים באתר שלכם צריכים להיות מותאמים מראש למנוע החיפוש של גוגל והם צריכים להיכתב לאחר "מחקר מילות מפתח" בכלים של גוגל.
נושא זה הינו יותר "טכני" ומשווקים רבים מודעים אליו.
כדאי שתקדימו את מחקר המילים לכתיבת התוכן באתר כדי שהתוכן יתבסס על המחקר.

לקריאת מדיניות הפרסום של גוגל יש ללחוץ כאן.

סיכום

כפי שהובהר כאן, לפני שיוצאים לדרך של בניית אתר, יש לוודא שהתכנים באתר מתאימים למדיניות הפרסום של פייסבוק וגוגל, שבונה האתרים שלכם הוא בעל ידע מקצועי בתכנות ומהירות טעינת אתרים וכן הוא יודע להמליץ מניסיונו על אי אלו אדפטציות שישפרו את ציון האתר שלכם בפלטפורמות השונות.

אם יש לכם שאלות נוספות או שאתם מעוניינים לקבל מאיתנו שרות בנושא, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר.

בהצלחה !

להרשמה לניוזלטר שלנו בנושא מדיניות הפרסום של פייסבוק (מאמרים וסרטונים מקצועיים שלא מופיעים בבלוג - בלעדי לנרשמים לניוזלטר)

להצטרפות לדף הפייסבוק שלנו על מדיניות הפרסום של פייסבוק. (עדכונים, חדשות וכל שחשוב לדעת כדי למנוע חסימות ולהרוויח דירוג גבוה יותר מול הפלטפורמה)

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

צ'אט בפייסבוק עם נציג תמיכה, כך תדעו אם האופציה נפתחה עבורכם כמפרסמים
כך תמנעו פריצה לפייסבוק ולחשבון הפרסום שלכם בפייסבוק ובאינסטגרם
הפוך, גוטה – זו הסיבה לחסימת חשבון פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם
למה כשחוסמים אותי, לא אומרים לי על מה נחסמתי? מדיניות הפרסום של פייסבוק
המודעה נחסמה בפייסבוק? כל הסיבות האפשריות ומה ניתן לעשות כדי למנוע חסימות לאחר מכן

שאלות נפוצות

ניתן לקרוא מאמר מבוא כאן

אם מעולם לא למדתם את המדיניות לאורך ולרוחב על כל מאות סעיפיה. אתם מפרים אותה בסיכוי מאוד גבוה וכבר עכשיו יש מה לעשות כדי להציל את העסק שלכם ולהימנע מטעויות יקרות שיעלו בחסימות בהמשך הדרך.

הפרות מדיניות חוזרות, יכולות להוביל לפגיעה בתוצאות הפרסום ולחסימת המפרסם ונכסיו. 

אם מדובר בסוכנות פרסום או במפרסם שמנהל פרסום עבור מספר עסקים, הפרת מדיניות באחד העסקים יכולה לפגוע בשאר העסקים ובמפרסם עצמו.

כפי שהפלטפורמות יודעות להרחיק מפרסמים על הפרות מדיניות, כך הן יתגמלו את מי שמפרסם לפי החוקים, בין אם הוא סוכנות פרסום או מפרסם עצמאי.

לא, אנחנו סוכנות פרסום עצמאית.

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

השארת פרטים

לפתרון בעיות, ייעוץ והדרכות

White Collar - Intelligent Marketing דילוג לתוכן