מדיניות הפרסום של פייסבוק ואינסטגרם

הפוך, גוטה – זו הסיבה לחסימת חשבון פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם

שיתוף:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תוכן עניינים

נעים להכיר

נעים להכיר, White Collar מומחים למדיניות הפרסום של פייסבוק.

המשימה שלנו:

לסייע לסוכנויות פרסום להשיג תוצאות ארוכות טווח מפרסום בפייסבוק. 

איך אנחנו עושים את זה?

בזמן שאתם פירסמתם, אנחנו חקרנו את מדיניות הפרסום של פייסבוק.

מסוף שנת 2017 צברנו ניסיון תקדימי בתחום מדיניות הפרסום של פייסבוק.
צפינו באלפי קמפיינים, דפי נחיתה ואתרים, דיברנו עם אנשי דיגיטל מתעשיות ונישות פרסום שונות.
ראינו פרסום מקומי, בינלאומי, מוצרים, שירותים, עסקים קטנים וגדולים, חברות ומיזמים מסוגים רבים ותקציבים בכל הגדלים.

מה למדנו והסקנו מהמחקר?

לכל עסק מפרסם, הכרת מדיניות הפרסום היא הבסיס לכל תכנון והוצאה לפועל של מהלך פרסומי ועסקי.

פרסום מפר מדיניות מזמן חסימות וסנקציות פתאומיות למפרסם וללקוח ואינו משתלם.

רוב שוק הפרסום מפר את מדיניות הפרסום.
מפרסמים ותיקים ואנשי פרפורמנס, קופירייטרים, סוכנויות ומשרדי פרסום, מקצוענים, פרילנסרים, עסקים וחברות. רובם לא לוקחים את מדיניות הפרסום כשיקול עסקי פרסומי והם משלמים על כך בהמשך הדרך.

פרסום ותכנון עסקי שיווקי מותאמי מדיניות, הינם הבסיס לצמיחה עסקית ארוכת טווח ביחד עם הפלטפורמה ולא כנגדה.

אנחנו יודעים לזהות הפרות מדיניות כמו שאתם יודעים להקים קמפיין. אנחנו יודעים איך למנוע חסימות מראש ולתכנן נכון את כל תהליך הפרסום בפייסבוק, ואנחנו מלמדים סוכנויות אחרות איך לעשות את זה.

בתכנית הליווי שלנו נלמד אתכם (ארגון, סוכנות פרסום) את כל סעיפי וחוקי מדיניות הפרסום של פייסבוק וכן איך להתנהל עסקית ושיווקית מבלי להיחסם בעתיד.

התכנית מותאמת לכל עסק מפרסם שמוכן להשקיע בתשתיות שלו ורוצה להימנע מהפתעות יקרות מאוד.

התכנית כוללת שלב איפיון מעמיק שבו אנו מתאימים את תכנית הליווי לעסק.

בדף "צרו קשר" שלנו.
ניתן ללחוץ כאן.

ניתן לעקוב בלחיצה על שם דף הפייסבוק שלנו:
White Collar – מדיניות הפרסום.

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

שאלות נפוצות

ניתן לקרוא מאמר מבוא כאן

אם מעולם לא למדתם את המדיניות לאורך ולרוחב על כל מאות סעיפיה. אתם מפרים אותה בסיכוי מאוד גבוה וכבר עכשיו יש מה לעשות כדי להציל את העסק שלכם ולהימנע מטעויות יקרות שיעלו בחסימות בהמשך הדרך.

הפרות מדיניות חוזרות, יכולות להוביל לפגיעה בתוצאות הפרסום ולחסימת המפרסם ונכסיו. 

אם מדובר בסוכנות פרסום או במפרסם שמנהל פרסום עבור מספר עסקים, הפרת מדיניות באחד העסקים יכולה לפגוע בשאר העסקים ובמפרסם עצמו.

כפי שהפלטפורמות יודעות להרחיק מפרסמים על הפרות מדיניות, כך הן יתגמלו את מי שמפרסם לפי החוקים, בין אם הוא סוכנות פרסום או מפרסם עצמאי.

לא, אנחנו סוכנות פרסום עצמאית.

השארת פרטים

לפתרון בעיות, ייעוץ והדרכות

הסיבה לחסימת חשבון פרסום

הפוך, גוטה – זו הסיבה לחסימת חשבון פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם

לאחרונה ניתן לראות יותר ויותר חשבונות פרסום חסומים וזה לא בגלל שבפלטפורמה החליטו לפגוע ביכולת לפרסם. הפלטפורמה עצמה עובדת בשיטה של אלגוריתם שיודע היטב לאתר איזה חשבון מפרסם כמו שצריך ואיזה חשבון מודעות עובר על כללי מדיניות הפרסום של פייסבוק. חשבון שנחסם תמיד נחסם מסיבה מסוימת והפרה כלשהי של מדיניות הפרסום של פייסבוק אך לא תמיד ניתן לדעת מהי הסיבה. האמת היא שברוב הפעמים הסיבה שחשבתם שגרמה לחסימה היא לא הסיבה האמיתית.

מי שלא מכיר את מדיניות הפרסום של פייסבוק ולא מפרסם לפיה עתיד להיחסם ואי אפשר להימנע מכך. גם אם פרסמתם עד כה ללא חסימה, גם אם פרסמתם מודעה זהה לזו של חבר שלכם והוא נחסם ואתם לא- זה רק עניין של זמן. הפלטפורמה כאמור, עובדת לפי אלגוריתם והעובדה שטרם נחסמתם היא מכיוון שטרם עליתם באלגוריתם כמפרים של מדיניות הפרסום. אך ברגע שתעלו באלגוריתם הוא ימשיך לסרוק אתכם גם בעתיד ולכן הסיכוי שלכם להיחסם גבוה יותר.

נחסמים מפרסום בפייסבוק בגלל הפרה של מדיניות הפרסום

תמיד לפרסם לפי החוקים:

בכל מערכת שפועלת או שרוצה לפעול כמו שצריך יש חוקים, וכך גם בפלטפורמת הפייסבוק והאינסטגרם. והביטוי "אי ידיעת החוק אינה פוטרת מעונש" תקף גם במקרה הזה שכן גם אם לא ידעתם שאתם מפרסמים בניגוד למדיניות הפרסום של פייסבוק וגם אם עשיתם זאת בתמימות דעים, אתם לא פטורים מעונש. לכן, גם במדיה החברתית חשוב לפרסם לפי החוקים ואך ורק לפי החוקים.
ברגע שהמודעה שלכם או החשבון שלכם נחסם הסיבה היא אחת ויחידה- הפרתם את מדיניות הפרסום של פייסבוק. העניין הוא שאתם לא יכולים לדעת מה היא הסיבה ומדוע נחסמתם שכן יכולות להיות לא מעט אפשרויות. החסימה יכולה לקרות בעקבות הפרת המדיניות במודעה עצמה או בכל נכס דיגיטלי שמחובר אליה- דף נחיתה או אתר. ברוב המקרים מדובר ביותר מהפרה אחת של המדיניות ולכן הדרך היחידה לא לעבור על החוק ולא להפר את מדיניות הפרסום של פייסבוק היא ללמוד אותה מראש ולפרסם רק לפיה.

האלגוריתם של פייסבוק מאומן ומיומן בחיפוש אחר מילות מפתח מסוימות, תמונות ספציפיות, שילובים שונים של טקסטים. כל עוד אתם מתחת לרדאר שלו , סביר להניח שלא תיחסמו ותוכלו להמשיך לפרס כרגיל. אך ברגע שהאלגוריתם עלה עליכם- אתם גם תיחסמו וגם תיכנסו מתחת לרדאר של האלגוריתם להמשך בדיקה. כל הפרה של מדיניות הפרסום תגרור אחריה הורדה בדירוג של החשבון ופגיעה בתוצאות הפרסום של מודעה אחת או של קמפיין שלם ובהמשך לחסימה זמנית או קבועה. הפלטפורמה לא תשלח לכם הודעה בכל פעם שתיחסמו עם סיבת החסימה וגם אם תקבלו הסבר הוא יהיה חלקי ולכן , כאמור, חשוב ללמוד מראש את החוקים ופשוט להימנע מחסימה

דרגות החסימה השונות:

דרגות החסימה הן מגוונות ויכולות להתחיל מחסימה של דף, מודעה, חשבון, פרופיל, ביזנס ולהגיע עד לחסימה כוללת והשבתה של החשבון העסקי והפרופיל. בתוך כל חסימה יכולות להתחבא הגבלות שונות על הפרסום, על היכולת להשתמש בכלים של המערכת, להיחשף לקהלים איכותיים ובאופן כללי לפגוע באופן משמעותי ביכולת הפרסום בפלטפורמה. פייסבוק לא יתריעו לכם על כך ולא תדעו שאתם מסומנים. כמפרסם וכמי שתחת המשרד שלו ישנם חשבונות של כמה וכמה לקוחות – דרגת הסיכון לחסימה עולה משמעותית ועשויה להגיע להשבתה כוללת של מערך הפרסום של כל המשרד. מפרסמים רבים חושבים שכדאי לפתוח חשבונות פיקטיביים ולפעול בכמה חשבונות במקביל או במקרה של חסימה אך לא ניתן לבצע זאת לאורך זמן מבלי שיעלו עליכם.
האלגוריתם החכם של פייסבוק מגלה הכל ובזמן קצר יחסית. לעיתים פייסבוק מאפשר לתקן ולעיתים פשוט אין עם מי לדבר, ולכן לא כדאי להגיע למצב של חסימה.

רוצים לא להחסם, לימדו את החוקים

אין מנוס מללמוד נכון את חוקי הפרסום ופשוט ללכת על פיהם בפרסום ובהתנהלות הכללית (אורגנית וממומנת) בפייסבוק ובאינסטגרם. בניגוד לעולם השיווק הדיגיטלי שבו יש שינויים וחידושים ללא הרף, לזכותה של פייסבוק יאמר שהיא עובדת על פי אותו מתווה כל הזמן ולא משנה אותו. גם כאשר ישנם שינויים במדיניות הפרסום הם מינוריים וכמעט בלתי ניתנים להרגשה ולכן המסקנה המתבקשת היא פשוט להבין אחת ולתמיד איך לעבוד כמו שצריך ולהתמיד בפורמט שהם מציעים.

יש לקחת בחשבון שחסימות הן דבר מורכב כי הן תוצר של הפרות מדיניות מתמשכות.
אם אתם מחפשים פתרון לבעיה ספציפית, יש לנו ניסיון עם אלפי חסימות על רקע של פרסום, צרו איתנו קשר ונבדוק פתרונות אפשריים.

להרשמה לניוזלטר שלנו בנושא מדיניות הפרסום של פייסבוק (מאמרים וסרטונים מקצועיים שלא מופיעים בבלוג - בלעדי לנרשמים לניוזלטר)

להצטרפות לדף הפייסבוק שלנו על מדיניות הפרסום של פייסבוק. (עדכונים, חדשות וכל שחשוב לדעת כדי למנוע חסימות ולהרוויח דירוג גבוה יותר מול הפלטפורמה)

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

צ'אט בפייסבוק עם נציג תמיכה, כך תדעו אם האופציה נפתחה עבורכם כמפרסמים
כך תמנעו פריצה לפייסבוק ולחשבון הפרסום שלכם בפייסבוק ובאינסטגרם
הפוך, גוטה – זו הסיבה לחסימת חשבון פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם
למה כשחוסמים אותי, לא אומרים לי על מה נחסמתי? מדיניות הפרסום של פייסבוק
המודעה נחסמה בפייסבוק? כל הסיבות האפשריות ומה ניתן לעשות כדי למנוע חסימות לאחר מכן

שאלות נפוצות

ניתן לקרוא מאמר מבוא כאן

אם מעולם לא למדתם את המדיניות לאורך ולרוחב על כל מאות סעיפיה. אתם מפרים אותה בסיכוי מאוד גבוה וכבר עכשיו יש מה לעשות כדי להציל את העסק שלכם ולהימנע מטעויות יקרות שיעלו בחסימות בהמשך הדרך.

הפרות מדיניות חוזרות, יכולות להוביל לפגיעה בתוצאות הפרסום ולחסימת המפרסם ונכסיו. 

אם מדובר בסוכנות פרסום או במפרסם שמנהל פרסום עבור מספר עסקים, הפרת מדיניות באחד העסקים יכולה לפגוע בשאר העסקים ובמפרסם עצמו.

כפי שהפלטפורמות יודעות להרחיק מפרסמים על הפרות מדיניות, כך הן יתגמלו את מי שמפרסם לפי החוקים, בין אם הוא סוכנות פרסום או מפרסם עצמאי.

לא, אנחנו סוכנות פרסום עצמאית.

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

השארת פרטים

לפתרון בעיות, ייעוץ והדרכות

White Collar - Intelligent Marketing דילוג לתוכן