מדיניות הפרסום של פייסבוק ואינסטגרם

מתחם הרצאות וידאו על מדיניות הפרסום של פייסבוק ואינסטגרם White Collar

שיתוף:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תוכן עניינים

נעים להכיר

נעים להכיר, White Collar מומחים למדיניות הפרסום של פייסבוק.

המשימה שלנו:

לסייע לסוכנויות פרסום להשיג תוצאות ארוכות טווח מפרסום בפייסבוק. 

איך אנחנו עושים את זה?

בזמן שאתם פירסמתם, אנחנו חקרנו את מדיניות הפרסום של פייסבוק.

מסוף שנת 2017 צברנו ניסיון תקדימי בתחום מדיניות הפרסום של פייסבוק.
צפינו באלפי קמפיינים, דפי נחיתה ואתרים, דיברנו עם אנשי דיגיטל מתעשיות ונישות פרסום שונות.
ראינו פרסום מקומי, בינלאומי, מוצרים, שירותים, עסקים קטנים וגדולים, חברות ומיזמים מסוגים רבים ותקציבים בכל הגדלים.

מה למדנו והסקנו מהמחקר?

לכל עסק מפרסם, הכרת מדיניות הפרסום היא הבסיס לכל תכנון והוצאה לפועל של מהלך פרסומי ועסקי.

פרסום מפר מדיניות מזמן חסימות וסנקציות פתאומיות למפרסם וללקוח ואינו משתלם.

רוב שוק הפרסום מפר את מדיניות הפרסום.
מפרסמים ותיקים ואנשי פרפורמנס, קופירייטרים, סוכנויות ומשרדי פרסום, מקצוענים, פרילנסרים, עסקים וחברות. רובם לא לוקחים את מדיניות הפרסום כשיקול עסקי פרסומי והם משלמים על כך בהמשך הדרך.

פרסום ותכנון עסקי שיווקי מותאמי מדיניות, הינם הבסיס לצמיחה עסקית ארוכת טווח ביחד עם הפלטפורמה ולא כנגדה.

אנחנו יודעים לזהות הפרות מדיניות כמו שאתם יודעים להקים קמפיין. אנחנו יודעים איך למנוע חסימות מראש ולתכנן נכון את כל תהליך הפרסום בפייסבוק, ואנחנו מלמדים סוכנויות אחרות איך לעשות את זה.

בתכנית הליווי שלנו נלמד אתכם (ארגון, סוכנות פרסום) את כל סעיפי וחוקי מדיניות הפרסום של פייסבוק וכן איך להתנהל עסקית ושיווקית מבלי להיחסם בעתיד.

התכנית מותאמת לכל עסק מפרסם שמוכן להשקיע בתשתיות שלו ורוצה להימנע מהפתעות יקרות מאוד.

התכנית כוללת שלב איפיון מעמיק שבו אנו מתאימים את תכנית הליווי לעסק.

בדף "צרו קשר" שלנו.
ניתן ללחוץ כאן.

ניתן לעקוב בלחיצה על שם דף הפייסבוק שלנו:
White Collar – מדיניות הפרסום.

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

שאלות נפוצות

ניתן לקרוא מאמר מבוא כאן

אם מעולם לא למדתם את המדיניות לאורך ולרוחב על כל מאות סעיפיה. אתם מפרים אותה בסיכוי מאוד גבוה וכבר עכשיו יש מה לעשות כדי להציל את העסק שלכם ולהימנע מטעויות יקרות שיעלו בחסימות בהמשך הדרך.

הפרות מדיניות חוזרות, יכולות להוביל לפגיעה בתוצאות הפרסום ולחסימת המפרסם ונכסיו. 

אם מדובר בסוכנות פרסום או במפרסם שמנהל פרסום עבור מספר עסקים, הפרת מדיניות באחד העסקים יכולה לפגוע בשאר העסקים ובמפרסם עצמו.

כפי שהפלטפורמות יודעות להרחיק מפרסמים על הפרות מדיניות, כך הן יתגמלו את מי שמפרסם לפי החוקים, בין אם הוא סוכנות פרסום או מפרסם עצמאי.

לא, אנחנו סוכנות פרסום עצמאית.

השארת פרטים

לפתרון בעיות, ייעוץ והדרכות

הרצאות וידאו על מדיניות הפרסום של פייסבוק

מתחם הרצאות וידאו על מדיניות הפרסום של פייסבוק ואינסטגרם White Collar

אם אי פעם פירסמתם בפייסבוק או באינסטגרם ונחסמה לכם מודעה ולא הבנתם למה, אם נחסם לכם חשבון מודעות או ביזנס מנג'ר ואתם רוצים למנוע את הצרות האלו מהעסק שלכם, הגעתם למקום הנכון. החל מתכנון עסקי ושיווקי, דרף בניית אתרים, כתיבת תוכן, קופירייטינג ועוד, הכל חייב להתאים למדיניות של פייסבוק. מי שהולך בתלם, יהנה מתוצאות טובות לטווח האורך, ומי שלא, ימצא את עצמו מחוץ למשחק בשלב מסוים.

כאן תמצאו מגוון שיעורים, לייבים והרצאות שהעלנו בעבר שיעזרו לכם להבין טוב יותר את המנגנון העומד מאחורי המדיניות ואיך הוא בא לידי ביטוי בתוכן שאתם מעלים לרשתות.
כל החומר חינמי ונועד להשכלתכם בתחום.
החומר שמועבר בהרצאות הוידאו שלנו הוא תקדימי וראשוני בתחום הזה והוא מבוסס על הניסיון שלנו כמקימי ומובילי התחום בעולם. לכל ההרצאות תוכלו גם להאזין כפודקאסט.

שיעור וידאו: מדיניות הפרסום של פייסבוק למתחילים ולמתקדמים


תקציר ההרצאה: מדיניות הפרסום של פייסבוק לא נלמדת בבתי הספר השונים לפרסום וכתיבת תוכן. מה שמוביל לתהליך עבודה לא נכון שמוביל לתוצאות לא טובות וחסימות של מפרסמים מפרסום בפייסבוק ובאינסטגרם בהמשך הדרך.
זה יכול לקרות לכל מפרסם שלא למד את המדיניות. גם אם זה לא קרה לו לפני זה במשך שנים ולכן כדאי לדעת איך לעבוד עם ולא נגד הפלטפורמות. צפיה מהנה.

שיעור וידאו: מדיניות הפרסום של פייסבוק מבוא למפרסמים

אם אי פעם נחסמתם בפייסבוק או שאתם רוצים למנוע את החסימה הבאה ולשמר את חשבונות המודעות,
הדפים והקבוצות שלכם, הוובינר הזה יעשה לכם הרבה סדר.
ההרצאה הייתה בשיתוף קבוצת הפייסבוק "מקצועני פרסום באינטרנט".
*ניתן גם להאזין כפודקאסט

תוכן עניינים:
0:07 – הקדמה + הכרות.
5:02 – מדיניות הפרסום של פייסבוק ואינסטגרם – הגדרה
6:20 – מהו האינטרס של פייסבוק בהקשר של מדיניות הפרסום
11:23 – איך המדיניות נאכפת
17:07 – מהן ההשלכות של הפרת מדיניות הפרסום
20:06 – דוגמאות לסעיפי מדיניות פרסום שכולם מפרים ויכולים להוביל לחסימת העסק
25:45 – מדוע רוב המפרסמים מפרים את מדיניות הפרסום
32:16 – איך צריך להתייחס למדיניות הפרסום של פייסבוק מבחינה עסקית ושיווקית
36:45 – הטרגדיה של עולם הפרסום – מדיניות הפרסום
42:42 – סוגי חסימות של מודעות וחשבונות פרסום וההסבר להן
55:20 – המלצות – מה לעשות.
1:00:57 – שאלות ותשובות

צפייה מועילה ומהנה. ניתן גם להאזין כפודקאסט.

שיעור וידאו: מדיניות הפרסום של פייסבוק במסחר אלקטרוני E-commerce

התארחתי בקבוצת "יזמי איקומרס בישראל הקבוצה הרשמית" לוובינר שמוקדש למדיניות הפרסום של פייסבוק וגם מתייחס למדיניות כפי שהיא מתבטאת בעולמות המסחר האלקטרוני.
חנויות איקומרס הרבה פעמים מפרות את מדיניות הפרסום של פייסבוק מבלי לדעת. זה בא לידי ביטוי בחסימות, אי אישור של מוצרים, מודעות וקמפיינים והגבלת הגישה לתכונות מסוימות של המערכת.
כמובן, שפרסום אמור להיות מערכת יחסים לטווח ארוך ולכן, אם אתם בעלי חנויות איקומרס או מפרסמים בתחום, כדאי שתכירו את חוקי הבסיס לפרסום בפייסבוק.
בוובינר אני מביא תובנות מתוך סעיפי המדיניות וכן מהידע ומהמחקר שלי בנושא.

ניתן גם להאזין כפודקאסט.

להרשמה לניוזלטר שלנו בנושא מדיניות הפרסום של פייסבוק (מאמרים וסרטונים מקצועיים שלא מופיעים בבלוג - בלעדי לנרשמים לניוזלטר)

להצטרפות לדף הפייסבוק שלנו על מדיניות הפרסום של פייסבוק. (עדכונים, חדשות וכל שחשוב לדעת כדי למנוע חסימות ולהרוויח דירוג גבוה יותר מול הפלטפורמה)

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

צ'אט בפייסבוק עם נציג תמיכה, כך תדעו אם האופציה נפתחה עבורכם כמפרסמים
כך תמנעו פריצה לפייסבוק ולחשבון הפרסום שלכם בפייסבוק ובאינסטגרם
הפוך, גוטה – זו הסיבה לחסימת חשבון פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם
למה כשחוסמים אותי, לא אומרים לי על מה נחסמתי? מדיניות הפרסום של פייסבוק
המודעה נחסמה בפייסבוק? כל הסיבות האפשריות ומה ניתן לעשות כדי למנוע חסימות לאחר מכן

שאלות נפוצות

ניתן לקרוא מאמר מבוא כאן

אם מעולם לא למדתם את המדיניות לאורך ולרוחב על כל מאות סעיפיה. אתם מפרים אותה בסיכוי מאוד גבוה וכבר עכשיו יש מה לעשות כדי להציל את העסק שלכם ולהימנע מטעויות יקרות שיעלו בחסימות בהמשך הדרך.

הפרות מדיניות חוזרות, יכולות להוביל לפגיעה בתוצאות הפרסום ולחסימת המפרסם ונכסיו. 

אם מדובר בסוכנות פרסום או במפרסם שמנהל פרסום עבור מספר עסקים, הפרת מדיניות באחד העסקים יכולה לפגוע בשאר העסקים ובמפרסם עצמו.

כפי שהפלטפורמות יודעות להרחיק מפרסמים על הפרות מדיניות, כך הן יתגמלו את מי שמפרסם לפי החוקים, בין אם הוא סוכנות פרסום או מפרסם עצמאי.

לא, אנחנו סוכנות פרסום עצמאית.

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

השארת פרטים

לפתרון בעיות, ייעוץ והדרכות

White Collar - Intelligent Marketing דילוג לתוכן