מדיניות הפרסום של פייסבוק ואינסטגרם

כך תמנעו פריצה לפייסבוק ולחשבון הפרסום שלכם בפייסבוק ובאינסטגרם

שיתוף:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תוכן עניינים

נעים להכיר

נעים להכיר, White Collar מומחים למדיניות הפרסום של פייסבוק.

המשימה שלנו:

לסייע לסוכנויות פרסום להשיג תוצאות ארוכות טווח מפרסום בפייסבוק. 

איך אנחנו עושים את זה?

בזמן שאתם פירסמתם, אנחנו חקרנו את מדיניות הפרסום של פייסבוק.

מסוף שנת 2017 צברנו ניסיון תקדימי בתחום מדיניות הפרסום של פייסבוק.
צפינו באלפי קמפיינים, דפי נחיתה ואתרים, דיברנו עם אנשי דיגיטל מתעשיות ונישות פרסום שונות.
ראינו פרסום מקומי, בינלאומי, מוצרים, שירותים, עסקים קטנים וגדולים, חברות ומיזמים מסוגים רבים ותקציבים בכל הגדלים.

מה למדנו והסקנו מהמחקר?

לכל עסק מפרסם, הכרת מדיניות הפרסום היא הבסיס לכל תכנון והוצאה לפועל של מהלך פרסומי ועסקי.

פרסום מפר מדיניות מזמן חסימות וסנקציות פתאומיות למפרסם וללקוח ואינו משתלם.

רוב שוק הפרסום מפר את מדיניות הפרסום.
מפרסמים ותיקים ואנשי פרפורמנס, קופירייטרים, סוכנויות ומשרדי פרסום, מקצוענים, פרילנסרים, עסקים וחברות. רובם לא לוקחים את מדיניות הפרסום כשיקול עסקי פרסומי והם משלמים על כך בהמשך הדרך.

פרסום ותכנון עסקי שיווקי מותאמי מדיניות, הינם הבסיס לצמיחה עסקית ארוכת טווח ביחד עם הפלטפורמה ולא כנגדה.

אנחנו יודעים לזהות הפרות מדיניות כמו שאתם יודעים להקים קמפיין. אנחנו יודעים איך למנוע חסימות מראש ולתכנן נכון את כל תהליך הפרסום בפייסבוק, ואנחנו מלמדים סוכנויות אחרות איך לעשות את זה.

בתכנית הליווי שלנו נלמד אתכם (ארגון, סוכנות פרסום) את כל סעיפי וחוקי מדיניות הפרסום של פייסבוק וכן איך להתנהל עסקית ושיווקית מבלי להיחסם בעתיד.

התכנית מותאמת לכל עסק מפרסם שמוכן להשקיע בתשתיות שלו ורוצה להימנע מהפתעות יקרות מאוד.

התכנית כוללת שלב איפיון מעמיק שבו אנו מתאימים את תכנית הליווי לעסק.

בדף "צרו קשר" שלנו.
ניתן ללחוץ כאן.

ניתן לעקוב בלחיצה על שם דף הפייסבוק שלנו:
White Collar – מדיניות הפרסום.

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

שאלות נפוצות

ניתן לקרוא מאמר מבוא כאן

אם מעולם לא למדתם את המדיניות לאורך ולרוחב על כל מאות סעיפיה. אתם מפרים אותה בסיכוי מאוד גבוה וכבר עכשיו יש מה לעשות כדי להציל את העסק שלכם ולהימנע מטעויות יקרות שיעלו בחסימות בהמשך הדרך.

הפרות מדיניות חוזרות, יכולות להוביל לפגיעה בתוצאות הפרסום ולחסימת המפרסם ונכסיו. 

אם מדובר בסוכנות פרסום או במפרסם שמנהל פרסום עבור מספר עסקים, הפרת מדיניות באחד העסקים יכולה לפגוע בשאר העסקים ובמפרסם עצמו.

כפי שהפלטפורמות יודעות להרחיק מפרסמים על הפרות מדיניות, כך הן יתגמלו את מי שמפרסם לפי החוקים, בין אם הוא סוכנות פרסום או מפרסם עצמאי.

לא, אנחנו סוכנות פרסום עצמאית.

השארת פרטים

לפתרון בעיות, ייעוץ והדרכות

מדיניות הפרסום של פייסבוק

כך תמנעו פריצה לפייסבוק ולחשבון הפרסום שלכם בפייסבוק ובאינסטגרם

פריצה לחשבון שלכם במדיה החברתית היא הרבה יותר מעצבים וכעס על כך שחסמו לכם את החשבון, היא גם פעולה שגוררת אחריה חסימה באופן אוטומטי. כמו הרבה דברים בהתנהלות בפייסבוק- גם חסימה של חשבון בעקבות פריצה אליו זו פעולה שניתן למנוע בקלות- על ידי אבטחת החשבון ושמירה עליו.

חשבון חסום הוא חשבון שלא מתפקד וכך העסק לא מרוויח ולכן הדבר הראשון והחשוב ביותר שיש לבצע הוא להגן על העסק ולמנוע פריצה. חשוב לזכור שכאשר החשבון נפרץ ונחסם, האלגוריתם של הפלטפורמה נכנס לפעולה ועוקב אחר העסק לעומק ומחפש, ולרוב גם מוצא, פעולות הנוגדות את מדיניות הפרסום של פייסבוק. לכן הצורך להגן על החשבון ולאבטח אותו הופך להיות עוד יותר הכרחי.
בנוסף, כל התמונות, השיחות, החברים וכל מה ששייך לפרופיל ילך לאבדון ולכן כל מי שיש לו פרופיל פייסבוק, כדאי שיפעיל אימות דו שלבי.

התשלום לפייסבוק הוא הלוואה, והלוואה היא עניין של אמון:

כאשר מפרסמים ברשת מפעילים קמפיין עליו משלמים רק בהמשך. כלומר- ניתן להקים קמפיין בחשבון המודעות, להריץ אותו וכבר להתחיל לגרוף לידים ולקבל פניות, למכור וכיו"ב, אבל טרם שולם התשלום לפייסבוק עבור אותה פעילות. החיוב בפלטפורמה מתבצע בתאריכים שונים (לא ניכנס כאן להסברים למה זה עובד ככה). בסופו של דבר השירות שהוא הקמה והרצה של הקמפיין התקבל אבל טרם נפרע עליו התשלום כך שמדובר בסוג של הלוואה. 

בכדי לפרסם בצורה ממומנת בפלטפורמה יש צורך להזין את כרטיס האשראי בתוך המערכת. כאשר מתבצעת פריצה לחשבון שלכם מתאפשרת גישה לאותו כרטיס על ידי הגורם הפורץ וגורמים נוספים, ומכיוון שהחשבון שלכם נחסם בעקבות הפריצה – לא תמיד תוכלו להציל את כרטיס האשראי ואת החשבון. חשוב שתדעו שפריצה היא לא משהו קטן שקורה לעיתים רחוקות אלא מערכת שלמה של פורצים ברחבי העולם שמנסים בלא מעט דרכים (חלקן מתוחכמות מאוד) לפרוץ לחשבונות רבים בפלטפורמה.

למה פריצה לפייסבוק גוררת אחריה חסימה מיידית של החשבון?

הסיבה שהפלטפורמה ממהרת לחסום את החשבון לאחר שנפרץ היא בכדי להגן על בעל החשבון. הגורם שפרץ לחשבון יכול להשתמש בכרטיס האשראי שנמצא במערכת, לפרסם תכנים לא ראויים ולא הולמים בפייסבוק ובאינסטגרם ולהוריד באופן משמעותי את הדירוג של החשבון. בכדי שזה לא יקרה מתבצעת חסימה מיידית של החשבון העסקי או של חשבון המודעות וברוב הפעמים גם של החשבון האישי המקושר אליו. 

מעבר לשימוש בכרטיס האשראי ופרסום בשמכם החסימה מתבצעת בשביל להגן על הפרטיות של בעל החשבון שכן הפורץ יכול להגיע לכל התמונות, הסרטונים , השיחות והמידע הפרטי ששמור בחשבון. חסימה כזו יכולה להשבית עסק מפרסום בפייסבוק לצמיתות.

מה עושים? מאבטחים את החשבון ומגנים עליו. איך? מבצעים אימות דו שלבי.

אימות דו שלבי בפייסבוק – להפעיל אותו עכשיו

אימות דו שלבי הוא שכבת הגנה נוספת לפרופיל שלכם והוא מופעל על ידי פייסבוק דרך הפרופיל. יש גם אימות דו שלבי באינסטגרם ואפילו במייל, ההמלצה שלנו, להפעיל את כולם!

האימות הדו שלבי עובד בצורה מאוד פשוטה-ברגע שהמערכת מזהה כניסה לחשבונות שלכם ממקור לא ידוע ולא מוכר (אפילו אם אתם אלה שנכנסים ממחשב שלא נכנסתם ממנו לחשבון בעבר) היא שולחת לבעל החשבון התראה שבה הוא מתבקש לאשר שהוא זה שנכנס. מדובר בשלב אימות מאוד חשוב לכל בעל חשבון פרסום ועוד יותר לבעל עסק המפרסם עבור מספר עסקים ועובד דרך ביזנס מנג'ר. במצב כזה אימות דו שלבי הוא חובה. אבל לא מספיק שרק בעל החשבון יבצע אימות דו שלבי אלא שפעולה זו תבוצע על ידי כל גורם המחובר לחשבון מודעות, ביזנס מנג'ר, דף פייסבוק ואינסטגרם.

איך מפעילים אימות דו שלבי?

הנה מדריך של פייסבוק בנושא, המדריך קצר וברור וניתן לצפות בו כאן
ישנן מספר שיטות להפעלת האימות. לא משנה באיזו שיטה תבחרו אבל חשוב שתרשמו לעצמכם את הקוד לשחזור (חפשו את הקודים לשחזור והורידו אותם). הקודים יורדים כקובץ טקסט והם הגיבוי היחידי שלכם לאימות הדו שלבי. אם איבדתם אותם, תוכלו לייצר חדשים ולשמור אותם שוב. אבל אם תנסו להיכנס למערכת ומשהו באימות הדו שלבי לא יעבוד, הקודים הם הדבר היחיד שיפריד בינכם לבין היכולת שלכם לפרסם.

הגנה מפריצה של חשבון המודעות והפרופיל בפייסבוק ובאינסטגרם
אם תקבלו רשימת קודים (רשימה של מספרים) תשמרו אותה במקום מאובטח

איך לזהות פריצה לחשבון המודעות או לביזנס מנג'ר

ישנן כמה דרכים לשים לב שפרצו לכם לחשבון, גם אם המערכת טרם גילתה זאת. חיובים מוזרים בכרטיס האשראי, החלפת תמונת הפרופיל , שליחת הודעות ספאם או מודעות מוזרות שרצות- כל אלו הם אינדיקציה ברורה שפרצו לכם לחשבון ושעליכם להחליף סיסמא ולבצע אימות דו שלבי בכדי למנוע פריצה עתידית. כמו כן מומלץ לבדוק באופן קבוע שלא נוספו מנהלים חדשים שאינכם מכירים לחשבונות שאתם מנהלים, או פרופילים וחשבונות נוספים בביזנס מנג'ר ולהסיר את כל מי שכבר לא רלוונטי לחשבון.

ישנן פריצו מתוחכמות יותר שלא נעשות ישירות דרך המערכת אלא דרך פריצה למייל או שליחת הודעה עם לינק ובדרך זו להשתלט על שאר הנכסים הדיגיטליים של בעל החשבון. זיהיתם פריצה? חשוב לדווח לחברת האשראי, להחליף את הסיסמא לחשבון ולהתחבר מחדש כולל ביצוע אימות דו שלבי וכמובן לדווח לפייסבוק. כאן תמצאו לינק של פייסבוק לדיווח על פריצות שונות.

להרשמה לניוזלטר שלנו בנושא מדיניות הפרסום של פייסבוק (מאמרים וסרטונים מקצועיים שלא מופיעים בבלוג - בלעדי לנרשמים לניוזלטר)

להצטרפות לדף הפייסבוק שלנו על מדיניות הפרסום של פייסבוק. (עדכונים, חדשות וכל שחשוב לדעת כדי למנוע חסימות ולהרוויח דירוג גבוה יותר מול הפלטפורמה)

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

צ'אט בפייסבוק עם נציג תמיכה, כך תדעו אם האופציה נפתחה עבורכם כמפרסמים
כך תמנעו פריצה לפייסבוק ולחשבון הפרסום שלכם בפייסבוק ובאינסטגרם
הפוך, גוטה – זו הסיבה לחסימת חשבון פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם
למה כשחוסמים אותי, לא אומרים לי על מה נחסמתי? מדיניות הפרסום של פייסבוק
המודעה נחסמה בפייסבוק? כל הסיבות האפשריות ומה ניתן לעשות כדי למנוע חסימות לאחר מכן

שאלות נפוצות

ניתן לקרוא מאמר מבוא כאן

אם מעולם לא למדתם את המדיניות לאורך ולרוחב על כל מאות סעיפיה. אתם מפרים אותה בסיכוי מאוד גבוה וכבר עכשיו יש מה לעשות כדי להציל את העסק שלכם ולהימנע מטעויות יקרות שיעלו בחסימות בהמשך הדרך.

הפרות מדיניות חוזרות, יכולות להוביל לפגיעה בתוצאות הפרסום ולחסימת המפרסם ונכסיו. 

אם מדובר בסוכנות פרסום או במפרסם שמנהל פרסום עבור מספר עסקים, הפרת מדיניות באחד העסקים יכולה לפגוע בשאר העסקים ובמפרסם עצמו.

כפי שהפלטפורמות יודעות להרחיק מפרסמים על הפרות מדיניות, כך הן יתגמלו את מי שמפרסם לפי החוקים, בין אם הוא סוכנות פרסום או מפרסם עצמאי.

לא, אנחנו סוכנות פרסום עצמאית.

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

השארת פרטים

לפתרון בעיות, ייעוץ והדרכות

White Collar - Intelligent Marketing דילוג לתוכן