מדיניות הפרסום של פייסבוק ואינסטגרם

צ'אט בפייסבוק עם נציג תמיכה, כך תדעו אם האופציה נפתחה עבורכם כמפרסמים

שיתוף:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תוכן עניינים

נעים להכיר

נעים להכיר, White Collar מומחים למדיניות הפרסום של פייסבוק.

המשימה שלנו:

לסייע לסוכנויות פרסום להשיג תוצאות ארוכות טווח מפרסום בפייסבוק. 

איך אנחנו עושים את זה?

בזמן שאתם פירסמתם, אנחנו חקרנו את מדיניות הפרסום של פייסבוק.

מסוף שנת 2017 צברנו ניסיון תקדימי בתחום מדיניות הפרסום של פייסבוק.
צפינו באלפי קמפיינים, דפי נחיתה ואתרים, דיברנו עם אנשי דיגיטל מתעשיות ונישות פרסום שונות.
ראינו פרסום מקומי, בינלאומי, מוצרים, שירותים, עסקים קטנים וגדולים, חברות ומיזמים מסוגים רבים ותקציבים בכל הגדלים.

מה למדנו והסקנו מהמחקר?

לכל עסק מפרסם, הכרת מדיניות הפרסום היא הבסיס לכל תכנון והוצאה לפועל של מהלך פרסומי ועסקי.

פרסום מפר מדיניות מזמן חסימות וסנקציות פתאומיות למפרסם וללקוח ואינו משתלם.

רוב שוק הפרסום מפר את מדיניות הפרסום.
מפרסמים ותיקים ואנשי פרפורמנס, קופירייטרים, סוכנויות ומשרדי פרסום, מקצוענים, פרילנסרים, עסקים וחברות. רובם לא לוקחים את מדיניות הפרסום כשיקול עסקי פרסומי והם משלמים על כך בהמשך הדרך.

פרסום ותכנון עסקי שיווקי מותאמי מדיניות, הינם הבסיס לצמיחה עסקית ארוכת טווח ביחד עם הפלטפורמה ולא כנגדה.

אנחנו יודעים לזהות הפרות מדיניות כמו שאתם יודעים להקים קמפיין. אנחנו יודעים איך למנוע חסימות מראש ולתכנן נכון את כל תהליך הפרסום בפייסבוק, ואנחנו מלמדים סוכנויות אחרות איך לעשות את זה.

בתכנית הליווי שלנו נלמד אתכם (ארגון, סוכנות פרסום) את כל סעיפי וחוקי מדיניות הפרסום של פייסבוק וכן איך להתנהל עסקית ושיווקית מבלי להיחסם בעתיד.

התכנית מותאמת לכל עסק מפרסם שמוכן להשקיע בתשתיות שלו ורוצה להימנע מהפתעות יקרות מאוד.

התכנית כוללת שלב איפיון מעמיק שבו אנו מתאימים את תכנית הליווי לעסק.

בדף "צרו קשר" שלנו.
ניתן ללחוץ כאן.

ניתן לעקוב בלחיצה על שם דף הפייסבוק שלנו:
White Collar – מדיניות הפרסום.

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

שאלות נפוצות

ניתן לקרוא מאמר מבוא כאן

אם מעולם לא למדתם את המדיניות לאורך ולרוחב על כל מאות סעיפיה. אתם מפרים אותה בסיכוי מאוד גבוה וכבר עכשיו יש מה לעשות כדי להציל את העסק שלכם ולהימנע מטעויות יקרות שיעלו בחסימות בהמשך הדרך.

הפרות מדיניות חוזרות, יכולות להוביל לפגיעה בתוצאות הפרסום ולחסימת המפרסם ונכסיו. 

אם מדובר בסוכנות פרסום או במפרסם שמנהל פרסום עבור מספר עסקים, הפרת מדיניות באחד העסקים יכולה לפגוע בשאר העסקים ובמפרסם עצמו.

כפי שהפלטפורמות יודעות להרחיק מפרסמים על הפרות מדיניות, כך הן יתגמלו את מי שמפרסם לפי החוקים, בין אם הוא סוכנות פרסום או מפרסם עצמאי.

לא, אנחנו סוכנות פרסום עצמאית.

השארת פרטים

לפתרון בעיות, ייעוץ והדרכות

צ'אט בפייסבוק עם נציג תמיכה

צ'אט בפייסבוק עם נציג תמיכה, כך תדעו אם האופציה נפתחה עבורכם כמפרסמים

צ'אט בפייסבוק עם נציג תמיכה, כך תדעו אם האופציה נפתחה עבורכם כמפרסמים

צ'אט בפייסבוק עם נציג של פייסבוק נדמית כאופציה ברורה מאליה שלכל מפרסם בפלטפורמה יש, אבל לא. לא לכל בעלי החשבונות יש את האפשרות של צ'אט עם נציג תמיכה של מערכת פייסבוק וזו בהחלט אופציה שחשוב שתהיה. למה צריך בכלל להתכתב איתם בצ'אט, למה לצפות ולמה לא- והאם יש לכם את האופציה? בואו נבדוק.

כך תגלו אם יש לכם צ'אט בפייסבוק עם נציג תמיכה:

כדי לבדוק אם יש לכם צ'אט פעיל בפייסבוק עם נציג תמיכה תבצעו את השלבים הבאים:

צ'אט בפייסבוק עם נציג תמיכה. כפתורים ללחיצה
חפשו את הכפתורים האלו. אם הם לא קיימים, כנראה שלא פתוחה לכם האופציה לצ'אט.
  1.  ללחוץ כאן – מה שאתם מחפשים זה כפתור שכתוב עליו "Get started" או "תחילת העבודה" (אם שפת המערכת שלכם בפייסבוק היא בעברית.) לוחצים על הכפתור ומגיעים למסך נוסף. גם פה יש ללחוץ שוב על אותו הכפתור. 
  2. מגיעים למסך שבו נמצאים כל הנכסים שאתם מחוברים אליהם. תוכלו למיין לפי סוג נכס: חשבון מודעות, דף עסקי, ביזנס מנג'ר או "כל סוגי הנכסים". 
  3. בוחרים את הנכס הרלוונטי ומגיעים למסך חדש שבו בוחרים את סוג הפניה הרלוונטית עבורכם ומשם מתקדמים לצ'אט עצמו. הצ'אט יפתח לכם במסנג'ר של פייסבוק.
  4. אם נפתח לכם צ'אט באנגלית ואתם מעדיפים להתנהל בשפה אחרת, חפשו את כפתור החלפת השפה באחת הפינות התחתונות של המסך. החליפו שפה לפני שאתם נכנסים למערכת הצ'אט. 

אם לא מופיעים לכם הכפתורים המתוארים בתמונה, לא תוכלו לנהל צ'אט עם נציג. מכיוון שאפשרות זו נפתחת מדי פעם ללא התראה מראש של הפלטפורמה- כדאי מדי פעם לבדוק שוב אם היא נפתחה עבורכם. 

בכדי לקבל צ'אט ולשמור על האפשרות פתוחה יש לעמוד בשלושת התנאים הבאים:

  1. לפרסם בסכומים גבוהים
  2. להיות עסק גדול עם מוניטין טוב (לא יוזמה פרטית של אדם אחד)
  3. חשבון שאינו בעל עבר של הפרת המדיניות של הפלטפורמה

ניתן לראות בבירור שמדובר באופציה השמורה ללקוחות הטובים והמועדפים של הפלטפורמה שעומדים בתנאים האלה שהם מכריעים בפתיחת הצ'אט.

בשביל מה צריך צ'אט בפייסבוק עם נציג תמיכה?

בכל מה שנוגע למדיניות הפרסום של פייסבוק, מניעה היא הדבר החשוב ביותר. פרסום בצורה נכונה לפי מדיניות הפרסום של פייסבוק היא זו שתמנע טעויות וחסימה אפשרית של החשבון. חסימת חשבונות פרסום יכולה לקרות בגלל סיבות שונות בהפתעה גמורה וללא התראה מראש. ניתן למצוא עוד מידע בנושא כאן ובמאמרים נוספים באתר.
אז מתי צריך לפנות לנציג של פייסבוק בצ'אט? לרוב זה יקרה לאחר שכבר נחסם החשבון, אך הזמן האידיאלי הוא רגע לפני שמעלים מודעה ומפרסמים אותה בכדי לוודא שהיא עומדת בתנאים של מדיניות הפרסום של פייסבוק. 

חשוב לזכור-גם אם מודעה אושרה ורצה, זה לא אומר שמבחינת הפלטפורמה הקמפיין מציית למדיניות. הדרך היחידה לדעת שאינכם מפרים מדיניות היא להכיר את המדיניות על כל סעיפיה ולדעת מה עומד מאחורי כל סעיף.

איך תנהלו נכון שיחה עם נציג תמיכה של פייסבוק:

בכדי לנהל את הצ'אט בצורה יעילה ולקבל מענה ברור וכמה שיותר מהיר הכינו את השאלות שלכם מראש בכדי לקבל תשובה לכל מה שאתם רוצים לברר לגביו ולא להישאר עם שאלות שלא נענו. כוונו את השאלות לנושא הספציפי של הפנייה ועוסק בחשבון המודעות שבגינו אתם פונים ואל תתפזרו בשאלות כלליות שעליהן הנציג לא תמיד יענה.

חשוב לדעת כמה דברים לגבי הנציג:

  • רוב המידע שבידו הוא מידע מסחרי של הפלטפורמה שהוא לאו דווקא רוצה או יכול לחשוף בפניכם. ישנה אפשרות שהוא לא יספק תשובה מלאה על סיבת החסימה ויספק לכם רק מידע חלקי. אם לדוגמא הסיבה לחסימה היא נכסים דיגיטליים חיצוניים כגון- דף נחיתה או אתר הוא יוכל לעדכן אתכם שזו הסיבה אבל הוא לא יבצע סריקה ובדיקה של כל הנכסים הדיגיטליים שלכם.
  • אין שירות לקוחות ללקוחות מועדפים כך שככל ששואלים שאלות יותר מדויקות ויותר ברורות כך תתקבלנה תשובות ברורות יותר ומדויקות יותר. שאלות כלליות מדי או התפזרות תוביל לתשובות כלליות ולא מספיק אינפורמטיביות. 
  • הנציג הוא לא האלגוריתם של הפלטפורמה- הוא לא זה שמקבל את ההחלטה כמה תשלמו על קמפיין, איך יחולק התשלום ומתי ומדוע תיחסמו. האלגוריתם הוא זה שסורק את כל החשבונות והוא זה שמדרג את החשבון וחוסם פעילות שמפרה את המדיניות. לכן, גם אם הנציג יספק לכם תשובות ותפעלו לפיהן אין זו התחייבות במאת האחוזים שלא תיחסמו בעתיד ולכן שוב, הדרך היחידה למנוע חסימה היא ללמוד את מדיניות הפרסום של פייסבוק.

לא מסתדרים עם הצ'אט הכתוב? ניתן גם לעבור לטלפון. פשוט תשאלו אם אפשר לקבל שיחה טלפונית בעדיפות למישהו שדובר את השפה שלכם. לא תמיד האפשרות תהיה פתוחה אבל לפעמים יש גם מזל בחיים 🙂

להרשמה לניוזלטר שלנו בנושא מדיניות הפרסום של פייסבוק (מאמרים וסרטונים מקצועיים שלא מופיעים בבלוג - בלעדי לנרשמים לניוזלטר)

להצטרפות לדף הפייסבוק שלנו על מדיניות הפרסום של פייסבוק. (עדכונים, חדשות וכל שחשוב לדעת כדי למנוע חסימות ולהרוויח דירוג גבוה יותר מול הפלטפורמה)

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

צ'אט בפייסבוק עם נציג תמיכה, כך תדעו אם האופציה נפתחה עבורכם כמפרסמים
כך תמנעו פריצה לפייסבוק ולחשבון הפרסום שלכם בפייסבוק ובאינסטגרם
הפוך, גוטה – זו הסיבה לחסימת חשבון פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם
למה כשחוסמים אותי, לא אומרים לי על מה נחסמתי? מדיניות הפרסום של פייסבוק
המודעה נחסמה בפייסבוק? כל הסיבות האפשריות ומה ניתן לעשות כדי למנוע חסימות לאחר מכן

שאלות נפוצות

ניתן לקרוא מאמר מבוא כאן

אם מעולם לא למדתם את המדיניות לאורך ולרוחב על כל מאות סעיפיה. אתם מפרים אותה בסיכוי מאוד גבוה וכבר עכשיו יש מה לעשות כדי להציל את העסק שלכם ולהימנע מטעויות יקרות שיעלו בחסימות בהמשך הדרך.

הפרות מדיניות חוזרות, יכולות להוביל לפגיעה בתוצאות הפרסום ולחסימת המפרסם ונכסיו. 

אם מדובר בסוכנות פרסום או במפרסם שמנהל פרסום עבור מספר עסקים, הפרת מדיניות באחד העסקים יכולה לפגוע בשאר העסקים ובמפרסם עצמו.

כפי שהפלטפורמות יודעות להרחיק מפרסמים על הפרות מדיניות, כך הן יתגמלו את מי שמפרסם לפי החוקים, בין אם הוא סוכנות פרסום או מפרסם עצמאי.

לא, אנחנו סוכנות פרסום עצמאית.

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

השארת פרטים

לפתרון בעיות, ייעוץ והדרכות

White Collar - Intelligent Marketing דילוג לתוכן