מדיניות הפרסום של פייסבוק ואינסטגרם

מדיניות הפרסום של פייסבוק – איך להימנע מטעויות יקרות?

שיתוף:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תוכן עניינים

נעים להכיר

נעים להכיר, White Collar מומחים למדיניות הפרסום של פייסבוק.

המשימה שלנו:

לסייע לסוכנויות פרסום להשיג תוצאות ארוכות טווח מפרסום בפייסבוק. 

איך אנחנו עושים את זה?

בזמן שאתם פירסמתם, אנחנו חקרנו את מדיניות הפרסום של פייסבוק.

מסוף שנת 2017 צברנו ניסיון תקדימי בתחום מדיניות הפרסום של פייסבוק.
צפינו באלפי קמפיינים, דפי נחיתה ואתרים, דיברנו עם אנשי דיגיטל מתעשיות ונישות פרסום שונות.
ראינו פרסום מקומי, בינלאומי, מוצרים, שירותים, עסקים קטנים וגדולים, חברות ומיזמים מסוגים רבים ותקציבים בכל הגדלים.

מה למדנו והסקנו מהמחקר?

לכל עסק מפרסם, הכרת מדיניות הפרסום היא הבסיס לכל תכנון והוצאה לפועל של מהלך פרסומי ועסקי.

פרסום מפר מדיניות מזמן חסימות וסנקציות פתאומיות למפרסם וללקוח ואינו משתלם.

רוב שוק הפרסום מפר את מדיניות הפרסום.
מפרסמים ותיקים ואנשי פרפורמנס, קופירייטרים, סוכנויות ומשרדי פרסום, מקצוענים, פרילנסרים, עסקים וחברות. רובם לא לוקחים את מדיניות הפרסום כשיקול עסקי פרסומי והם משלמים על כך בהמשך הדרך.

פרסום ותכנון עסקי שיווקי מותאמי מדיניות, הינם הבסיס לצמיחה עסקית ארוכת טווח ביחד עם הפלטפורמה ולא כנגדה.

אנחנו יודעים לזהות הפרות מדיניות כמו שאתם יודעים להקים קמפיין. אנחנו יודעים איך למנוע חסימות מראש ולתכנן נכון את כל תהליך הפרסום בפייסבוק, ואנחנו מלמדים סוכנויות אחרות איך לעשות את זה.

בתכנית הליווי שלנו נלמד אתכם (ארגון, סוכנות פרסום) את כל סעיפי וחוקי מדיניות הפרסום של פייסבוק וכן איך להתנהל עסקית ושיווקית מבלי להיחסם בעתיד.

התכנית מותאמת לכל עסק מפרסם שמוכן להשקיע בתשתיות שלו ורוצה להימנע מהפתעות יקרות מאוד.

התכנית כוללת שלב איפיון מעמיק שבו אנו מתאימים את תכנית הליווי לעסק.

בדף "צרו קשר" שלנו.
ניתן ללחוץ כאן.

ניתן לעקוב בלחיצה על שם דף הפייסבוק שלנו:
White Collar – מדיניות הפרסום.

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

שאלות נפוצות

ניתן לקרוא מאמר מבוא כאן

אם מעולם לא למדתם את המדיניות לאורך ולרוחב על כל מאות סעיפיה. אתם מפרים אותה בסיכוי מאוד גבוה וכבר עכשיו יש מה לעשות כדי להציל את העסק שלכם ולהימנע מטעויות יקרות שיעלו בחסימות בהמשך הדרך.

הפרות מדיניות חוזרות, יכולות להוביל לפגיעה בתוצאות הפרסום ולחסימת המפרסם ונכסיו. 

אם מדובר בסוכנות פרסום או במפרסם שמנהל פרסום עבור מספר עסקים, הפרת מדיניות באחד העסקים יכולה לפגוע בשאר העסקים ובמפרסם עצמו.

כפי שהפלטפורמות יודעות להרחיק מפרסמים על הפרות מדיניות, כך הן יתגמלו את מי שמפרסם לפי החוקים, בין אם הוא סוכנות פרסום או מפרסם עצמאי.

לא, אנחנו סוכנות פרסום עצמאית.

השארת פרטים

לפתרון בעיות, ייעוץ והדרכות

טעויות במדיניות הפרסום של פייסבוק - הימנעות מטעויות יקרות

מדיניות הפרסום של פייסבוק – איך להימנע מטעויות יקרות?

כאשר מתכננים תהליך שיווקי או בזמן בניית נכס דיגיטלי כגון דף נחיתה, אתר, עמוד מדיה חברתית, המפרסמים עצמם יבנו את הפלטפורמה ויכינו את התכנים בצורה כזו שהם יניעו לפעולה ויביאו את התוצאות הרצויות. ההנעה לפעולה וההמרה מלקוח פוטנציאלי ללקוח משלם וקבוע צריכה להילקח בחשבון משלב הרעיון ועד הפרסום הסופי. אבל כמה מהמפרסמים לוקחים בחשבון את ההתאמה למדיניות הפרסום של פייסבוק? התאמת הפרסום צריכה להילקח בחשבון משלב הרעיון או הניתוח העסקי דרך כתיבת התוכן והעיצוב הגרפי, ועד לסיום הפרויקט.

במדיניות הפרסום של פייסבוק  יש עשרות סעיפים שמגדירים איך לפנות לקהל, איך לטרגט, איך לבנות דף נחיתה, איך לבנות טופס לידים, מה מותר ואסור בעשרות נישות פרסום שונות מבחינת תמונות, תוכן ואופן פנייה לגולשים. ההכרה עם רק חלק מהחוקים אינה מספיקה, והתאמת רק הפלטפורמה עצמה גם אינה מספיקה שכן החוקים האלו נוגעים לכל הנכסים הדיגיטליים שברשות בעל החשבון ומקושרים לחשבון המודעות או למודעה ספציפית, (פרופיל, דפי פייסבוק, אתרים ודפי נחיתה).

חשיבות הכרת מדיניות הפרסום​

מדיניות הפרסום של פייסבוק היא מסמך חשוב שיש להכיר לעומק עוד בשלב התכנון. לקיחת המדיניות בכל אחד משלבי תהליך השיווק ממש מההתחלה היא הדרך היחידה לפרסם נכון, להניב תוצאות וגם להימנע מחסימה.
כשמנהלים מספר לקוחות הסיפור יכול להסתבך: מספיק שלקחתם על עצמכם לקוח אחד מבלי שתדעו שהתוכן שלו מפר את המדיניות וזה יכול להשפיע על שאר החשבונות והדפים שאתם מנהלים. ההצהרות של פייסבוק בנושא אינן משאירות מקום לספק.

"אנו שומרים לעצמנו את הזכות לדחות, לאשר או להסיר כל מודעה מכל סיבה, לפי שיקול דעתנו הבלעדי, כולל מודעות המשפיעות לרעה על יחסינו עם המשתמשים שלנו או המקדמות תוכן, שירותים או פעילויות המנוגדים לעמדתנו התחרותית, לאינטרסים או לתפיסת הפרסום שלנו".

ההצהרה הזו של פייסבוק אומרת שבמידה ונכס דיגיטלי מסוים יפר את מדיניות הפרסום, לפייסבוק/אינסטגרם יש הזכות לבצע הסרה או חסימה לפי שיקול דעתה הבלעדי.

מדיניות הפרסום של פייסבוק
פייסבוק: "אנו שומרים לעצמנו את הזכות לדחות, לאשר או להסיר כל מודעה מכל סיבה, לפי שיקול דעתנו הבלעדי, כולל מודעות המשפיעות לרעה על יחסינו עם המשתמשים שלנו או המקדמות תוכן, שירותים או פעילויות המנוגדים לעמדתנו התחרותית, לאינטרסים או לתפיסת הפרסום שלנו".

תכנון נכסים דיגיטליים לשיווק בפייסבוק ובאינסטגרם​

שוק הפרסום בנוי מנותני שירותים שונים,  החל מאנשי שיווק, דרך כותבי תוכן וקופי, עובר דרך מעצבים גרפיים ובוני אתרים ואפליקציות ומסתיים במפרסמים. כל טעות לאורך התהליך, אם במסר ,אם במשפט הנעה לפעולה, אם בתמונה ואם בפוסט ממומן, יכולה להביא לסימון העסק והמפרסם כעסק בעייתי על ידי פייסבוק ואינסטגרם. ולמרות הסכנה הזו שהינה סכנה ממשית, רוב אנשי המקצוע שהזכרנו אינם מעורים מספיק או בכלל בחוקים של מדיניות הפרסום של פייסבוק ובעיקר דואגים לתוכן, קריאייטיב וויז'ואל שיניע לפעולה וימיר למכירות.  ואנחנו אומרים- זה סיכון שלא שווה לקחת. עוד לפני שממהרים לבנות נכס דיגיטלי ולהשקיע זמן רב ועשרות אלפי שקלים, כדאי לוודא שהתוכן והסגנון השיווקי של העסק מתאימים למדיניות הפרסום.  

לאחר שסייענו למאות עסקים וניתחנו אלפי מקרים של התאמת תוכן פרסומי למדיניות הפרסום גילינו שהמון טועים בנושא ומבצעים טעויות קריטיות ממש. קיימים חוקי פרסום כלליים וקיימים חוקי פרסום לנישות מסוימות. אם אתם לא שוחים בחומר לעומק, אתם ככל הנראה מפרים סעיפי מדיניות מסוימים. לא כל הפרה מובילה לחסימה אבל הצטברות של הפרות יכולה להביא או לחסימה בסופו של דבר או לדירוג נמוך של המפרסם וזה כאמור עלול לזלוג לשאר חשבונות "כשרים" שהוא מנהל.

הדרך היחידה למנוע מצב של חסימה ולעבוד בצורה נכונה לפי מדיניות הפרסום של פייסבוק היא להכיר לעומק את מדיניות הפרסום של פייסבוק. אם תוצאות ארוכות טווח הם אינטרס שלכם, אתם זקוקים למומחה מדיניות פרסום.

FPO – Facebook Policy Optimization

לגוגל יש SEO ולפייסבוק יש FPO

מי שפירסם אי פעם בגוגל, מכיר בוודאי את המושג SEO – התאמת התכנים לגוגל כדי שמנוע החיפוש ידרג את האתר גבוה יותר בתוצאות החיפוש האורגניות. המשמעות מובנת, הרי ללא SEO אי אפשר להתברג גבוה בתוצאות החיפוש.
בפייסבוק כאמור, אי התאמת התכנים למדיניות עלולה להוביל גם לפגיעה בתוצאות, גם לחסימת המפרסם וגם לחסימת נכסים שהוא מחובר אליהם. במילים אחרות, חסימה מוחלטת של היכולת לפרסם בפייסבוק ובאינסטגרם.
ההיגיון פשוט, אם אתם כמפרסמים מבינים את החשיבות של SEO ומוכנים להשקיע זמן על התאמת התוכן, אז בוודאי שתרצו לייצר נכס ומשפך שיווקי שמתאים למדיניות הפרסום של פייסבוק ולכן, הדרך לעשות זאת היא ללמוד את המדיניות ולהטמיע אותה עוד בשלב התכנון.

להרשמה לניוזלטר שלנו בנושא מדיניות הפרסום של פייסבוק (מאמרים וסרטונים מקצועיים שלא מופיעים בבלוג - בלעדי לנרשמים לניוזלטר)

להצטרפות לדף הפייסבוק שלנו על מדיניות הפרסום של פייסבוק. (עדכונים, חדשות וכל שחשוב לדעת כדי למנוע חסימות ולהרוויח דירוג גבוה יותר מול הפלטפורמה)

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

צ'אט בפייסבוק עם נציג תמיכה, כך תדעו אם האופציה נפתחה עבורכם כמפרסמים
כך תמנעו פריצה לפייסבוק ולחשבון הפרסום שלכם בפייסבוק ובאינסטגרם
הפוך, גוטה – זו הסיבה לחסימת חשבון פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם
למה כשחוסמים אותי, לא אומרים לי על מה נחסמתי? מדיניות הפרסום של פייסבוק
המודעה נחסמה בפייסבוק? כל הסיבות האפשריות ומה ניתן לעשות כדי למנוע חסימות לאחר מכן

שאלות נפוצות

ניתן לקרוא מאמר מבוא כאן

אם מעולם לא למדתם את המדיניות לאורך ולרוחב על כל מאות סעיפיה. אתם מפרים אותה בסיכוי מאוד גבוה וכבר עכשיו יש מה לעשות כדי להציל את העסק שלכם ולהימנע מטעויות יקרות שיעלו בחסימות בהמשך הדרך.

הפרות מדיניות חוזרות, יכולות להוביל לפגיעה בתוצאות הפרסום ולחסימת המפרסם ונכסיו. 

אם מדובר בסוכנות פרסום או במפרסם שמנהל פרסום עבור מספר עסקים, הפרת מדיניות באחד העסקים יכולה לפגוע בשאר העסקים ובמפרסם עצמו.

כפי שהפלטפורמות יודעות להרחיק מפרסמים על הפרות מדיניות, כך הן יתגמלו את מי שמפרסם לפי החוקים, בין אם הוא סוכנות פרסום או מפרסם עצמאי.

לא, אנחנו סוכנות פרסום עצמאית.

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

השארת פרטים

לפתרון בעיות, ייעוץ והדרכות

White Collar - Intelligent Marketing דילוג לתוכן