אתם מוזמנים להכיר מקרוב את מפת הדרכים לפרסום מותאם מדיניות בפייסבוק ובאינסטגרם. פרסום נכון, שיווק מדויק - מקסימום חשיפה וללא חסימות.

לכל מי שכבר ניסה את הכלים של קידום ממומן בפייסבוק וחווה חסימה, או לא הבין מדוע מודעה אחת מאושרת ואחרת לא ולכל מי שמתחיל לפרסם בפייסבוק ובאינסטגרם– כולם יכולים להנות מחשיפה גדולה יותר, מדויקת יותר ונטולת חסימות וסיכונים מיותרים.

איך עשינו את זה?​

כמו שזה נשמע. פייסבוק מגלה לכם איך לעבוד נכון, אבל הידע מפוזר על פני מאות חוקים. מי שכבר ניסה לרפרף על החוקים או להעמיק בהם – הרים ידיים די מהר.
אנחנו החלטנו להמשיך לחפור בחומר, פירקנו את חוקי המדיניות, סיכמנו אותם, ריכזנו אותם מחדש ואיחדנו את הסעיפים הרלוונטיים.
בנינו מפת דרכים לפרסום ללא חסימות.
במקביל דיברנו עם אלפי מפרסמים בנישות שונות וצפינו בעשרות אלפי מודעות ופאנלים שיווקיים עד שפשוט הבנו איך זה עובד ומהי החוקיות מאחורי הדברים.

ואת כל הידע הזה בנוסף לכלים להטמעה ועבודה נכונה אנחנו מעוניינים להעביר הלאה אליכם.

המדיניות של פייסבוק פתוחה לכולם אז למה צריך אותנו?

כמה סעיפים מתוך המאות שקיימים במדיניות הפרסום של פייסבוק אתם מבינים לעומק באמת?
למדתם את המדיניות פעם במסגרת מסודרת?
מודעות וחשבונות חסומים מפריעים לפרסום ופוגעים בעבודה השוטפת ובמוניטין של העסק.

האמת היא שהרבה ממה שמלמדים בהכשרות השונות לכתיבת תוכן ושיווק דיגיטלי – מוטעה מהיסוד.
[זו בדיוק הסיבה שרוב מי שנחסמו לו מודעה, חשבון או ביזנס לא יודע להסביר למה זה קרה לו].

ישנו מקבץ עצום של מילים אסורות, מסרים שהם ביג No No, סמנטיקה בעייתית,
מסרים שעלולים להוביל לחסימה וברוב המקרים, מה שאתם חושבים שנכון לעשות
או מה שאתם רואים בפיד של המתחרים –
זה בדיוק ההיפך ממה שצריך לעשות וזה מה שמוביל לחסימות בהמשך הדרך.

כמה סעיפים מתוך המאות שקיימים במדיניות הפרסום של פייסבוק אתם מבינים לעומק באמת?
למדתם את המדיניות פעם במסגרת מסודרת?
מודעות וחשבונות חסומים מפריעים לפרסום ופוגעים בעבודה השוטפת ובמוניטין של העסק.

האמת היא שהרבה ממה שמלמדים בהכשרות השונות לכתיבת תוכן ושיווק דיגיטלי – מוטעה מהיסוד.
[זו בדיוק הסיבה שרוב מי שנחסמו לו מודעה, חשבון או ביזנס לא יודע להסביר למה זה קרה לו].

ישנו מקבץ עצום של מילים אסורות, מסרים שהם ביג No No, סמנטיקה בעייתית,
מסרים שעלולים להוביל לחסימה וברוב המקרים, מה שאתם חושבים שנכון לעשות
או מה שאתם רואים בפיד של המתחרים –
זה בדיוק ההיפך ממה שצריך לעשות וזה מה שמוביל לחסימות בהמשך הדרך.

אז מה אנו מציעים לכם?

תכנית ליווי מסודרת הכוללת הדרכה מקיפה על מדיניות הפרסום של פייסבוק, הטמעת אסטרטגיות שיווקיות מדויקות ומתווה עבודה שישמש אתכם לתמיד לכל לעסק או נישה שאתם מפרסמים כרגע או תפרסמו בעתיד.
כולל תיקון תכנים ומסרים והצעת אסטרטגיות תוכן ושיווק, משלב התכנון ועד שלב הפרסום.

מהם הכלים שתרכשו בתכנית הליווי?

תדעו איך לשווק נכון בפייסבוק ובאינסטגרם, תלמדו מדוע מודעות וחשבונות נחסמים ואיך ניתן להימנע מחסימות בקלות

תדעו למה זה קורה, איך באמת אפשר להימנע מזה לחלוטין ואיך לשפר משמעותית את תוצאות הפרסום בפייסבוק. גם למי שלא נחסם. [גם מוצרים באיקומרס נכללים כאן].


הבנה והכרה מעמיקה של מדיניות הפרסום של פייסבוק

בעזרת תכנית הליווי, תוכלו להגיע לרמת מקצוען בכל הקשור לאישור מודעות ולתהליך הדרוש לאישורן. לא עוד מודעות וחשבונות שנחסמים או לא מביאים תוצאות מבלי שתדעו למה. [אנחנו נלמד אתכם את מדיניות הפרסום, מדיניות האיקומרס, וואטסאפ ומהן האסטרטגיות המומלצות תחת החוקים].

דוגמאות לפרסום נכון

בתכנית תיחשפו לשיטות פרסום ועבודה שיעזרו לכם להטמיע את החומר על הקמפיינים והאתרים שלכם ולפרסם בצורה נכונה. כזו שהאלגוריתם של פייסבוק ישאף לקדם מעל למתחרים. ובטח שלא ירצה לחסום.


מידע ששמור היטב בקרב חברות הדיגיטל המובילות

המידע הזה לא זמין ברשת בגלל שחברות הדיגיטל המצליחות בעולם אוהבות לשמור אותו לעצמן. לאורך ההדרכה תקבלו הסברים מפורטים הרבה מעבר למה שכתוב במדיניות הרשמית של פייסבוק. (דברים שלמדנו מחסימות שראינו במאות נישות שונות ואת זה גם החברות הגדולות לא מכירות).

בניית מודעה בצורה נכונה

תלמדו אילו טקסטים, תמונות ווידאו מותרים והאלגוריתם רוצה לקדם ואילו אסורים לפרסום ומובילים לחסימה על פני כל שיטת פרסום, נישה ולקוח. בצורה כזו לא "תיפלו" בזמן תכנון ובניית האתר, הקמפיין והמודעות.

מי אנחנו?

"אני כבר יודע איפה נמצאים ה'מוקשים
שצריך להיזהר מפניהם כשמפרסמים בפייסבוק ובאינסטגרם"

נעים להכיר, תמיר פרקש, הבעלים והמייסד של White Collar.
אני בעל תואר ראשון בניהול,
למדתי והתנסיתי באסטרטגיה עסקית ושיווקית,
ניהול, ייעול ארגוני, כלכלה, שירות לקוחות ועוד.
צברתי ניסיון עסקי מניהול עובדים ופרויקטים חוצי ארגונים
בחברות גדולות במשק. ביניהן HP, טבע, ISS ודיפלומט. 
עבדתי בחברת Performance Marketing
שמפרסמת בפייסבוק ובאינסטגרם
בתקציבים של מיליוני דולרים בחודש 
ושיחקתי במגרש של הגדולים בתחום ברמה הבין לאומית.

כיום אני מלמד מפרסמים, יזמי איקומרס ומשרדי פרסום
את כל מה שלמדתי על מדיניות הפרסום
של פייסבוק ואני ממשיך ללמוד ולהתעדכן כל הזמן
כדי להיות המוביל בעולם בתחום הזה.

איך הגעתי לחקור את מדיניות הפרסום של פייסבוק?
סקרנות טבעית היא חלק ממני וכשראיתי שמפרסמים נחסמים
ולא מבינים מדוע זה קורה ומה עומד מאחורי זה
החלטתי שאני רוצה לפתור את הבעיה ולמנוע מעסקים
וממפרסמים חסימות מיותרות, כואבות ויקרות.

מנקודה זו יצאתי למסע: התחלתי לבקש ממפרסמים לראות את הנכסים החסומים,
את המודעות, הדפים, האתרים, ההיסטוריה שלהם מול המדיניות
והידע שלהם בנושא.
בדקתי מה מלמדים ולא מלמדים על הנושא
בקורסי השיווק, העיצוב,כתיבת התוכן והקופי השונים,
וככל שראיתי יותר ויותר חסימות בתחומים ונישות שונות
התחלתי להבין איך הדברים עובדים ומתנהלים באמת.
במקביל קראתי את המדיניות עשרות פעמים
וסיכמתי אותה באופן ברור ומובן.

לאחר שנים של ניסיון, אני כבר יודע איפה נמצאים ה"מוקשים"
שצריך להיזהר מפניהם כשמפרסמים בפייסבוק ובאינסטגרם.

אותם מוקשים שמי שלא למד את החומר דורך עליהם שוב ושוב
עד שהוא נחסם,
או פוגע לעצמו בתוצאות ובעלויות הפרסום מבלי לדעת אפילו.

כמעט כל מטרה פרסומית בפייסבוק ובאינסטגרם ניתן להשיג במילים שונות –
בחירת המילים והמסרים היא האומנות כאן.
כי יש מסרים שנחסמים עליהם ויש כאלו שפייסבוק אוהבת ומקדמת.
היכולת להתאים תוכן ותמונות לאתר או לדף נחיתה לשיווק בפייסבוק,
עוד לפני שלב הפרסום, חוסכת הרבה עוגמת נפש, זמן וכסף לאחר מכן.

אני מזמין גם אתכם להצטרף לתכנית ליווי ייחודית ופורצת דרך
שתעזור לכם ליצור מהלכים פרסומיים בהתאם למדיניות של פייסבוק –
כזו שתואשר מיד, תקודם על ידי פייסבוק
ולא תעמיד את חשבון המודעות והביזנס שלכם
בסכנת חסימה!

מוכנים לצאת לדרך?

 נעים להכיר, תמיר פרקש, בעלים ומייסד של White Collar.
אני בעל תואר ראשון בניהול,
למדתי והתנסיתי באסטרטגיה עסקית ושיווקית,
ניהול, ייעול ארגוני, כלכלה, שירות לקוחות ועוד.
צברתי ניסיון עסקי מניהול עובדים ופרויקטים חוצי ארגונים
בחברות גדולות במשק. ביניהן HP, טבע, ISS ודיפלומט. 
עבדתי בחברת Performance Marketing
שמפרסמת בפייסבוק ובאינסטגרם
בתקציבים של מיליוני דולרים בחודש 
ושיחקתי במגרש של הגדולים בתחום ברמה הבין לאומית.

כיום אני מלמד מפרסמים ומשרדי פרסום
את כל מה שלמדתי על מדיניות הפרסום
של פייסבוק ואני ממשיך ללמוד ולהתעדכן כל הזמן
כדי להיות המוביל בעולם בתחום הזה.

אז איך הגעתי לחקור את מדיניות הפרסום של פייסבוק?
סקרנות טבעית היא חלק ממני וכשראיתי שמפרסמים נחסמים
ולא מבינים מדוע זה קורה ומה עומד מאחורי זה
החלטתי שאני רוצה לפתור את הבעיה ולמנוע מעסקים
וממפרסמים חסימות מיותרות, כואבות ויקרות.

אז יצאתי למסע: התחלתי לבקש ממפרסמים לראות את הנכסים החסומים,
את המודעות, הדפים, האתרים, ההיסטוריה שלהם מול המדיניות
והידע שלהם בנושא.
בדקתי מה מלמדים ולא מלמדים על הנושא
בקורסי השיווק, העיצוב,כתיבת התוכן והקופי השונים,
וככל שראיתי יותר ויותר חסימותבתחומים ונישות שונות
התחלתי להבין איך הדברים עובדים ומתנהלים באמת.
במקביל קראתי את המדיניות עשרות פעמים וסיכמתי אותה באופן ברור ומובן.

לאחר שנים של ניסיון, אני כבר יודע איפה נמצאים ה"מוקשים"
שצריך להיזהר מפניהם כשמפרסמים בפייסבוק ובאינסטגרם.

אותם מוקשים שמי שלא למד את החומר דורך עליהם שוב ושוב
עד שהוא נחסם או פוגע לעצמו בתוצאות ובעלויות הפרסום מבלי לדעת אפילו.

כמעט כל מטרה פרסומית בפייסבוק ניתן להשיג את במילים שונות – בחירת המילים והמסרים היא האומנות כאן.
כי יש מסרים שנחסמים עליהם ויש כאלו שפייסבוק אוהבת ומקדמת.
היכולת להתאים תוכן ותמונות לאתר או לדף נחיתה לשיווק בפייסבוק,
עוד לפני שלב הפרסום, חוסכת הרבה עוגמת נפש, זמן וכסף לאחר מכן.

אני מזמין גם אתכם להנות מתכנית ליווי שתעזור לכם ליצור מהלכים פרסומיים בהתאם למדיניות של פייסבוק –
כזו שתואשר מיד, תקודם על ידי פייסבוק ולא תעמיד את חשבון המודעות והביזנס שלכם
בסכנת חסימה!

מוכנים לצאת לדרך?

בואו נחשוב על זה רגע...

להכנס לרכב ולנהוג מבלי שלמדתם תאוריה ונהיגה זה משהו שכדאי לעשות?
ממש לא!

בדיוק כך צריך להתייחס למדיניות של פייסבוק!
כל מפרסם בפייסבוק צריך להכיר את המדיניות לעומק
לפני שהוא מתחיל לפרסם –  אחרת "משטרת פייסבוק" תעצור אותו,
"תשלול" לו את המודעה, או במקרה הגרוע יותר את החשבון או הביזנס.
חבל ומיותר, לא?

להכנס לרכב ולנהוג מבלי שלמדתם תאוריה ונהיגה זה משהו שכדאי לעשות?
ממש לא!

בדיוק כך צריך להתייחס למדיניות של פייסבוק!
כל מפרסם בפייסבוק צריך להכיר את המדיניות לעומק
לפני שהוא מתחיל לפרסם –  אחרת "משטרת פייסבוק" תעצור אותו,
"תשלול" לו את המודעה, או במקרה הגרוע יותר את החשבון או הביזנס.
חבל ומיותר, לא?

למי התכנית שלנו מתאימה?

תכנית הליווי מומלצת לכל מי שמפרסם בפייסבוק ובאינסטגרם אורגני וממומן בתקציבים מכובדים
אבל בעיקר ל:

בעלי עסקים ויזמי איקומרס

שמפרסמים בפייסבוק ורוצים להפסיק להיות מתוסכלים ממודעות שלא מאושרות או לא מניבות תוצאות.

כותבי תוכן

כשיוצרים מודעות בפייסבוק חשוב לדעת באיזה תוכן ובאילו מילים מותר או אסור להשתמש. אחרת, אתם מסכנים את הלקוח ואת המרפסם במקביל.

פרילנסרים

שרוצים לדעת איך לשווק את עצמם בצורה נכונה באמצעות מודעות פייסבוק.

סוכנויות ומשרדי פרסום

שרוצות להשיג תוצאות ולהימנע מחסימות וטעויות יקרות להן וללקוחות שלהן בשיווק בפייסבוק ובאינסטגרם.

מנהלי שיווק

שצריכים לוודא שהתוכן שהמותג שלהם מעלה מתיישר עם המדיניות של פייסבוק, כדי למנוע מעצמם עוגמת נפש בעתיד.

מעצבים גרפיים

שיוצרים תמונות למודעות פייסבוק, דפי נחיתה ואתרים וצריכים לדעת באילו תמונות מותר או אסור להשתמש. תמונה לא נכונה עלולה להשבית חשבון או עסק.

או לכל מי ש...

רוצה ללמוד לשווק בפייסבוק בצורה נכונה וכזו שלא תעמיד את החשבון שלו בסכנת חסימה.

"ואם מעולם לא נתקלתי בבעיות מול מדיניות הפרסום של פייסבוק
למה דווקא עכשיו אני צריך אותך?

כשמודעה מסוימת מפורסמת, הדבר הראשון שפייסבוק בודקת, הינו ההתאמה שלה למדיניות הפרסום.
מה שמשפיע על חשיפת המודעות, למי הן יוצגו וכמה רכישות, לידים והמרות נקבל.
עם הזמן החשבון מקבל עוד ביקורים מהאלגוריתם ואז מתחילות הבעיות.
חשוב לדעת: הרבה חשבונות פרסום, דפים ומפרסמים לא "זוכים" לאזהרות.
כך שעסק שאתמול פרסם ונהנה מתוצאות טובות, היום נחסם לחלוטין וזה יכול לקרות לכל מי שמפרסם בפלטפורמה.
לכן, הכרת המדיניות לעומק הינה חובה על כל מי שיש לו נגיעה בפרסום בפייסבוק או באינסטגרם.

מה הלקוחות אומרים עלינו?

שאלות נוספות?

זה לא נכון ברוב המקרים המוחלט. ישנן סיבות לחסימות וניתן להוכיח אותן, צפינו עד היום באלפי פאנלים שיווקיים ובכולם מצאנו בעיות מדיניות קשות שמובילות לחסימות.

זוהי טעות נפוצה שמקורה בכך שהידע המעמיק על המדיניות אינו נפוץ ולא מלמדים לעומק.

*זה גם מה שמוביל לחסימות ותוצאות ירודות מלכתחילה.

נכון, הגישה למדיניות פתוחה לכולם,
ועדיין מדי יום מאות ואף אלפי בעלי עסקים חווים
ביצועים ירודים, מודעות שלא מאושרות וחשבונות שנחסמים והם לא יודעים להסביר למה זה קורה להם.

המדיניות ש"פתוחה לכולם".
האחרי שצפינו באלפי דפי נחיתה ואתרים שנחסמו, למדנו הרבה דברים שלא כתובים שם.

מה שכבר חסום אי אפשר להחזיר אבל אפשר לצאת לדרך חדשה וללא חסימות בעתיד.

לא. המדיניות אינה משתנה. מה שמשתנה זה עוצמת האכיפה שלה. יסודות המדיניות והפרסום בפייסבוק ובאינסטגרם ישארו כנראה לנצח. 

הנה ציטוט מתוך המדיניות במילותיה של פייסבוק:
"דבר זה לא ישתנה ולא ישתנה לעולם".

כן. ביצענו בעבר תהליכים חוצי ארגון שכללו מאות עובדים. 
להעביר את החומר הזה ולהטמיע אותו בתוך חשבונות הפרסום, זו לא משימה מורכבת עבורנו.

בוודאי, על סעיפי המדיניות ניתן לבצע טסטים שונים למנוע חסימות לפני שהן מגיעות ולשפר כבר את הפאנלים השונים כדי שיזכו לדירוג טוב יותר. הידע שאנחנו מוכרים הוא תקדימי ברמה העולמית. שימוש בו, יקנה לכל עסק יתרון תחרותי עצום.
חשוב לדעת שגם חשבונות שמוציאים סכומים גבוהים נחסמים.

שיחת ייעוץ והתאמה לתכנית
בת 20 דקות !

שיחת אחד על אחד עם תמיר,
בה נוכל לבחון ביחד את הקמפיינים שלכם
מבחינת המדיניות ולבדוק התאמה לתכנית הליווי

White Collar - Intelligent Marketing דילוג לתוכן