לאחר שנים בתפקידי מפתח בייעול ארגונים וחברות, גיליתי איום עסקי משמעותי וחסר פתרון בעולם השיווק הדיגיטלי: חסימות גלויות וסמויות שמשתקות חברות ועסקים בין רגע וללא אזהרה. חסימות אלו יוצרות הפסדים כבדים והופכות עסקים רווחיים למפסידים.
משקיעים, מנכ"לים, מנהלי שיווק ובעלי עסקים רבים אינם מודעים לאיום שהחסימות יוצרות, ואינם יודעים כיצד למנוע אותן או לפתור אותן בצורה יסודית. ככל שהעמקתי לחקור, הבנתי שחסימות מפרסום הפכו למציאות מצערת ששוק הפרסום למד "לחיות איתה". עסקים לגיטימיים ואמינים נאלצים לשלם את המחירים הכבדים של תופעה זו.
הבנתי שאין פתרונות אמיתיים לחסימות ושעסקים רבים עומדים חסרי אונים מול המדיניות המורכבת של פלטפורמות גדולות כמו פייסבוק, אינסטגרם, גוגל, טוויטר, טיקטוק, טאבולה ואאוטבריין. מתוך ההבנה הזו, זיהיתי את הצורך במקצוע חדש וקריטי – ייעוץ שיווקי ועסקי שמתמחה במדיניות פרסום.
מאז,העמקתי עוד יותר את הידע שלי במדיניות הפרסום של הפלטפורמות השונות. למדתי, חסימה אחר חסימה, מה גורם לאלגוריתמים של הפלטפורמות לדרג מפרסמים כטובים יותר, ומה מוביל לחסימות. עזרתי למאות עסקים וחברות בתעשיות מגוונות בארץ ובעולם להקים מערכי פרסום מוגנים מפני חסימות, ולפתור חסימות קיימות מהשורש.
כיום, אני מייעץ למנהלי שיווק, יזמים ובעלי עסקים, ועוזר להם להתאים את הנוכחות הדיגיטלית שלהם למדיניות הפרסום בנישה שלהם. זה מאפשר להם להגן על ההשקעות הדיגיטליות שלהם וליצור תוצאות יציבות ואמינות לאורך זמן.
כחלק מהניסיון שצברתי, ייעצתי גם למותגים גדולים ומובילים בארת ובעולם. הייתי מעורב בקמפיינים מוכרים ומוצלחים ביותר. הניסיון הזה מאפשר לי להביא לשולחן לא רק ידע טכני מעמיק, אלא גם הבנה רחבה של איך לגרום למותגים לפרוץ קדימה בשוק תחרותי.
השילוב בין הבנה מעמיקה במדיניות הפרסום ובין יכולת ליישם אותה בצורה אסטרטגית, הוא זה שמבטיח ללקוחותיי יתרון משמעותי, יציבות ורווחיות בעולם הדיגיטלי.
לאחר שנים של עבודה בתחום השיווק הדיגיטלי וניהול פרויקטים וקמפיינים בתקציבים גדולים נוכחתי לגלות נתון מדהים ומפתיע:
רוב המפרסמים שמפרסמים ברשתות החברתיות לא מפרסמים בהתאם למדיניות הפרסום של הפלטפורמות הדיגיטליות, מה שחושף אותם ל חסימות, שחיקות ועצירות של רווח והפסדים כספיים עצומים לחברות וארגונים.
התחלתי לחקור לעומק את מדיניות הפרסום של פלטפורמות הדיגיטל הנפוצות: "מטא", "גוגל", "טוויטר" ועוד, ולמדתי מהם הפרמטרים, הגלויים והסמויים שהפלטפרומות סורקות ומדרגות לפיהן. הקרחון הגדול מתחת לפני השטח.
בעקבות התובנות שקיבלתי הקמתי את סוכנות הפרסום והייעוץ White Collar , עסק תקדימי שמציע פתרון תקדימי לבעיה גלובאלית.
כיום אני מלווה ארגונים, חברות ומשרדי פרסום גדולים בתכנון וניהול בטוח ויציב של הפרסום שלהם בדיגיטל בהתאם למדיניות הפרסום המורכבת.
לאחר שנים של תפקידי מפתח בייעול ארגונים וחברות, שמתי לב לאיום עסקי ללא פתרון בעולמות השיווק בדיגיטל:
חסימות גלויות וסמויות שמתרחשות בין רגע ללא אזהרה, מייצרות הפסדים והופכות עסקים רווחיים להפסדיים.
משקיעים, מנכל"ים, מנהלי שיווק, ובעלים לא מודעים לאיום שהחסימות מייצרות ומפרסמים לא יודעים איך לפתור אותן מהשורש או למנוע אותן מלכתחילה בתכנון ובהוצאה לפועל של השיווק.
ככל שהעמקתי לשאול ולחקור, הבנתי שחסימות מפרסום הן תופעה ששוק הפרסום "למד לחיות איתה", ושעסקים וחברות לגיטימיים ואמינים משלמים את המחירים הגדולים של הבעיה הזו.
גיליתי שאין באמת פתרונות אמיתיים לחסימות ושעסקים ומפרסמים עומדים חסרי אונים מול מדיניות פרסום של פלטפורמות גדולות כגון פייסבוק, אינסטגרם, גוגל, טוויטר, טאבולה ואאוטברין. הבנתי שהתעשייה זקוקה למקצוע קריטי חדש – ייעוץ שיווקי ועסקי למדיניות פרסום.
מאז, הפכתי לאבא ל-3 ילדים מקסימים והעמקתי את הידע שלי במדיניות הפרסום של הפלטפורמות השונות ולמדתי, חסימה אחר חסימה, מה גורם לאלגוריתמים של הפלטפורמה לדרג מפרסמים כטובים יותר ומה גורם לחסימות מפרסום. עזרתי למאות עסקים וחברות מתעשיות שונות בארץ ובעולם להקים מערכי פרסום מוגנים מחסימות וגם פתרתי בהצלחה ולצמיתות חסימות.
אני מייעץ כיום למנהלי שיווק, יזמים ובעלי עסקים, ועוזר להם להתאים את הנוכחות הדיגיטלית שלהם לסעיפי מדיניות בנישה שלהם, מה שממגן את ההשקעה שלהם בדיגיטל ועוזר להם לייצר תוצאות יציבות ואמינות לאורך זמן.
את העסק White Collar – צווארון לבן, הקמתי כדי לעזור לעסקים לתכנן ולהוציא לפועל את הדיגיטל שלהם בצורה נכונה, בטוחה ורווחית יותר, בהתאם לחוקים של הפלטפורמות הדיגיטליות וללא חסימות מפרסום.
© ® All rights reserved to White Collar
ניתן לקרוא מאמר מבוא כאן
כפי שהפלטפורמות יודעות להרחיק מפרסמים על הפרות מדיניות, כך הן יתגמלו את מי שמפרסם לפי החוקים, בין אם הוא סוכנות פרסום או מפרסם עצמאי.
הן יתנו למפרסם גישה לכלים חדשים, גישה לקהלים איכותיים ולהתרחבות עסקית בתוך הפלטפורמה.
לא, אנחנו סוכנות ייעוץ ושיווק עצמאית עם מומחיות לתחומי מדיניות הפרסום ושיווק מותאם מדיניות.
הפרות מדיניות חוזרות, יכולות להוביל לפגיעה בתוצאות הפרסום ולחסימת המפרסם ונכסיו.
אם מדובר בסוכנות פרסום או במפרסם שמנהל פרסום עבור מספר עסקים, הפרת מדיניות באחד העסקים יכולה לפגוע בשאר העסקים ובמפרסם עצמו.
אם מעולם לא למדתם את המדיניות לאורך ולרוחב על כל מאות סעיפיה. אתם מפרים אותה בסיכוי מאוד גבוה וכבר עכשיו יש מה לעשות כדי להציל את העסק שלכם ולהימנע מטעויות יקרות שיעלו בחסימות בהמשך הדרך.