בלוג – מדיניות הפרסום של פייסבוק ואינסטגרם

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

נעים להכיר

נעים להכיר, White Collar אנחנו מלמדים מפרסמים איך לפרסם ולהיות רווחיים תחת כללי הפרסום בפייסבוק ובאינסטגרם.

FPO – Facebook Policy Optimization

אופטימיזציה לתכנים של המפרסם כדי שיתאימו למדיניות הפרסום של פייסבוק.

FPO מאפשר לנו להיות מדורגים גבוה יותר מהמתחרים ולהגן על העסק שלנו מחסימות.

פרסום שאינו לפי המדיניות עלול להוביל לחסימת העסק והמפרסם מפרסום בפייסבוק ובאינסטגרם.

לעדכונים על מאמרים חדשים ומידע שיכול לעזור לכם לשמור על העסק או הסוכנות שלכם מפני חסימות, הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו בלחיצה כאן.

בדף "צרו קשר" שלנו.
ניתן ללחוץ כאן.

השארת פרטים

לפתרון בעיות, ייעוץ והדרכות

שיתוף
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
שאלות נפוצות

ניתן לקרוא מאמר מבוא כאן

הפרת מדיניות יכולה לבוא לידי ביטוי בתוכן או בהיעדר תוכן (מלל ותמונות) של אתר, מודעה, דף נחיתה, דף פייסבוק, פרופיל וכיו"ב.

ניתן להפר מדיניות ברמת המילה, משפט, אלמנט ויזואלי, רעיון עסקי, שיטת פרסום ועוד.

כפי שהפלטפורמות יודעות להרחיק מפרסמים על הפרות מדיניות, כך הן יתגמלו את מי שמפרסם לפי החוקים, בין אם הוא סוכנות פרסום או מפרסם עצמאי.

לא, אנחנו סוכנות פרסום עצמאית.

מאמרים חדשים

צ'אט בפייסבוק עם נציג תמיכה, כך תדעו אם האופציה נפתחה עבורכם כמפרסמים
כך תמנעו פריצה לפייסבוק ולחשבון הפרסום שלכם בפייסבוק ובאינסטגרם
הפוך, גוטה – זו הסיבה לחסימת חשבון פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם
למה כשחוסמים אותי, לא אומרים לי על מה נחסמתי? מדיניות הפרסום של פייסבוק
המודעה נחסמה בפייסבוק? כל הסיבות האפשריות ומה ניתן לעשות כדי למנוע חסימות לאחר מכן

מאמרים נוספים

מהי מדיניות הפרסום של פייסבוק ואינסטגרם
עושים סדר: מיתוסים על מדיניות הפרסום של פייסבוק ואינסטגרם
מדיניות הפרסום של פייסבוק – איך להימנע מטעויות יקרות?
תוכן אינו המלך – המדיניות היא המלכה.
מתחם הרצאות וידאו על מדיניות הפרסום של פייסבוק ואינסטגרם White Collar

עוד על מדיניות הפרסום של פייסבוק ואינסטגרם

שאלות נפוצות

ניתן לקרוא מאמר מבוא כאן

הפרת מדיניות יכולה לבוא לידי ביטוי בתוכן או בהיעדר תוכן (מלל ותמונות) של אתר, מודעה, דף נחיתה, דף פייסבוק, פרופיל וכיו"ב.

ניתן להפר מדיניות ברמת המילה, משפט, אלמנט ויזואלי, רעיון עסקי, שיטת פרסום ועוד.

כפי שהפלטפורמות יודעות להרחיק מפרסמים על הפרות מדיניות, כך הן יתגמלו את מי שמפרסם לפי החוקים, בין אם הוא סוכנות פרסום או מפרסם עצמאי.

לא, אנחנו סוכנות פרסום עצמאית.

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

השארת פרטים

לפתרון בעיות, ייעוץ והדרכות

הבלוגים שלנו:

White Collar - Intelligent Marketing דילוג לתוכן