אודותינו

אודותינו

לאחר שנים של תפקידי מפתח בייעול ארגונים וחברות, שמתי לב לאיום עסקי ללא פתרון בעולמות השיווק בדיגיטל: חסימות גלויות וסמויות על חברות ועסקים: הן שמתרחשות בין רגע וללא אזהרה, ומייצרות הפסדים והופכות עסקים רווחיים להפסדיים.

משקיעים, מנכל"ים, מנהלי שיווק, ובעלים לא מודעים לאיום שהחסימות מייצרות ומפרסמים לא יודעים איך לפתור אותן מהשורש או למנוע אותן מלכתחילה בתכנון ובהוצאה לפועל של השיווק.

ככל שהעמקתי לשאול ולחקור, הבנתי שחסימות מפרסום הן תופעה ששוק הפרסום "למד לחיות איתה", ושעסקים וחברות לגיטימיים ואמינים משלמים את המחירים הגדולים של הבעיה הזו. 

גיליתי שאין באמת פתרונות אמיתיים לחסימות ושעסקים ומפרסמים עומדים חסרי אונים מול מדיניות פרסום של פלטפורמות גדולות כגון פייסבוק, אינסטגרם, גוגל, טוויטר, טיקטוק, טאבולה ואאוטבריין. הבנתי שהתעשייה זקוקה למקצוע קריטי חדש – ייעוץ שיווקי ועסקי למדיניות פרסום.

מאז, הפכתי לאבא ל-3 ילדים מקסימים והעמקתי את הידע שלי במדיניות הפרסום של הפלטפורמות השונות. למדתי, חסימה אחר חסימה, מה גורם לאלגוריתמים של הפלטפורמה לדרג מפרסמים כטובים יותר ומה גורם לחסימות מפרסום. עזרתי למאות עסקים וחברות מתעשיות שונות בארץ ובעולם להקים מערכי פרסום מוגנים מחסימות וגם פתרתי עבורם מהשורש חסימות מפרסום.

אני מייעץ כיום למנהלי שיווק, יזמים ובעלי עסקים, ועוזר להם להתאים את הנוכחות הדיגיטלית שלהם לסעיפי מדיניות בנישה שלהם, מה שממגן את ההשקעה שלהם בדיגיטל ועוזר להם לייצר תוצאות יציבות ואמינות לאורך זמן. 

את העסק White Collar – צווארון לבן, הקמתי כדי לעזור לעסקים לתכנן ולהוציא לפועל את הדיגיטל שלהם בצורה נכונה, בטוחה ורווחית יותר, בהתאם לחוקים של הפלטפורמות הדיגיטליות וללא חסימות מפרסום

אודות
אודות

אודותינו

לאחר שנים של עבודה בתחום השיווק הדיגיטלי וניהול פרויקטים וקמפיינים בתקציבים גדולים נוכחתי לגלות נתון מדהים ומפתיע:

רוב המפרסמים שמפרסמים ברשתות החברתיות לא מפרסמים בהתאם למדיניות הפרסום של הפלטפורמות הדיגיטליות, מה שחושף אותם ל חסימות, שחיקות ועצירות של רווח והפסדים כספיים עצומים לחברות וארגונים.

התחלתי לחקור לעומק את מדיניות הפרסום של פלטפורמות הדיגיטל הנפוצות: "מטא", "גוגל", "טוויטר" ועוד, ולמדתי מהם הפרמטרים, הגלויים והסמויים שהפלטפרומות סורקות ומדרגות לפיהן. הקרחון הגדול מתחת לפני השטח.

בעקבות התובנות שקיבלתי הקמתי את סוכנות הפרסום והייעוץ White Collar , עסק תקדימי שמציע פתרון תקדימי לבעיה גלובאלית.

כיום אני מלווה ארגונים, חברות ומשרדי פרסום גדולים בתכנון וניהול בטוח ויציב של הפרסום שלהם בדיגיטל בהתאם למדיניות הפרסום המורכבת.

לאחר שנים של תפקידי מפתח בייעול ארגונים וחברות, שמתי לב לאיום עסקי ללא פתרון בעולמות השיווק בדיגיטל:

חסימות גלויות וסמויות שמתרחשות בין רגע ללא אזהרה, מייצרות הפסדים והופכות עסקים רווחיים להפסדיים.

משקיעים, מנכל"ים, מנהלי שיווק, ובעלים לא מודעים לאיום שהחסימות מייצרות ומפרסמים לא יודעים איך לפתור אותן מהשורש או למנוע אותן מלכתחילה בתכנון ובהוצאה לפועל של השיווק.

ככל שהעמקתי לשאול ולחקור, הבנתי שחסימות מפרסום הן תופעה ששוק הפרסום "למד לחיות איתה", ושעסקים וחברות לגיטימיים ואמינים משלמים את המחירים הגדולים של הבעיה הזו. 

גיליתי שאין באמת פתרונות אמיתיים לחסימות ושעסקים ומפרסמים עומדים חסרי אונים מול מדיניות פרסום של פלטפורמות גדולות כגון פייסבוק, אינסטגרם, גוגל, טוויטר, טאבולה ואאוטברין. הבנתי שהתעשייה זקוקה למקצוע קריטי חדש – ייעוץ שיווקי ועסקי למדיניות פרסום.

מאז, הפכתי לאבא ל-3 ילדים מקסימים והעמקתי את הידע שלי במדיניות הפרסום של הפלטפורמות השונות ולמדתי, חסימה אחר חסימה, מה גורם לאלגוריתמים של הפלטפורמה לדרג מפרסמים כטובים יותר ומה גורם לחסימות מפרסום. עזרתי למאות עסקים וחברות מתעשיות שונות בארץ ובעולם להקים מערכי פרסום מוגנים מחסימות וגם פתרתי בהצלחה ולצמיתות חסימות.

אני מייעץ כיום למנהלי שיווק, יזמים ובעלי עסקים, ועוזר להם להתאים את הנוכחות הדיגיטלית שלהם לסעיפי מדיניות בנישה שלהם, מה שממגן את ההשקעה שלהם בדיגיטל ועוזר להם לייצר תוצאות יציבות ואמינות לאורך זמן. 

את העסק White Collar – צווארון לבן, הקמתי כדי לעזור לעסקים לתכנן ולהוציא לפועל את הדיגיטל שלהם בצורה נכונה, בטוחה ורווחית יותר, בהתאם לחוקים של הפלטפורמות הדיגיטליות וללא חסימות מפרסום.

מבין לקוחותינו:

כל התשובות לכל השאלות

ניתן לקרוא מאמר מבוא כאן

כפי שהפלטפורמות יודעות להרחיק מפרסמים על הפרות מדיניות, כך הן יתגמלו את מי שמפרסם לפי החוקים, בין אם הוא סוכנות פרסום או מפרסם עצמאי.

הן יתנו למפרסם גישה לכלים חדשים, גישה לקהלים איכותיים ולהתרחבות עסקית בתוך הפלטפורמה. 

לא, אנחנו סוכנות ייעוץ ושיווק עצמאית עם מומחיות לתחומי מדיניות הפרסום ושיווק מותאם מדיניות.

הפרות מדיניות חוזרות, יכולות להוביל לפגיעה בתוצאות הפרסום ולחסימת המפרסם ונכסיו. 

אם מדובר בסוכנות פרסום או במפרסם שמנהל פרסום עבור מספר עסקים, הפרת מדיניות באחד העסקים יכולה לפגוע בשאר העסקים ובמפרסם עצמו.

אם מעולם לא למדתם את המדיניות לאורך ולרוחב על כל מאות סעיפיה. אתם מפרים אותה בסיכוי מאוד גבוה וכבר עכשיו יש מה לעשות כדי להציל את העסק שלכם ולהימנע מטעויות יקרות שיעלו בחסימות בהמשך הדרך.

דילוג לתוכן