אם אי פעם פירסמתם בפייסבוק או באינסטגרם ונחסמה לכם מודעה ולא הבנתם למה, אם נחסם לכם חשבון מודעות או ביזנס מנג'ר ואתם רוצים למנוע את הצרות האלו מהעסק שלכם, הגעתם למקום הנכון. החל מתכנון עסקי ושיווקי, דרף בניית אתרים, כתיבת תוכן, קופירייטינג ועוד, הכל חייב להתאים למדיניות של פייסבוק. מי שהולך בתלם, יהנה מתוצאות טובות לטווח האורך, ומי שלא, ימצא את עצמו מחוץ למשחק בשלב מסוים.
כאן תמצאו מגוון שיעורים, לייבים והרצאות שהעלנו בעבר שיעזרו לכם להבין טוב יותר את המנגנון העומד מאחורי המדיניות ואיך הוא בא לידי ביטוי בתוכן שאתם מעלים לרשתות.
כל החומר חינמי ונועד להשכלתכם בתחום.
החומר שמועבר בהרצאות הוידאו שלנו הוא תקדימי וראשוני בתחום הזה והוא מבוסס על הניסיון שלנו כמקימי ומובילי התחום בעולם. לכל ההרצאות תוכלו גם להאזין כפודקאסט.
שיעור וידאו: מדיניות הפרסום של פייסבוק למתחילים ולמתקדמים
תקציר ההרצאה: מדיניות הפרסום של פייסבוק לא נלמדת בבתי הספר השונים לפרסום וכתיבת תוכן. מה שמוביל לתהליך עבודה לא נכון שמוביל לתוצאות לא טובות וחסימות של מפרסמים מפרסום בפייסבוק ובאינסטגרם בהמשך הדרך.
זה יכול לקרות לכל מפרסם שלא למד את המדיניות. גם אם זה לא קרה לו לפני זה במשך שנים ולכן כדאי לדעת איך לעבוד עם ולא נגד הפלטפורמות. צפיה מהנה.
שיעור וידאו: מדיניות הפרסום של פייסבוק מבוא למפרסמים
אם אי פעם נחסמתם בפייסבוק או שאתם רוצים למנוע את החסימה הבאה ולשמר את חשבונות המודעות,
הדפים והקבוצות שלכם, הוובינר הזה יעשה לכם הרבה סדר.
ההרצאה הייתה בשיתוף קבוצת הפייסבוק "מקצועני פרסום באינטרנט".
*ניתן גם להאזין כפודקאסט
תוכן עניינים:
0:07 – הקדמה + הכרות.
5:02 – מדיניות הפרסום של פייסבוק ואינסטגרם – הגדרה
6:20 – מהו האינטרס של פייסבוק בהקשר של מדיניות הפרסום
11:23 – איך המדיניות נאכפת
17:07 – מהן ההשלכות של הפרת מדיניות הפרסום
20:06 – דוגמאות לסעיפי מדיניות פרסום שכולם מפרים ויכולים להוביל לחסימת העסק
25:45 – מדוע רוב המפרסמים מפרים את מדיניות הפרסום
32:16 – איך צריך להתייחס למדיניות הפרסום של פייסבוק מבחינה עסקית ושיווקית
36:45 – הטרגדיה של עולם הפרסום – מדיניות הפרסום
42:42 – סוגי חסימות של מודעות וחשבונות פרסום וההסבר להן
55:20 – המלצות – מה לעשות.
1:00:57 – שאלות ותשובות
צפייה מועילה ומהנה. ניתן גם להאזין כפודקאסט.
שיעור וידאו: מדיניות הפרסום של פייסבוק במסחר אלקטרוני E-commerce
התארחתי בקבוצת "יזמי איקומרס בישראל הקבוצה הרשמית" לוובינר שמוקדש למדיניות הפרסום של פייסבוק וגם מתייחס למדיניות כפי שהיא מתבטאת בעולמות המסחר האלקטרוני.
חנויות איקומרס הרבה פעמים מפרות את מדיניות הפרסום של פייסבוק מבלי לדעת. זה בא לידי ביטוי בחסימות, אי אישור של מוצרים, מודעות וקמפיינים והגבלת הגישה לתכונות מסוימות של המערכת.
כמובן, שפרסום אמור להיות מערכת יחסים לטווח ארוך ולכן, אם אתם בעלי חנויות איקומרס או מפרסמים בתחום, כדאי שתכירו את חוקי הבסיס לפרסום בפייסבוק.
בוובינר אני מביא תובנות מתוך סעיפי המדיניות וכן מהידע ומהמחקר שלי בנושא.
ניתן גם להאזין כפודקאסט.