מדיניות הפרסום של פייסבוק ואינסטגרם

למה כשחוסמים אותי, לא אומרים לי על מה נחסמתי? מדיניות הפרסום של פייסבוק

שיתוף:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תוכן עניינים

נעים להכיר

נעים להכיר, White Collar מומחים למדיניות הפרסום של פייסבוק.

המשימה שלנו:

לסייע לסוכנויות פרסום להשיג תוצאות ארוכות טווח מפרסום בפייסבוק. 

איך אנחנו עושים את זה?

בזמן שאתם פירסמתם, אנחנו חקרנו את מדיניות הפרסום של פייסבוק.

מסוף שנת 2017 צברנו ניסיון תקדימי בתחום מדיניות הפרסום של פייסבוק.
צפינו באלפי קמפיינים, דפי נחיתה ואתרים, דיברנו עם אנשי דיגיטל מתעשיות ונישות פרסום שונות.
ראינו פרסום מקומי, בינלאומי, מוצרים, שירותים, עסקים קטנים וגדולים, חברות ומיזמים מסוגים רבים ותקציבים בכל הגדלים.

מה למדנו והסקנו מהמחקר?

לכל עסק מפרסם, הכרת מדיניות הפרסום היא הבסיס לכל תכנון והוצאה לפועל של מהלך פרסומי ועסקי.

פרסום מפר מדיניות מזמן חסימות וסנקציות פתאומיות למפרסם וללקוח ואינו משתלם.

רוב שוק הפרסום מפר את מדיניות הפרסום.
מפרסמים ותיקים ואנשי פרפורמנס, קופירייטרים, סוכנויות ומשרדי פרסום, מקצוענים, פרילנסרים, עסקים וחברות. רובם לא לוקחים את מדיניות הפרסום כשיקול עסקי פרסומי והם משלמים על כך בהמשך הדרך.

פרסום ותכנון עסקי שיווקי מותאמי מדיניות, הינם הבסיס לצמיחה עסקית ארוכת טווח ביחד עם הפלטפורמה ולא כנגדה.

אנחנו יודעים לזהות הפרות מדיניות כמו שאתם יודעים להקים קמפיין. אנחנו יודעים איך למנוע חסימות מראש ולתכנן נכון את כל תהליך הפרסום בפייסבוק, ואנחנו מלמדים סוכנויות אחרות איך לעשות את זה.

בתכנית הליווי שלנו נלמד אתכם (ארגון, סוכנות פרסום) את כל סעיפי וחוקי מדיניות הפרסום של פייסבוק וכן איך להתנהל עסקית ושיווקית מבלי להיחסם בעתיד.

התכנית מותאמת לכל עסק מפרסם שמוכן להשקיע בתשתיות שלו ורוצה להימנע מהפתעות יקרות מאוד.

התכנית כוללת שלב איפיון מעמיק שבו אנו מתאימים את תכנית הליווי לעסק.

בדף "צרו קשר" שלנו.
ניתן ללחוץ כאן.

ניתן לעקוב בלחיצה על שם דף הפייסבוק שלנו:
White Collar – מדיניות הפרסום.

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

שאלות נפוצות

ניתן לקרוא מאמר מבוא כאן

אם מעולם לא למדתם את המדיניות לאורך ולרוחב על כל מאות סעיפיה. אתם מפרים אותה בסיכוי מאוד גבוה וכבר עכשיו יש מה לעשות כדי להציל את העסק שלכם ולהימנע מטעויות יקרות שיעלו בחסימות בהמשך הדרך.

הפרות מדיניות חוזרות, יכולות להוביל לפגיעה בתוצאות הפרסום ולחסימת המפרסם ונכסיו. 

אם מדובר בסוכנות פרסום או במפרסם שמנהל פרסום עבור מספר עסקים, הפרת מדיניות באחד העסקים יכולה לפגוע בשאר העסקים ובמפרסם עצמו.

כפי שהפלטפורמות יודעות להרחיק מפרסמים על הפרות מדיניות, כך הן יתגמלו את מי שמפרסם לפי החוקים, בין אם הוא סוכנות פרסום או מפרסם עצמאי.

לא, אנחנו סוכנות פרסום עצמאית.

השארת פרטים

לפתרון בעיות, ייעוץ והדרכות

על מה נחסמתי

למה כשחוסמים אותי, לא אומרים לי על מה נחסמתי? מדיניות הפרסום של פייסבוק

חסימה של מודעה או חשבון מודעות- זה קורה לכל מי שפרסם או מפרסם במדיה החברתית. הסיבה לכך היא הפרה של מדיניות הפרסום- בין אם בידיעה או בלי ידיעה מראש. כאשר חסימה מתרחשת, רוב האנשים ממהרים לחפש ברשת את התשובה ומקבלים תשובות סותרות, או פיסות מידע של מדיניות הפרסום של פייסבוק אך לא מספיק מידע בכדי להבין למה זה קרה, מה לעשות ואיך למנוע את זה להבא.

בכדי להבין מהי הסיבה המדויקת בגינה נחסמה המודעות או חשבון המודעות יש צורך בהיכרות מעמיקה עם מדיניות הפרסום של פייסבוק אך אף מפרסם לא עושה זאת באמת. וכאן מתחילה הבעיה האמיתית שכן הדרך היחידה למנוע חסימה היא ללמוד את החוקים ותתי החוקים של מדיניות הפרסום של פייסבוק ולפרסם רק לפיהם. מכיוון שמדובר בהרבה חוקים, הרבה מאוד חוקים, המפרסמים לא דואגים לעשות זאת ונוהגים לפרסם בשיטת 'מצליח' ומקווים לא להיחסם. אותם מפרסמים בטוחים שכאשר הם ייחסמו הפלטפורמה תדאג לעדכן אותם מדוע נחסמו ועל אילו חוקים של מדיניות הפרסום הם עברו אבל הם טועים.

פרסום נכון בפייסבוק ובאינסטגרם הוא פרסום לפי המדיניות

אף אחד לא יספק לכם את הסיבה האמיתית לחסימה:

המחשבה שהפלטפורמה תספק עבורכם את הסיבה לחסימה ותיתן לכם את המידע מדוע נחסמתם ועל אילו חוקים של מדיניות הפרסום של פייסבוק עברתם היא הגיונית אבל מוטעית. הסיבה שהפלטפורמה לא עושה זאת היא כי מודעה אחת בלבד יכולה לעבור על כמה חוקים וכמה תתי חוקים ולעיתים הפגיעה במדיניות הפרסום של פייסבוק אינה במודעה עצמה אלא בנכסים הדיגיטליים הקשורים אליה כמו דפי נחיתה ואתרים חיצוניים.

גם אם המפרסם בטוח שהוא לא היה אמור להיחסם אין מה להיכנס לוויכוח עם נציג הצ'אט של פייסבוק שכן דבר טוב לא יצא מזה- בטח לא הסבר מדוע קרתה החסימה. כאשר המודעה נחסמה והמפרסם לא יודע מדוע, הוא יכול לפנות לנציג צ'אט של פייסבוק ולנסות להבין מדוע נחסם (אם האופציה פתוחה, תוכלו לבדוק זאת כאן). אמנם תפקידו של הנציג הוא לסייע אבל הוא לא בטוח יספק לכם את כל המידע הרלוונטי, בטח ובטח אם מה שגרם לחסימה של המודעה נמצא מחוץ למודעה עצמה בנכס דיגיטלי חיצוני שכן חלק מהמידע סודי. אז איך נמנעים מחסימה? פשוט מאוד- מפרסמים נכון מההתחלה, ובכל פעם מחדש.

לימדו את המדיניות של פייסבוק ופרסמו לפי החוקים ורק לפי החוקים
רוצים לא להחסם? פרסמו לפי חוקי המדיניות של פייסבוק ואינסטגרם

פרסום לפי מדיניות הפרסום של פייסבוק- הדרך היחידה לא להיחסם:

הדרך היחידה שלא תיחסם לכם מודעה או חשבון מודעות בפלטפורמה היא אך ורק אם תפרסמו לפי מדיניות הפרסום של פייסבוק. זהו הפתרון היחיד והטוב ביותר. בדיוק כמו שבשביל מודעה טובה ואפקטיבית משקיעים בתוכן, בויז'ואל, בהנעה לפעולה ובטרגוט נכון של הקהל- כך צריך להשקיע כמו שצריך, יותר משאר הדברים ביחד ולחוד, בלמידה של מדיניות הפרסום של פייסבוק.

רוב חברות הסושיאל והדיגיטל משקיעות בתוכן, בתמונות ובגרפיקה ומלמדים את המפרסמים כיצד לפרסם בכדי להביא לקוחות אך מתעלמים מהחלק החשוב ביותר והוא פרסום לפי החוקים. אם בכל מקום עובדים לפי החוקים אז גם במדיה החברתית יש צורך לעבוד לפי החוקים. 

אחרי שלמדנו וחקרנו את מדיניות הפרסום של פייסבוק והבנו אותה לפרטי פרטים למדנו גם איך להעביר אותה הלאה בפרטי בפרטים בדרך נגישה וברורה בכדי שיהיה קל להכיר אותה, להבין אותה והכי חשוב- לפרסם לפיה ולהימנע מחסימות.

אנחנו הפכנו את מדיניות הפרסום של פייסבוק למטרה גדולה ולמדנו אותה, פירקנו אותה והרכבנו מחדש עד שיצא לנו מהאוזניים. ואת מה שלמדנו ומוכיח את עצמו אנחנו רוצים להעביר הלאה, בעיקר כדי ליהנות מפרסום אחר בפייסבוק ולשמור גם על העסק שלכם.

להרשמה לניוזלטר שלנו בנושא מדיניות הפרסום של פייסבוק (מאמרים וסרטונים מקצועיים שלא מופיעים בבלוג - בלעדי לנרשמים לניוזלטר)

להצטרפות לדף הפייסבוק שלנו על מדיניות הפרסום של פייסבוק. (עדכונים, חדשות וכל שחשוב לדעת כדי למנוע חסימות ולהרוויח דירוג גבוה יותר מול הפלטפורמה)

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

צ'אט בפייסבוק עם נציג תמיכה, כך תדעו אם האופציה נפתחה עבורכם כמפרסמים
כך תמנעו פריצה לפייסבוק ולחשבון הפרסום שלכם בפייסבוק ובאינסטגרם
הפוך, גוטה – זו הסיבה לחסימת חשבון פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם
למה כשחוסמים אותי, לא אומרים לי על מה נחסמתי? מדיניות הפרסום של פייסבוק
המודעה נחסמה בפייסבוק? כל הסיבות האפשריות ומה ניתן לעשות כדי למנוע חסימות לאחר מכן

שאלות נפוצות

ניתן לקרוא מאמר מבוא כאן

אם מעולם לא למדתם את המדיניות לאורך ולרוחב על כל מאות סעיפיה. אתם מפרים אותה בסיכוי מאוד גבוה וכבר עכשיו יש מה לעשות כדי להציל את העסק שלכם ולהימנע מטעויות יקרות שיעלו בחסימות בהמשך הדרך.

הפרות מדיניות חוזרות, יכולות להוביל לפגיעה בתוצאות הפרסום ולחסימת המפרסם ונכסיו. 

אם מדובר בסוכנות פרסום או במפרסם שמנהל פרסום עבור מספר עסקים, הפרת מדיניות באחד העסקים יכולה לפגוע בשאר העסקים ובמפרסם עצמו.

כפי שהפלטפורמות יודעות להרחיק מפרסמים על הפרות מדיניות, כך הן יתגמלו את מי שמפרסם לפי החוקים, בין אם הוא סוכנות פרסום או מפרסם עצמאי.

לא, אנחנו סוכנות פרסום עצמאית.

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

השארת פרטים

לפתרון בעיות, ייעוץ והדרכות

White Collar - Intelligent Marketing דילוג לתוכן