למה כשחוסמים אותי, לא אומרים לי על מה נחסמתי? מדיניות הפרסום של פייסבוק

שיתוף:

תוכן עניינים

שיתוף

השארת פרטים

לפתרון בעיות, ייעוץ והדרכות

חסימה של מודעה או חשבון מודעות- זה קורה לכל מי שפרסם או מפרסם במדיה החברתית. הסיבה לכך היא הפרה של מדיניות הפרסום- בין אם בידיעה או בלי ידיעה מראש. כאשר חסימה מתרחשת, רוב האנשים ממהרים לחפש ברשת את התשובה ומקבלים תשובות סותרות, או פיסות מידע של מדיניות הפרסום של פייסבוק אך לא מספיק מידע בכדי להבין למה זה קרה, מה לעשות ואיך למנוע את זה להבא.

בכדי להבין מהי הסיבה המדויקת בגינה נחסמה המודעות או חשבון המודעות יש צורך בהיכרות מעמיקה עם מדיניות הפרסום של פייסבוק אך אף מפרסם לא עושה זאת באמת. וכאן מתחילה הבעיה האמיתית שכן הדרך היחידה למנוע חסימה היא ללמוד את החוקים ותתי החוקים של מדיניות הפרסום של פייסבוק ולפרסם רק לפיהם. מכיוון שמדובר בהרבה חוקים, הרבה מאוד חוקים, המפרסמים לא דואגים לעשות זאת ונוהגים לפרסם בשיטת 'מצליח' ומקווים לא להיחסם. אותם מפרסמים בטוחים שכאשר הם ייחסמו הפלטפורמה תדאג לעדכן אותם מדוע נחסמו ועל אילו חוקים של מדיניות הפרסום הם עברו אבל הם טועים.

פרסום נכון בפייסבוק ובאינסטגרם הוא פרסום לפי המדיניות

אף אחד לא יספק לכם את הסיבה האמיתית לחסימה:

המחשבה שהפלטפורמה תספק עבורכם את הסיבה לחסימה ותיתן לכם את המידע מדוע נחסמתם ועל אילו חוקים של מדיניות הפרסום של פייסבוק עברתם היא הגיונית אבל מוטעית. הסיבה שהפלטפורמה לא עושה זאת היא כי מודעה אחת בלבד יכולה לעבור על מספר חוקים תתי חוקים ולעיתים הפגיעה במדיניות הפרסום של פייסבוק אינה במודעה עצמה אלא בנכסים הדיגיטליים הקשורים אליה כמו דפי נחיתה ואתרים חיצוניים.

גם אם המפרסם בטוח שהוא לא היה אמור להיחסם אין מה להיכנס לוויכוח עם נציג הצ'אט של פייסבוק שכן דבר טוב לא יצא מזה- בטח לא הסבר מדוע קרתה החסימה. כאשר המודעה נחסמה והמפרסם לא יודע מדוע, הוא יכול לפנות לנציג צ'אט של פייסבוק ולנסות להבין מדוע נחסם (אם האופציה פתוחה, תוכלו לבדוק זאת כאן). אמנם תפקידו של הנציג הוא לסייע אבל הוא לא בטוח יספק לכם את כל המידע הרלוונטי, בטח ובטח אם מה שגרם לחסימה של המודעה נמצא מחוץ למודעה עצמה בנכס דיגיטלי חיצוני שכן חלק מהמידע סודי. אז איך נמנעים מחסימה? פשוט מאוד- מפרסמים נכון מההתחלה, ובכל פעם מחדש.

לימדו את המדיניות של פייסבוק ופרסמו לפי החוקים ורק לפי החוקים
רוצים לא להחסם? פרסמו לפי חוקי המדיניות של פייסבוק ואינסטגרם

פרסום בהתאם למדיניות הפרסום

הדרך היחידה שלא תיחסם לכם מודעה או חשבון מודעות בפלטפורמה היא אך ורק אם תפרסמו לפי מדיניות הפרסום של פייסבוק. זהו הפתרון היחיד והטוב ביותר. בדיוק כמו שבשביל מודעה טובה ואפקטיבית משקיעים בתוכן, בויז'ואל, בהנעה לפעולה ובטרגוט נכון של הקהל- כך צריך להשקיע כמו שצריך, יותר משאר הדברים ביחד ולחוד, בלמידה של מדיניות הפרסום של פייסבוק.

רוב חברות הסושיאל והדיגיטל משקיעות בתוכן, בתמונות ובגרפיקה ומלמדים את המפרסמים כיצד לפרסם בכדי להביא לקוחות אך מתעלמים מהחלק החשוב ביותר והוא פרסום לפי החוקים. אם בכל מקום עובדים לפי החוקים אז גם במדיה החברתית יש צורך לעבוד לפי החוקים. 

אחרי שלמדנו וחקרנו את מדיניות הפרסום של פייסבוק והבנו אותה לפרטי פרטים למדנו גם איך להעביר אותה הלאה בפרטי בפרטים בדרך נגישה וברורה בכדי שיהיה קל להכיר אותה, להבין אותה והכי חשוב- לפרסם לפיה ולהימנע מחסימות.

אנחנו הפכנו את מדיניות הפרסום של פייסבוק למטרה גדולה ולמדנו אותה, פירקנו אותה והרכבנו מחדש עד שיצא לנו מהאוזניים. ואת מה שלמדנו ומוכיח את עצמו אנחנו רוצים להעביר הלאה, בעיקר כדי ליהנות מפרסום אחר בפייסבוק ולשמור גם על העסק שלכם.

להצטרפות לדף הפייסבוק שלנו על מדיניות הפרסום של פייסבוק. (עדכונים, חדשות וכל שחשוב לדעת כדי למנוע חסימות ולהרוויח דירוג גבוה יותר מול הפלטפורמה)

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

אימות ביזנס – למה צריך את זה והאם אימות עסק מונע חסימות מפרסום?
חסימות מפרסום בשיווק דיגיטלי – מי חשוף אליהן ואיך תמנעו אותן
מהם הגורמים לחסימות מפרסום ברשתות החברתיות ובמנועי החיפוש?
מודעה ממומנת בפייסבוק או בגוגל נדחתה באופן פתאומי? משמעויות ומה כדאי לעשות
חסימת ביזנס מנג'ר – טיפים ממומחה למדיניות פרסום בדיגיטל ובפייסבוק

נשמח לעמוד לרשותכם - כאן יוצרים איתנו קשר

כל התשובות לכל השאלות

ניתן לקרוא מאמר מבוא כאן

כפי שהפלטפורמות יודעות להרחיק מפרסמים על הפרות מדיניות, כך הן יתגמלו את מי שמפרסם לפי החוקים, בין אם הוא סוכנות פרסום או מפרסם עצמאי.

הן יתנו למפרסם גישה לכלים חדשים, גישה לקהלים איכותיים ולהתרחבות עסקית בתוך הפלטפורמה. 

לא, אנחנו סוכנות ייעוץ ושיווק עצמאית עם מומחיות לתחומי מדיניות הפרסום ושיווק מותאם מדיניות.

הפרות מדיניות חוזרות, יכולות להוביל לפגיעה בתוצאות הפרסום ולחסימת המפרסם ונכסיו. 

אם מדובר בסוכנות פרסום או במפרסם שמנהל פרסום עבור מספר עסקים, הפרת מדיניות באחד העסקים יכולה לפגוע בשאר העסקים ובמפרסם עצמו.

אם מעולם לא למדתם את המדיניות לאורך ולרוחב על כל מאות סעיפיה. אתם מפרים אותה בסיכוי מאוד גבוה וכבר עכשיו יש מה לעשות כדי להציל את העסק שלכם ולהימנע מטעויות יקרות שיעלו בחסימות בהמשך הדרך.

דילוג לתוכן