מדיניות הפרסום של פייסבוק ואינסטגרם

תוכן אינו המלך – המדיניות היא המלכה.

שיתוף:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תוכן עניינים

נעים להכיר

נעים להכיר, White Collar מומחים למדיניות הפרסום של פייסבוק.

המשימה שלנו:

לסייע לסוכנויות פרסום להשיג תוצאות ארוכות טווח מפרסום בפייסבוק. 

איך אנחנו עושים את זה?

בזמן שאתם פירסמתם, אנחנו חקרנו את מדיניות הפרסום של פייסבוק.

מסוף שנת 2017 צברנו ניסיון תקדימי בתחום מדיניות הפרסום של פייסבוק.
צפינו באלפי קמפיינים, דפי נחיתה ואתרים, דיברנו עם אנשי דיגיטל מתעשיות ונישות פרסום שונות.
ראינו פרסום מקומי, בינלאומי, מוצרים, שירותים, עסקים קטנים וגדולים, חברות ומיזמים מסוגים רבים ותקציבים בכל הגדלים.

מה למדנו והסקנו מהמחקר?

לכל עסק מפרסם, הכרת מדיניות הפרסום היא הבסיס לכל תכנון והוצאה לפועל של מהלך פרסומי ועסקי.

פרסום מפר מדיניות מזמן חסימות וסנקציות פתאומיות למפרסם וללקוח ואינו משתלם.

רוב שוק הפרסום מפר את מדיניות הפרסום.
מפרסמים ותיקים ואנשי פרפורמנס, קופירייטרים, סוכנויות ומשרדי פרסום, מקצוענים, פרילנסרים, עסקים וחברות. רובם לא לוקחים את מדיניות הפרסום כשיקול עסקי פרסומי והם משלמים על כך בהמשך הדרך.

פרסום ותכנון עסקי שיווקי מותאמי מדיניות, הינם הבסיס לצמיחה עסקית ארוכת טווח ביחד עם הפלטפורמה ולא כנגדה.

אנחנו יודעים לזהות הפרות מדיניות כמו שאתם יודעים להקים קמפיין. אנחנו יודעים איך למנוע חסימות מראש ולתכנן נכון את כל תהליך הפרסום בפייסבוק, ואנחנו מלמדים סוכנויות אחרות איך לעשות את זה.

בתכנית הליווי שלנו נלמד אתכם (ארגון, סוכנות פרסום) את כל סעיפי וחוקי מדיניות הפרסום של פייסבוק וכן איך להתנהל עסקית ושיווקית מבלי להיחסם בעתיד.

התכנית מותאמת לכל עסק מפרסם שמוכן להשקיע בתשתיות שלו ורוצה להימנע מהפתעות יקרות מאוד.

התכנית כוללת שלב איפיון מעמיק שבו אנו מתאימים את תכנית הליווי לעסק.

בדף "צרו קשר" שלנו.
ניתן ללחוץ כאן.

ניתן לעקוב בלחיצה על שם דף הפייסבוק שלנו:
White Collar – מדיניות הפרסום.

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

שאלות נפוצות

ניתן לקרוא מאמר מבוא כאן

אם מעולם לא למדתם את המדיניות לאורך ולרוחב על כל מאות סעיפיה. אתם מפרים אותה בסיכוי מאוד גבוה וכבר עכשיו יש מה לעשות כדי להציל את העסק שלכם ולהימנע מטעויות יקרות שיעלו בחסימות בהמשך הדרך.

הפרות מדיניות חוזרות, יכולות להוביל לפגיעה בתוצאות הפרסום ולחסימת המפרסם ונכסיו. 

אם מדובר בסוכנות פרסום או במפרסם שמנהל פרסום עבור מספר עסקים, הפרת מדיניות באחד העסקים יכולה לפגוע בשאר העסקים ובמפרסם עצמו.

כפי שהפלטפורמות יודעות להרחיק מפרסמים על הפרות מדיניות, כך הן יתגמלו את מי שמפרסם לפי החוקים, בין אם הוא סוכנות פרסום או מפרסם עצמאי.

לא, אנחנו סוכנות פרסום עצמאית.

השארת פרטים

לפתרון בעיות, ייעוץ והדרכות

קמפיינים בפייסבוק

תוכן אינו המלך – המדיניות היא המלכה.

איך מדיניות הפרסום של פייסבוק משפיעה על מפרסמים וקמפיינים בפייסבוק ובאינסטגרם?

ברוב קורסי התוכן, השיווק והפרסום מלמדים את המפרסמים שיש להניע את הגולשים, לגרום להם להגיב ולשתף בכדי להגיע לכמה שיותר אנשים עם התוכן שלכם. התוכן אמנם חשוב מאוד אבל לא פחות חשוב לדעת שישנם חוקים שמגבילים מאוד את הדרך שבה מותר לעשות את זה- ואת זה לא מלמדים. כי אם לא תעשו את זה, לא תוכלו להעלות יותר תוכן.

התאמת התוכן למדיניות הפרסום של פייסבוק נבדקת כל הזמן​

כשקמפיין ממומן מסוים מאושר על ידי פייסבוק, הדבר לא מעיד על כך שהתוכן שלו אינו מפר את המדיניות. הבדיקה הראשונית של המערכת נעשית על ידי אלגוריתם והיא אינה הרמטית. הסריקות לאיתור הפרות מדיניות מתבצעות כל הזמן על כל הנכסים של המפרסמים (דפים עסקיים, חשבונות פרסום, ביזנס, קבוצות ואף פרופילים פרטיים) ולכן סביר להניח שאם הפרתם מדיניות, אם לא נחסמתם בפעם הראשונה- תעלו בבדיקה בפעמים הבאות ותיחסמו. זה יכול לקרות גם שנים אחרי שהעליתם תכנים שחשבתם שאין איתם בעיה. מחיר החסימה, לא שווה את זה כי מדובר לפעמים בסימון המפרסם כחסום מפרסום בפייסבוק.

מדיניות הפרסום בפייסבוק היא המלכה

ממש כמו במשחק שחמט, יש את המלך שהוא הכלי החשוב ביותר על הלוח ואת המלכה שהיא הכלי החזק ביותר על הלוח. אם נבצע השוואה לפרסום בפלטפורמת הפייסבוק הרי שהתוכן הוא אולי המלך אבל המדיניות היא המלכה. כלומר, התוכן חשוב, מאוד חשוב, אבל אם הוא לא יעמוד בתנאים ובהגבלות של מדיניות הפרסום של פייסבוק- אז זה באמת לא משנה מה כתוב בו.

מדיניות הפרסום של פייסבוק ואינסטגרם הינה מקבץ של מאות חוקים ( שמגדיר איך מותר ובעיקר איך אסור לפרסם בהן.
כשמודעה מסוימת מפורסמת היא נמצאת במצב של Review – בדיקה. 
בשלב הזה נבדקת ההתאמה שלה למדיניות הפרסום. מפרסמים רבים נוטים לחשוב שאם המודעה אושרה, אז הם בסדר מבחינת המדיניות, אך מדובר בטעות.  
אז איזה מקום תופסת המלכה לצידו של המלך ואיך זה משפיע על כל הנכסים שאתם מנהלים ועל תוצאות הפרסום (בין אם ממומן ובין אם אורגני) של כל עסק ?  

כאמור, הסריקות לאיתור הפרות מדיניות מתרחשות בכל רגע נתון על כל הנכסים של המפרסם. בין אם אלו נכסים בתוך פייסבוק ואינסטגרם ובין אם אתרים ו/או דפי נחיתה שהנכסים מפנים אליהם. כן, גם שם התוכן נסרק ואם אינו מתאים למדיניות הפרסום של פייסבוק או מפר אותה- המודעה עלולה להיחסם.
פייסבוק לא רק מבצעת חסימה למודעות שמפרות את מדיניות הפרסום שלה אלא גם מדרגת את המודעות, המפרסמים, וכן הלאה, גם לפי העמידה ההיסטורית והעכשווית שלהם בתנאי המדיניות. כל זה מתרחש ללא קשר להצלחת הקמפיין מהבחינה העסקית.
במילים אחרות, בכל רגע נתון העסק שלכם מקבל ציון נצבר שנמדד לפי העמידה של העסק והנכסים שלו במדיניות הפרסום. הציון הזה משפיע ישירות על כל פרסום שיוצא תחת ידכם כמפרסמים בכל חשבון פרסום, דף, פרופיל או קבוצה שאתם מנהלים והוא כאמור משפיע על עלויות ותוצאות הפרסום בהווה ובעתיד ובנוסף הוא יקבע את הסיכוי שהעסק יחסם מפרסום בעתיד.

מדיניות הפרסום – היא המלכה ששולטת על כל לוח המשחקים בפייסבוק ובאינסטגרם

הציון שתקבלו משפיע על תוצאות ועלויות הפרסום

במדיניות ישנם מאות סעיפים. אי ציות לחלקם, יביא לחסימות וסנקציות גלויות ואי ציות לחלקם האחר יגרום למערכת לדרג את התוכן של המפרסמים הרבים כפחות איכותי מהתוכן של אלו שכן עומד בחוקים.
על כך לא תקבלו התראה ולא ניתן לראות זאת בדוחות המספריים, לכן תמיד תמיד עדיף להשקיע וללמוד- לא רק איך כותבים תוכן נכון מעניין ומניע לפעולה, אלא איך מפרסמים אותו בצורה שלא מפרה את מדיניות הפרסום של פייסבוק.

להרשמה לניוזלטר שלנו בנושא מדיניות הפרסום של פייסבוק (מאמרים וסרטונים מקצועיים שלא מופיעים בבלוג - בלעדי לנרשמים לניוזלטר)

להצטרפות לדף הפייסבוק שלנו על מדיניות הפרסום של פייסבוק. (עדכונים, חדשות וכל שחשוב לדעת כדי למנוע חסימות ולהרוויח דירוג גבוה יותר מול הפלטפורמה)

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

צ'אט בפייסבוק עם נציג תמיכה, כך תדעו אם האופציה נפתחה עבורכם כמפרסמים
כך תמנעו פריצה לפייסבוק ולחשבון הפרסום שלכם בפייסבוק ובאינסטגרם
הפוך, גוטה – זו הסיבה לחסימת חשבון פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם
למה כשחוסמים אותי, לא אומרים לי על מה נחסמתי? מדיניות הפרסום של פייסבוק
המודעה נחסמה בפייסבוק? כל הסיבות האפשריות ומה ניתן לעשות כדי למנוע חסימות לאחר מכן

שאלות נפוצות

ניתן לקרוא מאמר מבוא כאן

אם מעולם לא למדתם את המדיניות לאורך ולרוחב על כל מאות סעיפיה. אתם מפרים אותה בסיכוי מאוד גבוה וכבר עכשיו יש מה לעשות כדי להציל את העסק שלכם ולהימנע מטעויות יקרות שיעלו בחסימות בהמשך הדרך.

הפרות מדיניות חוזרות, יכולות להוביל לפגיעה בתוצאות הפרסום ולחסימת המפרסם ונכסיו. 

אם מדובר בסוכנות פרסום או במפרסם שמנהל פרסום עבור מספר עסקים, הפרת מדיניות באחד העסקים יכולה לפגוע בשאר העסקים ובמפרסם עצמו.

כפי שהפלטפורמות יודעות להרחיק מפרסמים על הפרות מדיניות, כך הן יתגמלו את מי שמפרסם לפי החוקים, בין אם הוא סוכנות פרסום או מפרסם עצמאי.

לא, אנחנו סוכנות פרסום עצמאית.

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

השארת פרטים

לפתרון בעיות, ייעוץ והדרכות

White Collar - Intelligent Marketing דילוג לתוכן