בלוג – מדיניות הפרסום של פייסבוק ואינסטגרם

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

נעים להכיר

נעים להכיר, White Collar מומחים לפרסום ללא חסימות בפייסבוק ובאינסטגרם

FPO – Facebook Policy Optimization

אופטימיזציה לתכנים של המפרסם כדי שיתאימו למדיניות הפרסום של פייסבוק, לא יחסמו ויקבלו דירוג גבוה משל המתחרים.

FPO מאפשר לנו להיות מדורגים גבוה יותר מהמתחרים, להגן על העסק שלנו מחסימות ולייצר יציבות עסקית לאורך זמן.

פרסום שאינו לפי המדיניות עלול להוביל לחסימת העסק והמפרסם מפרסום בפייסבוק ובאינסטגרם.

הפלטפורמות מבצעות סריקות אלגוריתמיות על התוכן של המפרסם אחת לתקופה ולכן ציות אקטיבי לחוקים ימנע מהעסק חסימות המהוות פגיעה עסקית קשה.

לעדכונים על מאמרים חדשים ומידע שיכול לעזור לכם לשמור על העסק או הסוכנות שלכם מפני חסימות, הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו בלחיצה כאן.

השארת פרטים

יצירת קשר מהיר לפתרון חסימות וייעוץ

שיתוף
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
שאלות נפוצות

ניתן לקרוא מאמר מבוא כאן

ישנם עשרות פרמטרים שנסרקים על ידי הפלטפורמות ועלולים להוביל לחסימה. רוב המפרסמים לא מכירים את כל הפרמטרים. אם אתם חווים חסימות ורוצים לפרסם בשקט, פנו אלינו.

כפי שהפלטפורמות יודעות להרחיק מפרסמים על הפרות מדיניות, כך הן יתגמלו את מי שמפרסם לפי החוקים, בין אם הוא סוכנות פרסום או מפרסם עצמאי.

לא, אנחנו סוכנות פרסום עצמאית.

מאמרים חדשים

צ'אט בפייסבוק עם נציג תמיכה, כך תדעו אם האופציה נפתחה עבורכם כמפרסמים
כך תמנעו פריצה לפייסבוק ולחשבון הפרסום שלכם בפייסבוק ובאינסטגרם
הפוך, גוטה – זו הסיבה לחסימת חשבון פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם
למה כשחוסמים אותי, לא אומרים לי על מה נחסמתי? מדיניות הפרסום של פייסבוק
המודעה נחסמה בפייסבוק? כל הסיבות האפשריות ומה ניתן לעשות כדי למנוע חסימות לאחר מכן

מאמרים נוספים

מהי מדיניות הפרסום של פייסבוק ואינסטגרם
עושים סדר: מיתוסים על מדיניות הפרסום של פייסבוק ואינסטגרם
מדיניות הפרסום של פייסבוק – איך להימנע מטעויות יקרות?
תוכן אינו המלך – המדיניות היא המלכה.
מתחם הרצאות וידאו על מדיניות הפרסום של פייסבוק ואינסטגרם White Collar

עוד על מדיניות הפרסום של פייסבוק ואינסטגרם

שאלות נפוצות

ניתן לקרוא מאמר מבוא כאן

הפרת מדיניות יכולה לבוא לידי ביטוי בתוכן או בהיעדר תוכן (מלל ותמונות) של אתר, מודעה, דף נחיתה, דף פייסבוק, פרופיל וכיו"ב.

ניתן להפר מדיניות ברמת המילה, משפט, אלמנט ויזואלי, רעיון עסקי, שיטת פרסום ועוד.

כפי שהפלטפורמות יודעות להרחיק מפרסמים על הפרות מדיניות, כך הן יתגמלו את מי שמפרסם לפי החוקים, בין אם הוא סוכנות פרסום או מפרסם עצמאי.

לא, אנחנו סוכנות פרסום עצמאית.

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

השארת פרטים

לפתרון בעיות, ייעוץ והדרכות

הבלוגים שלנו:

White Collar - Intelligent Marketing דילוג לתוכן