בלוג – שיווק ועסקים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

נעים להכיר

נעים להכיר, White Collar מומחים למדיניות הפרסום של פייסבוק.

המשימה שלנו:

לסייע לסוכנויות פרסום להשיג תוצאות ארוכות טווח מפרסום בפייסבוק. 

איך אנחנו עושים את זה?

בזמן שאתם פירסמתם, אנחנו חקרנו את מדיניות הפרסום של פייסבוק.

מסוף שנת 2017 צברנו ניסיון תקדימי בתחום מדיניות הפרסום של פייסבוק.
צפינו באלפי קמפיינים, דפי נחיתה ואתרים, דיברנו עם אנשי דיגיטל מתעשיות ונישות פרסום שונות.
ראינו פרסום מקומי, בינלאומי, מוצרים, שירותים, עסקים קטנים וגדולים, חברות ומיזמים מסוגים רבים ותקציבים בכל הגדלים.

מה למדנו והסקנו מהמחקר?

לכל עסק מפרסם, הכרת מדיניות הפרסום היא הבסיס לכל תכנון והוצאה לפועל של מהלך פרסומי ועסקי.

פרסום מפר מדיניות מזמן חסימות וסנקציות פתאומיות למפרסם וללקוח ואינו משתלם.

רוב שוק הפרסום מפר את מדיניות הפרסום.
מפרסמים ותיקים ואנשי פרפורמנס, קופירייטרים, סוכנויות ומשרדי פרסום, מקצוענים, פרילנסרים, עסקים וחברות. רובם לא לוקחים את מדיניות הפרסום כשיקול עסקי פרסומי והם משלמים על כך בהמשך הדרך.

פרסום ותכנון עסקי שיווקי מותאמי מדיניות, הינם הבסיס לצמיחה עסקית ארוכת טווח ביחד עם הפלטפורמה ולא כנגדה.

אנחנו יודעים לזהות הפרות מדיניות כמו שאתם יודעים להקים קמפיין. אנחנו יודעים איך למנוע חסימות מראש ולתכנן נכון את כל תהליך הפרסום בפייסבוק, ואנחנו מלמדים סוכנויות אחרות איך לעשות את זה.

בתכנית הליווי שלנו נלמד אתכם (ארגון, סוכנות פרסום) את כל סעיפי וחוקי מדיניות הפרסום של פייסבוק וכן איך להתנהל עסקית ושיווקית מבלי להיחסם בעתיד.

התכנית מותאמת לכל עסק מפרסם שמוכן להשקיע בתשתיות שלו ורוצה להימנע מהפתעות יקרות מאוד.

התכנית כוללת שלב איפיון מעמיק שבו אנו מתאימים את תכנית הליווי לעסק.

בדף "צרו קשר" שלנו.
ניתן ללחוץ כאן.

ניתן לעקוב בלחיצה על שם דף הפייסבוק שלנו:
White Collar – מדיניות הפרסום.

יצירת קשר

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
שאלות נפוצות

ניתן לקרוא מאמר מבוא כאן

אם מעולם לא למדתם את המדיניות לאורך ולרוחב על כל מאות סעיפיה. אתם מפרים אותה בסיכוי מאוד גבוה וכבר עכשיו יש מה לעשות כדי להציל את העסק שלכם ולהימנע מטעויות יקרות שיעלו בחסימות בהמשך הדרך.

הפרות מדיניות חוזרות, יכולות להוביל לפגיעה בתוצאות הפרסום ולחסימת המפרסם ונכסיו. 

אם מדובר בסוכנות פרסום או במפרסם שמנהל פרסום עבור מספר עסקים, הפרת מדיניות באחד העסקים יכולה לפגוע בשאר העסקים ובמפרסם עצמו.

בוודאי, כפי שהפלטפורמות יודעות להעניש, כך הן יתגמלו את מי שמפרסם לפי החוקים, את כל מי שיעבוד איתו, את העסקים שיתחברו אליו וכן הלאה.

נשמח להרחיב בשיחה או בפגישה.

אנחנו מאוד מנוסים בזה:

מעל שנתיים של מחקר מעשי על מדיניות הפרסום של פייסבוק. אנחנו שולטים במדיניות ועוקבים אחרי הפרסומים השונים בנושא.

במקביל שוחחנו עם מאות בעלי עסקים, מפרסמים וסוכנויות פרסום מתחומים שונים וראינו את אלפי הנכסים שלהם.

הבנתי את דפוסי הפעולה של האלוגריתם, על מה הוא חוסם ועל מה לא ואיפה עובר הגבול.

וכן את הקשר בין המדיניות לבין דירוג המפרסם והמודעות שלו. 

נשמח להרחיב עוד בשיחת טלפון או בפגישה.

מאמרים אחרונים

דברים שחשוב לדעת לפני בניית אתר אינטרנט/דף נחיתה.
אסטרטגיה עסקית ושיווקית לעסקים, כך עושים את זה.
כמה צריך להשקיע על שיווק?
כך תנהלו את העסק והשיווק בצורה נכונה
מילון שיווק ועסקים

מאמרים נוספים

האם לפרסם בפייסבוק או לפרסם בגוגל ומה ההבדל ביניהן?
תכנית עסקית – למה היא כל כך חשובה לעסק?
איך נכון להתנהל עם איש השיווק הדיגיטלי שלכם
איך הופכים עסק קטן לבינוני ועסק בינוני לעסק גדול
כוחו של השיווק הדיגיטלי

שאלות נפוצות

בלוג השיווק והעסקים נועד לסייע לבעלי עסקים ומשקיעים לקבל החלטות עסקיות נכונות ומושכלות יותר.

הוא מתאים לעסקים ומשקיעים בכל הגדלים.

הידע שבבלוג מבוסס על מאמרים אקדמיים, על ניסיון מעשי בניהול עובדים ופרויקטים בארגונים וכן על ניסיוני כמפרסם ומשווק דיגיטלי.

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

הבלוגים שלנו:

White Collar - Intelligent Marketing דילוג לתוכן